Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattiko silmäluomileikkaus ja sen hinta?

Vierailija
29.03.2025 |

Onko raskas leikkaus, miten kauan kestää toipua? Mitä maksoi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin ulkonäkö paheni. kuin hämmästynyt ilme . nukkuminen vaikeaa,tuntui kuulema ette saa täysin silmiä kiinni,siksi hankki silmälaput. entinen oli sympaattinen ilme,.ei sovi nyt muuhun silmänmalliin. eka vuosi uniongelmia, ne hiukan hellittimutta ulkonäkö ei,kärsii. nyt  kokeilee väsyksiin asti erilaisia meikkitapoja  jolla saisi levähtäneen ilmeen pois.  meikkiin hitosti aikaa. 

noita leikkaajiakin on niin joka lähtöön kuten kampaajia, lottovoitto,arpaa. ja riippuu silmänluomien muusta muodosta,jos pyöreä silmä,siihen voi käydä huonosti,kissamaiseen muotoon paremmin. en muista hintaa,mutta mikä nyt kellekin on kallista.itse muistelen että oli suht hinnakasta ja mikä lopputulema vielä,itteänikin v.....tais. mites sä,,menossa kohta. kerro jatkot miten kävi.

jos näkökenttää häiritsee niin lääketieteellinen syy on saada kelalta korvauksia,estetiikka ei. kumpi sulla

Vierailija
2/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin lippaluomileikkaus, itse maksoin koska kriteerit on tiukat, en olisi saanut Kelan piikkiin vielä, ehkä kun tilanne olisi huonompi muutaman vuoden kuluttua. Mutta halusin korjauttaa silmät kun olen vielä työelämässä. Hintaa tuli noin 2000 €, samalla tehtiin myös kulmien kohotus.

Olen tyytyväinen lopputulokseen, väsynyt ilme on poissa ja päänsäryt helpotti, en ollut edes tajunnut että jatkuva otsan jännittäminen aiheutti jatkuvia päänsärkyjä. Myös kestoryppy kulmakarvojen välistä oikeni ja sen myötä vihainen ilme katosi.

Toipuminen oli yllättävän pitkä, monta kuukautta jopa! Ensimmäiset pari viikkoa olin todella kipeä ja hurjan näköinen, mustelmat koko kasvoissa. Silmäluomia turvotti ja ne punoittivat tosi rumasti. Alkuun silmäluomet eivät menneet kunnolla kiinni, kosteutustippoja jouduin käyttämään ja etenkin yöllä silmät kuivuivat. Lisäksi kulmakarvojen ulkoreuna oli turvoksissa ja kipeä pitkään. Siinä vaiheessa olin jo varma että leikkauksessa oli jokin mennyt pahasti pieleen. Soittelin muutaman kerran lääkärille ja hän vakuutteli että kaikki kuuluu asiaan ja on ihan ok.

Nyt leikkauksesta on kulunut 1/2 vuotta ja vasta nyt alkaa olla normaalit silmät. Arvet on vaalentuneet näkymättömiksi eikä enää turvota eikä kosteutustippoja tarvitse kuin satunnaisesti.

Kannattaa varautua pitkään toipumisaikaan, ei todellakaan ole parin viikon juttu se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Harkitsen vasta, silmäluomet laskeutuneet pikkuhiljaa niin että liikkuvaa luomea ei enää näy lainkaan. Nyt 54v. ja tämähän vaan jatkuu ja pahenee...

Vierailija
4/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasema kun mainostaa nyt, kuin olisi pikku nipsaus ja kas -ilme piristyi heti. Pitänee todella harkita ja varata paranemisaikaa jos ryhtyy. Ap

Vierailija
5/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa mielessä leikkaus. Luonnostaan raskaat luomet ja iän myötä vaiva vain pahenee. Aamulla ei viitsisi peiliin katsoa kun nahkat roikkuu silmillä. 

Vierailija
6/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkautin. Näkö parani. Toipuminen oli nopeaa, koska haudoin kylmällä ja nukuin puoli-istuvassa asennossa.

Vierailija
7/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen, yksityisellä kävin vuosi sitten. Hinta oli noin 2600€ ja toipuminen lopulta nopeaa kun malttoi sen viikon verran olla tosi rauhallisesti ja parannella koti-oloissa. Juuri kukaan ei huomannut mitään kun töihin palasin ja arvet täysin näkymättömät olleet jo pitkään.

Arpia ei näy ja ilme keveni kyllä paljon, nyt jopa liiankin luonnollinen lopputulos kun kirurgi otti hiukan vähemmän kuin mitä piirsi että ei olisi luonnoton. Hyvät toki niin mut tuntuu et joudun tän kyl tekemään uudelleen joskus 10v päästä, meillä on sukuvikana tosi raskaat luomet.

N47

Vierailija
8/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaverin ulkonäkö paheni. kuin hämmästynyt ilme . nukkuminen vaikeaa,tuntui kuulema ette saa täysin silmiä kiinni,siksi hankki silmälaput. entinen oli sympaattinen ilme,.ei sovi nyt muuhun silmänmalliin. eka vuosi uniongelmia, ne hiukan hellittimutta ulkonäkö ei,kärsii. nyt  kokeilee väsyksiin asti erilaisia meikkitapoja  jolla saisi levähtäneen ilmeen pois.  meikkiin hitosti aikaa. 

noita leikkaajiakin on niin joka lähtöön kuten kampaajia, lottovoitto,arpaa. ja riippuu silmänluomien muusta muodosta,jos pyöreä silmä,siihen voi käydä huonosti,kissamaiseen muotoon paremmin. en muista hintaa,mutta mikä nyt kellekin on kallista.itse muistelen että oli suht hinnakasta ja mikä lopputulema vielä,itteänikin v.....tais. mites sä,,menossa kohta. kerro jatkot miten kävi.

jos näkökenttää häiritsee niin lääketieteellinen syy on saada kelalta korvauksia,estetiikka ei. kumpi sulla

Mun yksi tuttava kävi ihan tässä parikuukautta sitten ja on kyllä tyytyväinen. Näkökenttäkin parani, kun ei puoli silmää ole roikkuvan luomen alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan