Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä merkillä hyvät water free vk rukkaset ja hanskat?

13.03.2007 |

Hakusessa 4,5 v pojalle rukkaset ja 7 v tytölle hanskat (sormikkaat) jotka pitävät vettä eivätkä vuoda edes saumoista. Millä merkillä voisi olla tällaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsilla aina yhdet kevät reimatecit kurarukkaset korvaamaan ja parit halvemmat kosteussuojatut sitten tavallisille kosteille keleille. Meillä lapset käytännössä " uivat" vesilätäköissä, joten nuo reimatecin rukkaset ihan ehdottomat.

Vierailija
2/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut käytössä reimatecin ja rasavil-tuotteen rukkasia. Mun mielestä rasavillit on ollu ehdottomasti parhaat. Ne on meillä yhdistettynä reimatecin haalariin kestänyt " uimisen" lätäkössä. Poika on ollut aivan kuiva sisältäpäin, vaikka monesti olen ollut varma, että nyt on pojan oltava aivan märkä, kun leikit on ollu sen mukaiset. Pojille en ole koskaan pukenut kuravaatteita, aina on pärjätty juuri rasavil-reimatec-core-tex kenkä yhdistelmällä hurjatkin kura/vesileikit ihan kuivina.

Rasavil rukkasia on ainakin stockmannilla yleensä ollut hyvin saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen aina itse kuvitellut, mutta nyt meillä noin 6 paria käytössä ja kaikki vuotavat! Ovat tänä talvena hankittuja ja siis suht´tuoreita. Ilmeisesti saumoja ei ole teipattu, vai?

Joudumme aina kesken pihaleikkien vaihtamaan lapsille kuivat hanskat. Luulin että nämä rasavilit ovat kuin kurahanskat, mutta ilmeisesti ihan lätäkköön käy vain todelliset kurahanskat?

Kyselin lastenvaateliikkeen myyjältä ko. asiaa, mutta hän ei osannut sanoa kuin sen että itse kangas kestää vettä, mutta siis saumat?

Vierailija
4/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pojalle talvella sekä talvi- että välikausirukkaset (peukalopotit) ja ne kyllä kummatkin valskaa saumoista. Olin tosi pettynyt, kun hinta on kuitenkin aika kova. En sit selvitellyt asiaa sen kummemmin, kun ajattelin, että mä olin ymmärtänyt väärin, että ne pitäisi täysin vettä.

5/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedenpitävät sormikkaat, jotka vaikuttavat myös hyviltä. Sormikkaiden koko on vaan aika iso, koko 2 on pojalleni hieman iso. Mutta kun hanskat eivät enää kelpaa niin ei voi mitään.

Rasavilin kangas on vettäpitävää mutta saumoja ei ole teipattu. Eivät siis kestä uittamista.

Vierailija
6/6 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimmällä Reimatecin rukkasia, jotka pitävät meillä ainakin hyvin vettä. Vanhemmalla tytöllä on Reimatecin sormikkaat ja Jonathanin vk-rukkasia, jotka olleet hyviä. Meillä ei kyllä lapset uita käsiä kovin kauaa lätäköissä, joten sellaisesta ei kokemuksia =)

menkku:

Hakusessa 4,5 v pojalle rukkaset ja 7 v tytölle hanskat (sormikkaat) jotka pitävät vettä eivätkä vuoda edes saumoista. Millä merkillä voisi olla tällaisia?