Miksi seksi "lässähtää" avioliitossa ja lapsen saannin jälkeen?
Naisen halut ovat vähäiset ja seksiä joskus silloin tällöin. Suhteen alkuaikoina seksiä oli paljon ja silloin molemmat nautti. Miksi oma mies ei kiinnosta naista mutta silti sinkku aikana naiset ovat valmiita hyppäämään sänkyyn ihan tuntemattomankin kanssa?
Kommentit (33)
Koska nainen wanhenee wanhenemistaan ja siis lähestyy ovulaatio ovulaatiota vaihdevuosiensa alkua, joka tapahtuu keskimäärin 45v iässä.
Wanhentunut nainen, joka metsästää muita miehiä, luulee että seksuaalisuuttaan latistaisi oma mies, mutta todellisuudessa sitä latistaa wanhenevan naisen biologia.
Miehthän vain komistuu komistumistaan kun vanhenevat! Aprillia!!! Ja paskat komistuu, kulli ei nouse ja miestissivaan heiluu, kun maha kasvaa. Ei sitä ukkoa halut paina, ainoastaan kaljakori!
Siinä teille.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hommatko lapsia. Mitä niistä saa? Loppuelämän huolen. Rahat menee, yöunet menee. Niistä voi tietysti tulla jotain, mutta voi tulla ihan pummejakin. Omaa aikaa ei ole. Huolehdit muiden ongelmista jatkuvasti omien lisäksi. Mitä lapsiperheen vanhemmat odottavat eniten? No sitä vuoden ainoaa hotelliviikonloppua kahden. Ilman lapsia, voi vaikka asua siellä hotellissa. Mistäkö tiedän? Minulla on kaksi. Meillä seksielämä on tosin ollut koko ajan virkeää, mutta ei se kai yleensä ole. Ja nuo kaikki muut miinuspuolet on kyllä koettu. En odota enää hotelliviikonloppua, vaan viimeisen muuttoa omilleen. Ei ole enää paljon jäljellä. Lapseni ovat minulle rakkaita, mutta ei niitä kaipaisi, jos ei olisi ikinä niitä tehnyt. Jos uudestaan saisin elää, ostaisin vaimolle pienen koiran jota paapoa, ja nauttisin elämästä.
M46
Olet idiootti. Itsekäs ja lapsellinen nykyajan minä-minä-minä ihminen. Tässä kohtaa täytyy vaan todeta, että onneksi en ole kaltaisesi luuseri. M43
Ei meillä ole lässähtänyt. Ehkä jopa parempi seksielämä nyt kuin silloin ennen lapsia. Luotan enemmän ja osaan rentoutua miehen käsittelyyn. Myös vastavuoroisesti olen rohkeampi miestä käsittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on turhaa ajanhukkaa lapsen teon jälkeen. Ei voisi kiinnostaa vähempää.
N 64 v
Tottkai näin jos ei siitä tykkää tai se anna nautintoa. Itselle ihan parasta elämässä. N 62
Lapsen alulle saannin jälkeen viimeisen 25 vuoden aikana alle 10 kertaa, viimeksi v. 2009.
N 62 v
Johtuiskohan siitä että ELÄMÄ tapahtui!
Pitää keskittyä myös muihin asioihin kuin vaan nusasemiseen
Ottamatta kantaa M46 kommenttiin, jonka epäilen olevan vähän kieli poskessa kirjoitettua, niin et kyllä itsekään välkyltä vaikuta. Vai onko muiden pilkkaaminen nettipalstalla jotenkin fiksua?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen wanhenee wanhenemistaan ja siis lähestyy ovulaatio ovulaatiota vaihdevuosiensa alkua, joka tapahtuu keskimäärin 45v iässä.
Wanhentunut nainen, joka metsästää muita miehiä, luulee että seksuaalisuuttaan latistaisi oma mies, mutta todellisuudessa sitä latistaa wanhenevan naisen biologia.
Paskat vaihdevuodet mitään muuta, päinvastoin! On ihanaa kun saa olla ilman pelkoja raskausesta, saa olla jo oma itsensä, mieskin tietää jo mitä vaimo haluaa, eikä myöskään oleta vaimaon olevan 20 vee keijukainen. Ja jos on onni ollut elämässä, se mies vielä rakastaa ja haluaa sitä vaimoaan. Lapset omissa huusholleissaan jne. On aikaa pelehtiä makkarissa kuinka tahtoo. Ihanaa aikaan elämässä - mieskin tekee helikoptereita lasiterassilla, ja minä kuvaan! Nam.
Vierailija kirjoitti:
Olipa uskomatonta skeidaa!!
Ei tasapainoinen ja molempia kunnioittava suhde vaadi tuollaista vain miehestä lähtöisin olevaa liehittelyä.
Kaikki tällä foorumilla olevat ketjut haluttomuudesta voidaan kommenttien ja peukutusten summana tiivistää seuraavaan:
Jos nainen ei ole enää halukas, niin syy on miehen ominaisuuksissa ja käytöksessä ja niiden on muututtava.
Jos mies ei ole enää halukas, niin syy on miehen ominaisuuksissa ja käytöksessä ja niiden on muututtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa uskomatonta skeidaa!!
Ei tasapainoinen ja molempia kunnioittava suhde vaadi tuollaista vain miehestä lähtöisin olevaa liehittelyä.
Kaikki tällä foorumilla olevat ketjut haluttomuudesta voidaan kommenttien ja peukutusten summana tiivistää seuraavaan:
No jos noin sanotte, uskottava on. Totuushan tulee aina miehen suusta, näin meidät opetettu!
Jos nainen ei ole enää halukas, niin syy on miehen ominaisuuksissa ja käytöksessä ja niiden on muututtava.
Jos mies ei ole enää halukas, niin syy on miehen ominaisuuksissa ja käytöksessä ja niiden on muututtava.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hommatko lapsia. Mitä niistä saa? Loppuelämän huolen. Rahat menee, yöunet menee. Niistä voi tietysti tulla jotain, mutta voi tulla ihan pummejakin. Omaa aikaa ei ole. Huolehdit muiden ongelmista jatkuvasti omien lisäksi. Mitä lapsiperheen vanhemmat odottavat eniten? No sitä vuoden ainoaa hotelliviikonloppua kahden. Ilman lapsia, voi vaikka asua siellä hotellissa. Mistäkö tiedän? Minulla on kaksi. Meillä seksielämä on tosin ollut koko ajan virkeää, mutta ei se kai yleensä ole. Ja nuo kaikki muut miinuspuolet on kyllä koettu. En odota enää hotelliviikonloppua, vaan viimeisen muuttoa omilleen. Ei ole enää paljon jäljellä. Lapseni ovat minulle rakkaita, mutta ei niitä kaipaisi, jos ei olisi ikinä niitä tehnyt. Jos uudestaan saisin elää, ostaisin vaimolle pienen koiran jota paapoa, ja nauttisin elämästä.
M46
Ihan kuin omasta kynästä.
Ei täydennettävää.
M51
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa M46 kommenttiin, jonka epäilen olevan vähän kieli poskessa kirjoitettua, niin et kyllä itsekään välkyltä vaikuta. Vai onko muiden pilkkaaminen nettipalstalla jotenkin fiksua?
Et osaa edes lainata tekstiä, niin että keskustelu olisi selkeää, joten parempi kuin pidät mielipiteet omana tietonasi. Kommentoin vain tuohon minä-minä ihmisen ulinaan, että luuserin puhetta. En ole mikään automaatti-isä itsekään ollut ja lapset tulivat kuten niin monelle muullekin hieman yllättäen ja mutkan kautta. Enkä ole ollut vuoden isä palkinnon voittaja myöskään, mutta ymmärrän, että maailmassa on muutakin kuin minä ja minun haluni ja tarpeeni. Kun siitä nuoren miehen lapsellisesta kuviosta ei pääse edes keski-ikäisenä eteenpäin, henkisellä tasolla niin on se surkeaa. Se siitä. Voitte toki jäädä asiaa tönne pyörittämään. Mukavaa päivää.
Kuulkaas pikkukullit. Ei meidän naiset halut katoa, korkeintaan siihen omaan pieruverkkaripaskaan.
Minä kyllä himoitsen miestä (omaakin yhä) eikä sitä lapset ole sekoittaneet. Painukaa ulisijat vettuun, ja miettikää omia läskejänne.