Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet yleensä välttää iskelmästä varattuja naisia mutta naisia se sormus miehen nimettömässä suorastaan villitsee?

Vierailija
29.03.2025 |

Melko vahva kaksoisstandardi tässä. 

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan mielenkiintoinen homma kyllä. Olen ihan kohtalaisen hyvän näköinen, mutta sen jälkeen, kun menin naimisiin ja aloin käyttää sormusta, en muista että mua olisi kukaan yrittänyt pokata missään. Miehelleni sen sijaan tullaan lirkuttelemaan baarissa, firman pikkujouluissa jne. siitä sormuksesta riippumatta, kerran isommassa seurueessa jopa ihan silmieni alla kun kyseinen harakka kyllä varmasti näki sormuksen, muttei tajunnut että minä olen se vaimo.

Vierailija
82/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on päinvastainen. Olen eronnut mies ja isken ja nussin nimenomaan varattuja naisia. Vähän enemmän flirttiä ja iskutaitoa vaaditaan. Raskaaksi tulemisesta elatusmaksuvelvolliseksi joutumisen vaaraa ei ole (lapsi on puolison nimissä) ja tautiriskikin on pieni. Vähän enemmän vaivaa ja saa naida paljaalla ja laskea sisään.

Mun kokemuksen mukaan varatut naiset on helpompia. Kumeja eivät kysele ja lasken kanssa lastin aina varatun sisään. Siinähän aisankannattaja kasvattaa muksua

Sama havainto ja sille on selityksensä. Suhteessa oleva kaunotar (alle 30v) taikka nainen (30 - 39v) ei ole tyytyväinen parisuhdeseksin sisältöön tai hän haluaa kostaa jotain miehelleen. Yksinäisellä kaunottarella/naisella ei ole näitä vaikuttimia, hän haluaa vain "löytää" parhaimman miehen, joten yksinäinen on hieman työläämpi hurmata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua on isketty näin varattuna kuin sinkkuna.

Vierailija
84/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki mieheni kaverit ovat yrittäneet minua liittomme aikana. Mies ei ole solidaarinen edes kavereilleen, vaan kaverin vaimokin on heistä vapaata riistaa.

Vierailija
85/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki mieheni kaverit ovat yrittäneet minua liittomme aikana. Mies ei ole solidaarinen edes kavereilleen, vaan kaverin vaimokin on heistä vapaata riistaa.

Sama kokemus, ja myös niin päin, että kun sinkkuunnuin, omien kavereitteni miehet rupesivat pyytelemään ulos. Miehille mikään ei ole pyhää. 

Vierailija
86/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua pettävää naista omakseen, naiset taas näkevät varatut miehet laadukkaampina kuin sinkut.

Ei nainenkaan sitä omaksi huoli, petturihan se on, jos lähtee leikkiin mukaan. Seksiin se vain halutaan

Vierailija
87/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jää itkemään perään tai vingu parisuhdetta, kun sillä sellainen on jo. Lisäksi, jos kerran joku nainen on halunnut sen miehen oikein naimisiin asti viedä, niin ei se ihan paska voi seksissä olla. Yleensä miehet nimittäin on. 

Heh, olin pari kertaa miehen kanssa joka oli kolmesti naimissa ja lähinnä huvitti se räpeltäminen. Tänäänkin jonkun miehen alla makaa vaimo joka feikkaa kaiken, että tilanne olisi mahdollisemman nopeasti ohi. 

Ok, harmi että sulla noin huono kokemus! Itsellä tuo on ollut hyvä mittari, sinkuthan on yleensä surkeita ja siks just sinkkuja ovatkin, kun eivät ole kelvanneet jatkoon kenellekään. 

Välillä ei tiedä itkiskö vai nauraisko näille jutuille. Kaikki sinkut on huonoja sängyssä ja s

Lukiko kaikki vai lukiko yleensä? Lue jatkossa huolellisemmin, ettet suotta taas nolaa itseäsi :)

Vierailija
88/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on jo vaimo niin mies harvemmin on enää mieslapsi, jolle pitää opettaa normaaleja arjen asioita.

En mä sitä miestä kosimassa ole vaan käytän masturbaatioon. Varatut ei huutele kylillä ketä ne käy painamassa, käyttävät kumia sanomatta ja eivätkä oleta, että seksistä seuraa jotain suurempaa.

Hyi, onko tuo kylillä huutelu yleistäkin? Yök. Eivätkö ne osaa edes pitää yksityisasioitaan yksityisinä?

Ketkä ne? Katso julkista keskustelua, ei maailma ole siihen valmis, että nainen on seksuaalisesti aktiivinen. Naisen pitäisi edelleen alistua kotipiiaksi ettei joudu muiden naisten sylkykupiksi. 

Hahhah, ei se hippiaate missään vaiheessa läpäissyt koko sukupolvea varsinkaan Suomessa, kyllä täällä oli enemmistöllä kohtalaisen tuhnuiset arvot ja asenteet läpi 60- ja 70-lukujen. Muun väittäminen kertoo lähinnä siitä ettei sulla ole mitään todellista tietoa aiheesta sen enempää vanhempiesi kuin kenenkään muunkaan osalta. 

Kyllä mä toki tiedostan olevani kuplassa, ja aivan jeesuksen onnekkaassa kuplassa niihin tuhnuisissa arvoissa ja asenteissa kasvaneisiin verrattuna. Ei tarvitse kaataa sellaisia aitoja, jotka ovat jo maassa. Koskee myös jälkipolvea, aikuisen iässä hänkin.

Vierailija
89/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiahan nimenomaan ällöttää varatut miehet, jotka vonkaavat tai yrittävät päästä vällyjen väliin niistä sormuksistaan ja lupauksistaan huolimatta.

Noita pettäjäukkoja on ollut pitkä maailmansivu ja korkeintaan kelpaavat kaltaiselleen pettäjäakalle.

Ai jaa, mä olen sinkkunainen ja harrastan vain varattuja. Sinkkumiehistä saa pelkän riesan itselleen, ne on niin epätoivoisia. Varattu ei vingu perään tai penää parisuhdetta.

Tiedän kaltaisesi ihmistyypin ja jossain vaiheessa uskottelin itsekin itselleni että minulla on tuollaiset motiivit. Todellisuudessa tuon käytöksen taustalla on aina se että äärimmäisen heikko itsetunto ja se ettei edes uskalla haaveilla mistään muusta. Toisena naisena kuvittelee jotenkin käyttävänsä valtaa, vaikka on pelkkä patja. Kyllä se siitä, ajan kanssa.&nb

Ei pidä paikkaansa, mulla on äärimmäisen hyvä itsetunto. Siksi juuri en mitään parisuhdetta enää huolikaan, ne on jo nähty. Olen luultavasti myös vanhempi kuin sinä, joten kyllä se itsetunto sullakin ajan kanssa 👍

Vierailija
90/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoja naisia. Kyllä naiset yleensä ovat harkitsevia ja kunnioittavat toisten suhteita. Näitä torveloita on joukossa ollut aina.

Täytyy olla eri mieltä. Olin töissä aikoinaan sen 10 vuotta ravintola-alalla ja huomasin että sormus sormessa villitsi naisia kyllä. 

Vierailija
91/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä työpaikankin saa helpommin sellainen, joka on jo töissä.

Vierailija
92/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattua naista on turha yrittää, mutta mies saattaa lähteä vieraan matkaan helpommin.

Vierailija
93/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostavat miehet joilla on paljon naisia, tai ainakin yksi. Pelkkää karua lisääntymisbiologiaa. 

Vierailija
94/96 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta asti olen kunnioittanut muiden parisuhteita, jopa oman onnen kustannuksella. En koskaan iskisi varattua miestä ja jos se yrittäisi lähestyä ja tietäisin että on sormus tai muuten on varattu, sanoisin kohteliaasti ei kiitos.

Vierailija
95/96 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoja naisia. Kyllä naiset yleensä ovat harkitsevia ja kunnioittavat toisten suhteita. Näitä torveloita on joukossa ollut aina.

Täytyy olla eri mieltä. Olin töissä aikoinaan sen 10 vuotta ravintola-alalla ja huomasin että sormus sormessa villitsi naisia kyllä. 

Ravintola-alan työntekijät oli jonkun tutkimuksen mukaan pahimpia pettäjiä. Lähtikö montakin juopunutta raahaamaan sinua illalla kotiin vuoron jälkeen? Luulen, että sillä sormuksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
96/96 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä yhtään varattua tai sinkkunaista, jota miehen sormus villitsisi, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan