Miksi miehet yleensä välttää iskelmästä varattuja naisia mutta naisia se sormus miehen nimettömässä suorastaan villitsee?
Kommentit (96)
Petetyn kannattaa ajatella asua niin päin että on hänelle onnenkantamoinen, että joku epätoivoinen korjaa hänen tähteensä. Pettäjä ja syrjähypyn toinen osapuoli ovat samaa heikkoa tasoa ja ansaitsevat toisensa. Kannattaa siis olla iloinen ja mennä elämässään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskelmästä varattuja naisia! 🤣🤣
Voisikohan sieltä varata miehiäkin?
Onkohan valikoima hyvä vai pelkkiä tangoprinssejä, yölintufaneja ja parkettien partaveitsiä, punakoita ja hanakoita 😔
Joku teki typon internetissä, hihihihihi! Ennenkuulumatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on jo vaimo niin mies harvemmin on enää mieslapsi, jolle pitää opettaa normaaleja arjen asioita.
En mä sitä miestä kosimassa ole vaan käytän masturbaatioon. Varatut ei huutele kylillä ketä ne käy painamassa, käyttävät kumia sanomatta ja eivätkä oleta, että seksistä seuraa jotain suurempaa.
Hyi, onko tuo kylillä huutelu yleistäkin? Yök. Eivätkö ne osaa edes pitää yksityisasioitaan yksityisinä?
Ketkä ne? Katso julkista keskustelua, ei maailma ole siihen valmis, että nainen on seksuaalisesti aktiivinen. Naisen pitäisi edelleen alistua kotipiiaksi ettei joudu muiden naisten sylkykupiksi.
No itse asiassa katson, hämmennyksellä lapseni
Hahhah, ei se hippiaate missään vaiheessa läpäissyt koko sukupolvea varsinkaan Suomessa, kyllä täällä oli enemmistöllä kohtalaisen tuhnuiset arvot ja asenteet läpi 60- ja 70-lukujen. Muun väittäminen kertoo lähinnä siitä ettei sulla ole mitään todellista tietoa aiheesta sen enempää vanhempiesi kuin kenenkään muunkaan osalta.
Vierailija kirjoitti:
Viesti on mielestäni ristiriitainen. Isoon ääneen huudetaan, ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia ja samaan hengenvetoon huudellaan, miten mies tai nainen on niin kamalan paha, huono käytöksinen, jne. Tämä kertoo tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää, että kumpi teille on olennaista.
Ei sulle ole sitten tullut mieleen että nuo vois olla eri ihmisten mielipiteitä ja näkemyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loogisesti hupsu ajatus iskeä varattu. Jos helposti lähtee vieraan matkaan, eikö olisi todennäköistä, että samainen mies toistaa käytöksensä.
Minusta on reiluinta jättää varatut rauhaan. Kaikkien kannalta.
Hupsu ja pölyisen harmaa vanhanaikainen ajattelu tapa. Mies ja nainen voivat harrastaa seksiä ilman, että tavoitteena on päätyä avioliittoon.
Katsos jotkut tykkäävät elää pölyisen harmaasti ja vanhanaikaisesti. Inhoan salailua, draamaa ja kaikkea paskaa mitä sivusuhteissa välttämättä olisi. Seksin takia en olisi valmis mihinkään ylimääräiseen.
Kyllä, olen ylpeydellä vanhanaikainen, monogaminen ja monotoninen!
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa heti aamusta taas. Ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä. Olemme kaikki ihmisiä, jotka nyt vaan nyt sattuu olemaan sukupuoleltaan, no jotakin . . .
"Ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä." Selitä Pattayan seksimyyntikadun sukupuolijakauma asiakkaat vs. myyjät uskottavasti kosmisena sattumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää itkemään perään tai vingu parisuhdetta, kun sillä sellainen on jo. Lisäksi, jos kerran joku nainen on halunnut sen miehen oikein naimisiin asti viedä, niin ei se ihan paska voi seksissä olla. Yleensä miehet nimittäin on.
Heh, olin pari kertaa miehen kanssa joka oli kolmesti naimissa ja lähinnä huvitti se räpeltäminen. Tänäänkin jonkun miehen alla makaa vaimo joka feikkaa kaiken, että tilanne olisi mahdollisemman nopeasti ohi.
Ok, harmi että sulla noin huono kokemus! Itsellä tuo on ollut hyvä mittari, sinkuthan on yleensä surkeita ja siks just sinkkuja ovatkin, kun eivät ole kelvanneet jatkoon kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Naisiahan nimenomaan ällöttää varatut miehet, jotka vonkaavat tai yrittävät päästä vällyjen väliin niistä sormuksistaan ja lupauksistaan huolimatta.
Noita pettäjäukkoja on ollut pitkä maailmansivu ja korkeintaan kelpaavat kaltaiselleen pettäjäakalle.
Ai jaa, mä olen sinkkunainen ja harrastan vain varattuja. Sinkkumiehistä saa pelkän riesan itselleen, ne on niin epätoivoisia. Varattu ei vingu perään tai penää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on jo vaimo niin mies harvemmin on enää mieslapsi, jolle pitää opettaa normaaleja arjen asioita.
En mä sitä miestä kosimassa ole vaan käytän masturbaatioon. Varatut ei huutele kylillä ketä ne käy painamassa, käyttävät kumia sanomatta ja eivätkä oleta, että seksistä seuraa jotain suurempaa.
Nyt ollaan yhden illan panojen, syrjähyppyjen ja seksin ostamisen ytimessä. Miehille ne ovat masturbaatiota, näköjään jollekin naiselle myös. Onhan elävä liha kivempi runkkuväline kuin dildo, tekovagina tai seksinukke. Ja kyllähän seksiviisaat ihmiset huolehtivat, että myös vastapuoli nauttii, win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommahan on ihan päinvastoin. Sinkkumies kykenee vielä joten kuten huolehtimaan itsestään, osaa imuroida ja pestä vessan, mutta passivoituu aivan lapsen tasolle heti kun talouteen on saatu nainen. Nähty miljoona kertaa.
Mit vit, pitääkö baaripanon koti imuroida ja vessa pestä??? Ennen vai jälkeen aktin?
Miehet eivät halua pettävää naista omakseen, naiset taas näkevät varatut miehet laadukkaampina kuin sinkut.
Naisissa on enemmän sellaisia yksilöitä jotka arvostavat kun joku on selvittänyt asiat etukäteen. Miehissä taas on enemmän sellaisia jotka eivät kestä vertailua edelliseen mieheen.
Miesten välillä on myös enemmän fyysisiä yhteenottoja. Riski on suurempi.
En ole koskaan, missään tilanteessa, antanut kaunotarten parisuhdestatuksen estää hetken huumaa tai pitempääkään hurmiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää itkemään perään tai vingu parisuhdetta, kun sillä sellainen on jo. Lisäksi, jos kerran joku nainen on halunnut sen miehen oikein naimisiin asti viedä, niin ei se ihan paska voi seksissä olla. Yleensä miehet nimittäin on.
Heh, olin pari kertaa miehen kanssa joka oli kolmesti naimissa ja lähinnä huvitti se räpeltäminen. Tänäänkin jonkun miehen alla makaa vaimo joka feikkaa kaiken, että tilanne olisi mahdollisemman nopeasti ohi.
Ok, harmi että sulla noin huono kokemus! Itsellä tuo on ollut hyvä mittari, sinkuthan on yleensä surkeita ja siks just sinkkuja ovatkin, kun eivät ole kelvanneet jatkoon kenellekään.
Välillä ei tiedä itkiskö vai nauraisko näille jutuille. Kaikki sinkut on huonoja sängyssä ja siksi ovat sinkkuja? Haluatko ihan varmasti lukita ton vastauksen? Noista jutuista oikein löyhkää vähäinen kokemus ja heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiahan nimenomaan ällöttää varatut miehet, jotka vonkaavat tai yrittävät päästä vällyjen väliin niistä sormuksistaan ja lupauksistaan huolimatta.
Noita pettäjäukkoja on ollut pitkä maailmansivu ja korkeintaan kelpaavat kaltaiselleen pettäjäakalle.
Ai jaa, mä olen sinkkunainen ja harrastan vain varattuja. Sinkkumiehistä saa pelkän riesan itselleen, ne on niin epätoivoisia. Varattu ei vingu perään tai penää parisuhdetta.
Tiedän kaltaisesi ihmistyypin ja jossain vaiheessa uskottelin itsekin itselleni että minulla on tuollaiset motiivit. Todellisuudessa tuon käytöksen taustalla on aina se että äärimmäisen heikko itsetunto ja se ettei edes uskalla haaveilla mistään muusta. Toisena naisena kuvittelee jotenkin käyttävänsä valtaa, vaikka on pelkkä patja. Kyllä se siitä, ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on päinvastainen. Olen eronnut mies ja isken ja nussin nimenomaan varattuja naisia. Vähän enemmän flirttiä ja iskutaitoa vaaditaan. Raskaaksi tulemisesta elatusmaksuvelvolliseksi joutumisen vaaraa ei ole (lapsi on puolison nimissä) ja tautiriskikin on pieni. Vähän enemmän vaivaa ja saa naida paljaalla ja laskea sisään.
Mun kokemuksen mukaan varatut naiset on helpompia. Kumeja eivät kysele ja lasken kanssa lastin aina varatun sisään. Siinähän aisankannattaja kasvattaa muksua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on päinvastainen. Olen eronnut mies ja isken ja nussin nimenomaan varattuja naisia. Vähän enemmän flirttiä ja iskutaitoa vaaditaan. Raskaaksi tulemisesta elatusmaksuvelvolliseksi joutumisen vaaraa ei ole (lapsi on puolison nimissä) ja tautiriskikin on pieni. Vähän enemmän vaivaa ja saa naida paljaalla ja laskea sisään.
Mun kokemuksen mukaan varatut naiset on helpompia. Kumeja eivät kysele ja lasken kanssa lastin aina varatun sisään. Siinähän aisankannattaja kasvattaa muksua
Ja sitten heräsit ja yksin jouduit jälleen tumputtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisstandardi? Siis tekopyhyys suomeksi. We're not in America nytten, my ystävä. Ja miten schlager-musiikki tähän liittyy mitenkään?
Eiköhän tämäkin aloitus ole apinoitu jostain jenkkien alfa"mies"-podcasteista tai tiktokeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisstandardi? Siis tekopyhyys suomeksi. We're not in America nytten, my ystävä. Ja miten schlager-musiikki tähän liittyy mitenkään?
Eiköhän tämäkin aloitus ole apinoitu jostain jenkkien alfa"mies"-podcasteista tai tiktokeista.
Miksi olisi? Ihan yleinen kuvio, jonka jokainen täysipäinen nainenkin kyllä havaitsee.
Varattu on helpompi seksikumppani. Siitä ei tule riippakivi, se ei juoruile muille että sai tolta muijalta, osaa käyttäytyä ja tyydyttää naisen. Monia etuja varatuissa.
Maksulliset naisetkin ottaa asiakkaakseen mieluummin varattuja miehiä, koska ne eivät ala uhittelemaan ja sekoilemaan. Niillä on niin paljon hävittävää.