Mikä tuo Venäjällä leviävä virushomma on?
Kommentit (31)
Oli mikä oli, mutta toivotaan että tappaa koko väestön.
Putlerin talteenotetuista papanoista itänyt tauti.
Vierailija kirjoitti:
Oli mikä oli, mutta toivotaan että tappaa koko väestön.
Vatnikeista on hyvä aloittaa, niitä siellä riittää kuin kärpäsiä navetassa.
Baba vengahan ennusti että siperian ikiroudasta nousee joku uusi virus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Outoa että keksitään joku uusi mysteeritauti ja muka ei ole nimeä. Selvästi on joku syy miksi joku sairastunut.
Noh, varmaan sille oli jo nimi siellä kiinalaisten piolaprassa missä se "keksittiin".
Vierailija kirjoitti:
Sä voit vengata sen baban suoraan hanuriisi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/be85d0ec-b138-424f-a011-c81c74301022
Venäjän Siperian jäätiköllä noin 50 000 vuotta uinunut zombivirus kaivettiin esiin.
Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
Vektor-instituutissa taas toimittu, kuten siinä maassa tyypillisesti toimitaan. R- aikuinen verbi, mikäsenyttaasoli.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
Tämä on ihan hieno Johnny Cashin kappale.
Täällähän ne parhaat asiantuntijat on.