Iltasanomat: Vaaleissa muhii nyt hurja demaripommi porvarit ja Petteri Orpo nöyryyttävässä tilanteessa jopa kotikaupunki Turussa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011130900.html
"Turussa monella porvarilla nousivat hiukset pystyyn, kun paikallinen Turun Sanomat julkisti kuntavaaligallupinsa perjantaina.
Sen mukaan porvarillinen Turku siirtyisi ryminällä Sdp:n käsiin.
Muutos olisi historiallinen ja jopa nöyryyttäväkin kokoomuksen puheenjohtajalle, turkulaiselle ja Turussa ehdolla olevalle pääministeri Petteri Orpolle, sillä Turku on ollut kokoomuslainen jos mikä."
Kokoomus on menettämässä pormestaripaikkansa lähes kaikissa suurimmissa kaupungeissa. Ainakin Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Vantaalla demarit on voittamassa kokoomuksen. Kyllähän tämä on kansalta selvä kannanotto siihen, mitä mieltä he ovat Orpon katastrofihallituksen politiikasta.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän nuorta ihmistä. Riittää energiaa hoitaa asioita ja ennakkoluulottomuutta. Eivät ole sitoutuneet tai sotkeutuneet mihinkään hyvä veli rinkiin. Vapiskaa kehäraakit.
Jep! Minä äänestän nuorta naista. Näitä setämiehiä on nähty tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia akoille ei olisi koskaan pitänyt antaa äänioikeutta. Ne ei ymmärrä yhteiskunnallisia asioita pienillä kana-aivoillaan.
Purra on kyllä yksi pahimmista kananaivoista.
Minä äänestän myös nuorta naista! Tehdään interventio.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret bimbot on universumin ylivoimaisesti typerin elämänmuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demari pettää aina. Kauan sitten oli ihmisen ja työntekijän puolella. Nyt on woke, viher ja ilmastopuolue kansaa ja varsinkin autoilijoita vastaan.
Tämä on totta.
Sanna Marinin kaudella kaikki lopulta muuttui pahemmaksi. Demarista tuli EU- ja woke puolue, instituutio puolella ihmistä vastaan.
En äänestänyt enää .
"Mutku Sanna! 😭"
Kuuluu PedoPersujen epätoivoinen itku vaalien alla!
Persu klassisesti vastustaa tätä mystistä wokea, mutta pedofiilit ja lasten paneminen on persulle enemmä ku ok!
ÄÄNI PERSUILLE ON ÄÄNI PEDOFILIAN NORMALISOINNILLE!
Ääni Riku Piriselle tai Sasu Haapaselle on ääni vapaammalle seksuaalipolitiikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demari pettää aina. Kauan sitten oli ihmisen ja työntekijän puolella. Nyt on woke, viher ja ilmastopuolue kansaa ja varsinkin autoilijoita vastaan.
Ekenpensaa ekenpensaa lupaa PervoPersu.
Leikataan..leikataan..lapsilta, vammaisilta ja vanhuksilta...leikataan..🤬🙈persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret bimbot on universumin ylivoimaisesti typerin elämänmuoto.
Ei kyllä se on limainen persuinkkeli.
Toinen toistaan huonompia vaihtoehtoja vaan kaikki. Taidan äänrstää RKP:ta . Tähän on tultu!
Vierailija kirjoitti:
Toinen toistaan huonompia vaihtoehtoja vaan kaikki. Taidan äänrstää RKP:ta . Tähän on tultu!
Jos kannatat turkistarhausta niin siittä vaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kannatat turkistarhausta niin siittä vaa.
Ai ne kannattaa turkistarhausta. No sitten en voi niitkään äänestää. Olkoon koko äänestäminen. Kaikki yhtä huonoja.
Vierailija kirjoitti:
SDP:n politiikka on miehille epämieluisaa. Kyl mä ainaki autoa tarvin elämässäni.
Älkää ainakaan me miehet äänestäkö akkojen puolueita (SDP, Vas, Vihr)
Te peräkammarien vellihousut ette ole edes oikeita miehiä nähneetkään.
Me oikeat raavaat duunarimiehet sen sijaan totta kai äänestämme vasemmistopuolueita, mitäpä muutkaan äänestäisimme, kun jo tyhmempikin duunari on honannut tämän sinimustan katastrofihallituksen toilailuja ja duunarien kyykytystä seuranneena, mitä siitä seuraa jos persuja erehtyy äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi Suomen surkeinta puoluetta, jotka ovat itse asiassa täysin sama asia = kokoomus ja sdp
Jep. Ja sama helvet.in teatteri jatkuu aina vaan, äänestetään vuorotellen demaria ja kokkelia. Vain retoriikka on erilaista ja sitten vähän silmänlumeeksi tehdään pieniä muutoksia. Nyt ei äänestetä enää kumpaakaan, eikä kyllä persujakaan, koska nekin ovat jo samaa sakkia noiden kanssa. Nyt äänestetään mitä tahansa muuta kuin noita kolmea! Kukin etsiköön omaan arvomaailmaansa lähinnä sopivan vaihtoehdon.
Minä äänestän nuorta ihmistä. Riittää energiaa hoitaa asioita ja ennakkoluulottomuutta. Eivät ole sitoutuneet tai sotkeutuneet mihinkään hyvä veli rinkiin. Vapiskaa kehäraakit.