Pitääkö ostaa moottorisaha jos haluaa syödä Lidlin kalapuikkoja?
Kommentit (19)
Tosimies syö sen moottorirahan ja antaa pulakaikot köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies syö sen moottorirahan ja antaa pulakaikot köyhille.
En minä mies haluakkaan olla
ap
Kannattaa opetella paistamaan. Ne on paljon parempi laatuisia kuin suomalaiset merkit, varsinkin fileepuikot. Tietty jos olet tottunut johonkin Pirkka jauhomössö puikkoihin niin ei ole niin väliä miten paistaa tai paistaako ollenkaan.
Suosiolla jätän ostamatta ne. Olen todennut, että halpispuikoista parhaat saa Pirkalta.
Niitä ei ole tarkoitus syödä jäisinä
Jaa-a. Joku yritti olla vitsikäs...
Onko Lidlissä hyviä moottorisahoja?
Tänään kyselin Dubai-suklaata ja sanoivat, että todennäköisesti uusi erä tulossa mutta aikataulusta ei tietoa.
Kuultaako teillä palsta-inceleillä auringonvalo läpi sormenpäistä kuten minulla vai onko kalapuikkosormet?
N
Vierailija kirjoitti:
Kuultaako teillä palsta-inceleillä auringonvalo läpi sormenpäistä kuten minulla vai onko kalapuikkosormet?
N
Tykkäätkö palstamamma siis naisellista piirteistä miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Joku yritti olla vitsikäs...
Nämä ne mulle sirkkeleitä ja moottorisahoja heti tuli tuputtamaan
Entäs onko kalapuikkoviikset?
Yöks.
Tosin vähemmän yöks kuin sokeripalaviikset.
Ehkä sun normiveitsi on pehmeä. Monella pojalla on samaa ongelmaa kun jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Tykkäätkö palstamamma siis naisellista piirteistä miehillä?
Jos älykkyys ja hyvä käytös sekä oman talouden hallinta ja hyvä hygienia lasketaan "naisellisiksi piirteiksi" niin kyllä, ehdottomasti.
Kateellinen ihminen samaan tilaan, sillä sanotaanhan sitä, että kateus vie kalatkin puikoista.
Työnnä ne takapuoleesi. Kohta on pehmeää.