Vai niin, Purran tanssimuuveista Lohjan torilla
Kommentit (158)
Ei saanut keskustella Jussin macarena tanssistakaan.
Mitä, matkiiko se Trumppia siinäkin?
Tiktokissa haulla Riikka Purra tanssii
Koska se on sovinismia se. Purran luiseva olemus tulee nostaa jalustalle ja hänen jokaista älykästä lausahdustaan tulee ihailla. Jos et tykkää viherpirtelöstä, sinut sensuroidaan.
Tuossahan se vetää jalalla koreasti
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@katja_asialinjalla/video/7487264233130921238
🤔
Herra mun vereni 😱😱
Oho! No pitäähän hänenkin joskus heittää vapaille.
Nyt on kyllä alamäki alkanut Riikalla. Valitettavasti koen empatiaa häntä kohtaan. Kovat on paineet olleet
Riikka koettaa todistella, että osaa myös rentoutua. Partneri ei oikein pysy vauhdissa mukana
Vierailija kirjoitti:
Huumetesteihin NYT!
Kyselytunnin ja tämän perusteella olisi kyllä syytä mennä ihan sairaalaan. Luulen, että hän on nyt ylittänyt sietokykynsä ja tarvitsee apua
Jussi: Se Sannan tanssivideo oli tooooodella suosittu, ympäri maailman lehdet kirjoittivat siitä. Me tarvitaan jotain samanalaista näkyvyyttä.
Riikka: Joo! Mä teen sen! Mut toisin kuin Sanna, en häpeä sitä vaan tanssin TORILLA! Keskellä päivää! Ihmiset ei voi olla huomaamatta mua!
Vierailija kirjoitti:
Riikka koettaa todistella, että osaa myös rentoutua. Partneri ei oikein pysy vauhdissa mukana
Taustalla mahdollinen äänestäjä paheksuu
Mietin Marinin hallituksen aikana, että miten hel ve tissä se kesti ne paineet. Jatkuvan persujen maalituksen ja sen kun lehdistö viimein kääntyi sitä vastaan. Ilmeisen hyvin kyllä.
Mitenkäs, olisiko nyt hyvä hetki kaataa hallitus
Vierailija kirjoitti:
No ei vielä ehkä rentous välity. Ehkä jos parit vielä ottais
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jussin zumba-harrastuksesta on onneksi ollut monta ketjua 🕺.
Vierailija kirjoitti:
Jussi: Se Sannan tanssivideo oli tooooodella suosittu, ympäri maailman lehdet kirjoittivat siitä. Me tarvitaan jotain samanalaista näkyvyyttä.
Riikka: Joo! Mä teen sen! Mut toisin kuin Sanna, en häpeä sitä vaan tanssin TORILLA! Keskellä päivää! Ihmiset ei voi olla huomaamatta mua!
Niin se menee, että Riikka uhriutuu, saihan Sannakin tanssia. Saako vain sosialistit tanssia vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jussin zumba-harrastuksesta on onneksi ollut monta ketjua 🕺.
Tämä on mennyt ny ohi
En löytänyt videota.