Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**~~ TIISTAITA, SYYS04YSTÄVÄT!!~~**

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo kakkos sivulle tipahtanut.

Koitan saada lapsukaisia päikkäreille. saa nähdä onnistuuko.

Öttis

Vierailija
2/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla. Viisaudenhammas poistettiin aamulla. Tuppaa vuotamaan... Ei paljoa puhu tuppo poskessa.

Onneks äitini täällä lapsia leikittämässä.

Tean uusia kuulumisia tääkin kurkkii...

Kerppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tean viestiä ja lähetysaikaa katsoessani olin varma, että nyytti on jo puoli vuorokautta tuhissut Tean rinnalla. Mikähän tilanne nyt on? *malttamaton*

Toivon Leanna, että säästyt pahemmalta taudilta. Viimeisillä viikoilla ei kaipaa mitään lisärasitusta, kun ihan normioloissakin taudit vievät jaksamisen nolliin.

Onskuttelut pikku-musiikkiluokkalaiselle ja ylpeälle Kukkuu-äidille :-)

Jatu: mua harmitti varmaan puoli vuotta, kun Typyn innokkaasti aloittama muskariura jouduttiin lopettamaan mun työaikojen takia. Eilen sun innoittamana kävin muskarin kotisivuja tutkimassa, jos ensi syksylle olisi parempia aikoja. 3-vuotiaat kun eivät enää tarvitse äitiä mukaan laulamaan ja leikkimään. Äiti voisi vaikka istua kahvilassa :-)

Tänään sitten kylmä totuus pilkisti. Ensi vuodeksi varmaan lisää hommia tiedossa = pidempiä päiviä = ym kakkaa. Yöks. Että ei varmaan ensi syksynäkään päästä muskariin. (Jostain syystä mies kieltäytyi samantien kun viime syksynä ehdotin, että hän olisi käynyt Typyn kanssa muskarissa.)

Saamari: Teidän Taivasta on kehuttu kovasti! En vaan taida itse päästä kokeilemaan - täytyy valtuuttaa Ynksy testaamaan, ettekös te olleet pohjoisen suuntaan matkalla vapuksi?

Tällä viikolla teen paljon luovaa työtä koneella, niinkuin huomaatte :-)

Keilin

Vierailija
4/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee lähetys Tarmoa ja Intoa kaikille! *Puh-hallu-ss*

Heräsin itsenäisesti sisäisen kelloni herättämänä arvattua aikaa 6.20. Täynnä edellä mainittuja herroja nousin aamukahvin keittoon keittiön kellon raksuttaessa lukemaa 3.42. Kerrankos se kevään valo tekee tepposet vaistohoksottimille. Ja eikun uudestaan pehkuun.

Nasu teki illalla yllärit ja pyllötti kuumemittariin lukemat 38,9. Vähän oli päivällä yskinyt ja aivastellut ja aamullakin oli lämpöä, joten vanha yskä taitaa vielä poltella natiaista. Siispä sisäpäivä meillä näin kauniina kevätpäivänä. Parantumista myös muille kaipaaville!

Olen siis ollut sangen tehokas tänään. (Piti heti alussa päästä tähän -mistä nämä rönsyt nyt taas tunkevat? Kevätkö se puskee ajatuksen läpi järkevän mielen?) Olen toteuttanut itseäni työn parissa useita tunteja. Mieli on hyvä ja kepeä. Jääkaapissa odottaa leipäjuusto/juustoleipä (ikuinen kiistan aihe Miehekkään kanssa) ja lakkahillo. Mies ja Nasu ovat höpsöilleet kotona ja kohta seuraa vuoronvaihto, kun on Miehekkään aika päästä toteuttamaan itseään. Yhteinen aika on vä-his-sä.

Kukkuulle onnea Poikasen musiikillisten saavutusten johdosta!! Upeaa! Minä en koskaan pyrkinyt musiikkiluokille ja sitten haikeissani katselin, kun musaluokkalaiset saivat valmistella hienoja kuoroesityksiä ja -matkoja kaukaisiin maakuntiin.

Tealle toivotan onnen enkeleitä matkaan!! Ihanaa! :)

Enkeli, kuinka jaksat??

Nyt heipähei!

Vierailija
5/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun jännää Tea, toivottavasti olet saanut levättyä, ehkä ne supparitkin siitä intoutuu. Sitä ainakin toivon! Heh, ollaanko me muut jotenkin malttamattomampia kuin sinä itse:D Tsemppiä!

Peukut on pystyssä että Leannan muu porukka ja Leanna itse säästyvät taudilta. Kovasti voimia, kurja tilanne noilla viikoilla.

Kivaa kun Keilin tekee luovia hommia:) Saadaan sinua " tavata" .

Tämä viikko on sarjassaan tohinaa täynnä, yritän hikihatussa valmistella yhtä pientä työjuttua. En muistanutkaan että olen näin hidas, vai olenko näin jumiin itseni kotona ollessa saanut?! Lisäksi kaipaan talvea takaisin, eihän se nyt näin pitänyt mennä, hiihtokilometrejä uupuu vielä. Kaipaamme myös kaupunkiin, totesimme tänään miehen kanssa kuin yhdestä suusta, että pienellä paikkakunnalla ei olekaan niin leppoisaa ja lempeää. Pthyi, mikä ihmisiä vaivaa?

Aavis ja Motti

Vierailija
6/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typyn tarhahakemuksessa on nimi ja jotain tietoja...Ei vielä kaikkea.mahasta kouristaa koko paperi!!Aion täyttää sen..pian ja reippaasti viedä sen pk:n johtajalle!!!Selviänkö tästä kaiksesta ilman suklaata? :-/

jatu

Vierailija
7/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea on varmaan synnärillä...

Leanna, voi että, kunpa tervehtyisitte pian!

Keilin, voi harmi jos pidempiä päiviä tiedossa.

Tänään oltiin puistossa Nekun ja naapurien kanssa. Aurinko piristi ja hieman helpotti kamala, puristava olo rinnassa. Oon tosi väsynyt kertomaan ihmisille meidän kuulumisia, oon niin happaman näköinen, väsynyt ja tylsää seuraakin. En välttämättä jaksais vastata kaikkien puheluihinkaan, ystävät tietty huolehtivat. Tai sitten reippaasti juttelen muista asioista, enkä tahdo näyttää miten on paha olla. Miestäkään ei halua aamuisin ahdistaa ennen kuin se lähtee töihin. Jotenkin vaan odotan kevättä, et tää helpottais, Mini vois jo katella rattaista ja toivottavasti viihtyisi. Viikon päästä on jo 4kk. Eikö nää iltaitkutkin pitäs jo loppua..No toisaalta jos ei nuku kunnolla ja on sit aina väsynyt, niin itkettäähän se. Kun 6kk tulee täyteen, on pakko pitää joku nukahtamis unikoulu. En jaksa enää hyppimistä.

Ampi, kiitos kun välität. En vaan jaksa liittyä mihinkään uuteen ryhmään. Tässä porukassa on mukava olla, kun te jo tunnette ja tiedätte meidän tilanteen. Hei, mikä sun s-postiosote on, olis asiaa! Oon osotteen kadottanu..

Niin, pitäs täältä kotoa päästä pois. Ongelmallista vaan on, kun mies työpvän jälkeen aivan poikki, ei onnistu, et jää tänne yksin lasten kanssa, kun selkäkään ei kestä. Ei voida ketään hoitajaa jättää yksin, koska tänne tarvitaan 2 hoitajaa, sillä kaikki aika menee yhdellä Miniä kannellessa ja Nea tarttee huomiota. Sen lisäksi en oikein vielä uskaltaisi edes jättää Neaa ja Miniä, ilman et ei olla kumpikaan miehen kanssa kotona. Nea nimittäin reagoi edelleen välillä itkulla Minin huutoon ja voi olla sekunneista kiinni huomata se, kun Nean hätä nostaa päätään ja pitää ajoissa siihen reagoida. Vieras ihminen ei kykene huomaamaan niitä merkkejä, kuten esim. Nea saattaa lopettaa syömisen, jos Mini on itkuisena samassa huoneessa, Nea pakenee hiljaa toiseen huoneeseen, äh vaikea selittää. Nyt on kuitenkin mennyt suhteellisen rauhallisesti tällä rintamalla, enkä halua ottaa riskiä, et kaikki menee taas pieleen ja Nea alkaa reagoida kaikkiin Minin ääntelyihin paniikilla. Koska sit ei taas tuu elämästä mitään, jos Nea taas pelokas kaiken aikaa, se on liian raskasta.. Nea saattaa hätääntyä, jos ei olla paikalla, Mini alkaa itkeä ja joku vieras ei tajua ajoissa hiljentää vauvaa, tai sitten ei saa sitä hiljenemään. Tää on jotenkin vaan niin hankalaa. Liian hankalaa. Välillä niin toivon, et Nea olis rohkeampi tässä suhteessa, ei ois niin vaikeita nää hoitokuviotkaan!

Miehen serkku kävi viime viikolla ja lupautui lapsia hoitamaan millon vaan! Ihana juttu, ei olla aikoihin tavattu, eikä muutenkaan oltu tekemisissä! Mut se hoitais siis miehen kans lapsia, jos mä illalla jonnekin lähden, kun illat niin kamalia. Vali vali. Tuli pitkä ja sekava selostus.

Tänään siskon vauvaa katsomaan Nekun kanssa, ei edes harkita koko perheenä lähtöä autoon huutamaan. On vaan niin veto pois, et mitään ei jaksais..

Tean kuulumisia oottelen..

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
8/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi-Ilona kertoi välittäneensä mun osoitteen Ynikselle, jonka kuulemma pitäisi lisätä mut s-postilistallenne. :) Kiva että olet päässyt puistoon!

Vierailija
9/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on ilot pienistä asioista. PUPIlaisille erityistiedotus. Pihallamme kukkii lumikellot!!! Ainakin krookukset kasvaa myös jo vauhdilla, ehkä myös narsisseja on tulossa, tai sitten aikaisia tulppaaneja. Ruukkunarsissit kasvaa myös, istutin pari vuotta sitten maahan ne.

Kävin lääkärissä ja Diacorin pihalla kukka-astioissa oli narsissien alkuja. Töölönlahdella kävellessäni toimistolle takaisin huomasin myös tien vierellä puskien juurella narsissien alkuja. Tästä innostuneena aloin tutkia omaa pihaa joka ihan huomaamatta on elänyt kevättä selvästi jo vähän aikaa.

Lääkäritiedotus. Sain uuden ab-kuurin. Myös nuhalääkettä. Kaulalla oli rauhaset turvoksissa. Töihin takaisin kuitenkin. Lääkäri meinasi, ettei se pari päivää lepoa tautia paranna. Sen sijaan lääkkeiden pitäis parantaa.

Oho, mies tuli. Menen alakertaan.

T: Ynis

Vierailija
10/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Tapsu on nyt menossa? Toivottavasti pääset pian tosi toimiin.

Keilin, meillä ei myöskään harrasteta työpäivän päälle. Otson uimakoulussakin ollaan käyty kaksi kertaa. Sitten on ollut kerran työkiire ja loppuajasta ollaan oltu sairaana. Vielä olisi yksi kerta jäljellä. Onneksi uimaan pääsee muutenkin ja muskaria on myös päiväkodissa. Lisääntynyt työmäärä ei kuulosta kivalta.

Jokohan mä raportoin sairaustilanteen? Otsolla on sekä poskiontelo-että korvatulehdus. Ja huutaa kuin syötävä, kun pitää ottaa lääke. Äsken sitten kekkasin, millä voi kiristää - pelaamisella. Hän kun on innostunut oikeen tosisaan autopeleistä, niin ja Wiistä. Ja sairaana saa pelata ja syödä ihan mitä haluaa (kuten Otso sen sanoi). Mies on torstaihin asti työmatkalla ja minä olen käynyt töissä tekemässä pakolliset. Onneksi tukiverkko on tiheä. Tänään oli mun sisko, jolla on 3 viikon kuluttua la. Matkusti sitten 60 km 2 vuotiaan tytön kanssa, jotta mä pääsin käymään töissä. Uskomaton tyyppi.

Mimmuli, harmi, mutta juuri torstaina en ole toimistolla, muutten olisin niin mielelläni käynyt lounaalla. Siitä tulikin mieleen, Ynis, voitaisko mekin joku kerta lounastaa? Olemme päivisin melko lähellä toisiamme.

Ankkis, ompa kurjaa kuulla, että anoppisi tilanne on noin huono :(.

Enkeille myös kovasti voimia.

Valma nukkuu sohvalla, kun ei ole nukkunut päikkäreitä. Ei kyllä yhtään kiva aika nukkua, mutten jaksa kuunnella sitä kiukkuakaan. Joten nukkukoon.

Mun mummo on siirretty toiseen sairaalaan. En ole päässyt katsomaan, kun ollaan oltu kipeänä. Puhu edelleen mongerrusta. Kauankohan tätä kestää?

Nyt täytyy mennä siivoamaan. Oli pakko peruuttaa siivoojakin, kun lapset on kipeänä (huh miltä minä kuulostan ;)). Olin niin odottanut, että joku muu tulee raivaaman tämän sotkun. Mutta ei auta kun kääriä hihat ja ryhtyä hommiin.

Pilette

Vierailija
11/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen päivä tästäkin tulis;) Eka herätys 4.30 ja se vihon viimeinen 6.30. Eka ajatus päässä oli aika kitkerä... No mutta kun tiesin, että saadaan seuraa päiväksi, päätin ryhdistäytyä, itse asiassa yöllä jo mietin, että kun kuitenkin herätään aikaisin, voitais leipoa.

Niinpä olen tänä aamuna leiponut pullaa (pieni taikina tosin) ja sämpylöitä sekä iltapäivällä sen sijaan, että olisin lähteny bussilla mummulaan (vajaan tunnin matka), siivosin koko kämpän. Ja vieläpä melko perusteellisesti! Hyvä minä! Kehut oon ansainnut:) Ja voi hitto sitä pölyn määrää noissa matoissa! Viimeksi jouluksi olin käyttänyt kaikki matot pihalla yhtäaikaa, paitsi tuota uutta olkkarin mattoa. Se oli siis melkein 3kk tuossa lattiassa pelkän imuroinnin varassa. No eipä sitä saa kyllä edes kovin tampata mutta kun se on karvamatto, olihan se imenyt itseensä melkoisesti roskaa. Huh kun on hyvä mieli. Ja kaikki tää tehtiin Onnin kanssa yhdessä - ja vieläpä ihan sovussa.

Tean menoja kävin aamulla pikaseen kurkkimassa ja nyt iltasella olin jo ihan varma, että uutisia olis. No, taitaapi se Tea olla kuitenkin tosi toimissa..? Tai ehkä lepäämässä sen mitä pystyy?

Onhan se kivaa, että kevät tulee mutta miksi, oi miksi, ei lapseni tarvikaan enää unta yhtä paljon?! Minä kyllä tarvisin. Mutta kaipa sitä pärjää näinkin.

Huomisen jälkeen on taas viikko selätetty melkein. Niin on helppo ajatella, kun keskiviikot on kerhopäiviä ja torstainakin mennään kerhon väen kanssa makkaranpaistoon. Perjantaille ei tarvi edes olla ohjelmaa, riittää että se on perjantai.

Vai on Yniksen pihassa kukkia. No huh huh. Meillä on kyllä tuon mun kukkasipulipenkin päällä lunta muutama kymmenen senttiä, joten tovi saadaan odotella, että kukkivat. Mutta tiet alkaa kyllä olla jo sulia, joten on ihan keväinen olo. Tosin tänään päikkynukutus oli tuskaa, kun loskaa oli nilkkoihin asti ja traktori tuli auraamaan pihamaata just kun lapsoset nukkuivat.

No enpä muista enää mitään pinosta. Iski taas kauhea tarve tätä omaa napaa selittää.

Öttis sanoi Veetin pottailun käyvän mallikkaasti. Millä ilveellä sait pojan kakkaamaan pottaan??? Meillä Onni on keksinyt ovelan tempun. Yleensä ennen päikkyjä sitä kakattaa ja eilenkään ei suostunut potalle vaikka sanoin, että sitten saisit sellaisen uuden tarran (kiiltokuvan). Maanittelin aikani mutta ei. Sitten se lopetti puhumasta kakasta ja päiväunien jälkeen kakkasi univaippaan. Ovela. Eikä ollut eka kerta;) (oli muuten aamulla kun Onska puki sukkahousut jalkaan, siellä jalkateräosassa joku pallero, joka vaivasi Onnia. Arvasin heti mikä siellä; pikkuinen kakkakokkare eilisestä vaipanvaihdota oli livahtanut sinne. Jee jee)

Tänään saunaan siivouspäivän päätteeksi.

T-P

Vierailija
12/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealla on toivottavasti jo vauva maailmassa.

Leannalle voimia ja paranemisia koko perheelle. Mulla on aikuisena laitettu muutama tikki pikusormen ja nimettömän väliin, kun teloin itteäni tavallisen veitsen kanssa.

Enkelille voimia! Onneksi saatte apua kp:ltä ja muualtakin. Tovon, että alkaa helpottaa. Jos ei, niin tässä taas ehdotuksia: yhteydenotto neuvolaan/lääkäriin Minin vaivojen selvittämiseksi vielä tarkemmin, ettei tarvis koko ajan olla kipeä& itkuinen,

ensi- ja turvakotiin tmv paikkaan huilaamaan koko perhe tai sinä ja lapset (vai ajatteletko, että Nealle liikaa sekin),

vastoin luontoani ehdottaisin myös mielialalääkitystä. Jos kerran asioille ei voi tehdä mitään ja kestettävä on, niin lääkkeet vois auttaa ees siinä, että ois paremopi mieli ja jaksais sen puolesta paremmin

Kukkuulle onnittelut musiikkiluokkalaisesta. Kuriositeettina mainittakoon, että meidän esikoinen menee ainoaan ekaluokkaan, joka täällä on , kuten muutkin eskarikaverinsa.

Ei taittu saada hankikelejä. Kohta ei auta pakkanenkaan, kun lumet ehtii karata ennen.

T@hti

Vierailija
13/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistelut alkoivat illalla. Odottikohan vauva, että mamma saa kevätverhot ikkunaan ;) Pesin siis keittiön ja olohuoneen ikkunat ja virittelin kevättä kotiin. Klo 20 aikaan alkoi supistella 10 min välein, nukuttua sain 22-00 ja nyt tässä kuulostelen supistuksia, joita tulee n. 7 min välein. Ei vielä kipeitä, mutta peräsuoleen painaa ja lastenvahti (äitini) piti äsken herätellä lähtemään pikkuhiljaa tännepäin. Päästään miehen kanssa kahdenkeskiselle minilomalle! Toivottavasti saamme pian kolmannenkin henkilön seuraamme.

Toisin kuin perjantaina, on mieli nyt hyvä ja rauhallinen. Minkähänlainen tyyppi tuolta on tuloillaan?

- tea, H40+5 -

Vierailija
14/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen leppoisaa ja ihanaa synnytystä!Pian on uusi nappisilmä ihmettelemässä maailmaa,jännää ja niin ihanaa!!!

Leanna ja viisikko sekä rv 38+4

Vierailija
15/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin yöllä Jorvissa näytillä. Napakoita ja peräsuoleen päin puskevia supistuksia tuli välillä 5 min välein, mutta välillä 20 min taukojakin. Kohdunsuu samanlainen kuin viimeisessä nlatarkastuksessa. Tehtiin pihalla romanttista kuutamokävelyä (ilman kuutamoa), jos olisi saanut hommaan vähän vauhtia, muttei vaikutusta asiaan. Kätilö ehdotti, että minä jäisin ja mies lähtisi kotiin, itse halusin tulla miehen kanssa kotiin, koska tiedän etten osaa sairaalassa nukkua. Aamuneljältä oltiin takaisin omassa pedissä, pari napakkaa supistusta vielä tuli, mutta sitten ne hiipuivat.

Nyt mamma on vähän väsynyt *silmät ristissä*...

Toivottavasti ei enää montaa näitä vääriä hälytyksiä tule!

Nyt aamukahvia koneeseen, täytyy pyytää iltapäiväksi äitiä pariksi tunniksi hoitamaan Vennaa, jos ensi yönä on taas ohjelmaa tiedossa. Miehellä onneksi tänään vain 3 h työpäivä, raukka oli juuri saanut univelkansa nukuttua :/

Jaahas, taas supistelee. Perhana, en usko ennenkuin vedet menevät!!!!

-tea, H40+5 edelleen -

Vierailija
16/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skool Tealle, olit sitten synnyttämässä tai lepäämässä uuden ihmisen seurassa.

Mimmuli, olitko jo tänään Katajanokalla? Jos vasta myöhemmin, niin kokeile sisäpihalle Satamakadulle. Mene hyvissä ajoin, siellä on vieraspaikkoja, mutta usein työntekijöiden autot on niillä. Pistin itse Satamakadun päässä rannassa venekerhon paikoille. Luulisi, ettei venekerho ole vielä täydessä sesongissa. Muuten joudut kyllä taskuperuuttelemaan, Katajanokka on huono autoille.

Ohhoh. Eilen meinasi nielasta, väsy. Aika huterilla jaloilla seison, pienet asiat horjuttaa. Onneksi Kaunokainen on tajunnut tarpeen. Meillä nukutaan.

Onnea Ramikan ryömijälle! Vai meni yöbaari kiinni, taidan tehdä saman kun jaksan. manana kuten noin suunnilleen espanjaksi sanotaan.

Jatu, kun asuisit lähempänä, laittaisin niin mielelläni lapset hoitoon, jos tietäisin sun hoitavan pienimpiä.

Ai niin, Poikanen aloittaa koulun musiikkiluokalla. Vähänkö olen ylpee äiti!

Kukkuu ja mukulat

Vierailija
17/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan mun tuntoja,en usko ennenkuin vedet menee.Kurjaa tuollainen supistuksissa kärsiminen eikä kuitenkaan edisty!

Toivottavasti saat nyt levättyä ja sitten synnytys käynnistyis oikeen kunnolla.Kerralla loppuun asti!!!!!

Voimia paljon!!!!!!!

Leanna

Vierailija
18/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9813447&p=1&tmode=1&smode…

eilen.

Synnytys on kuin joulu. Odotus on parasta ja kun se on kohdalla, ainutlaatuinen päivä on liian nopeasti ohi.

Jos ampi saat ylen määrin tarjouksia, niin ohjaa tänne osa.

Kunnoton Kukkuu

Vierailija
19/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Teaa! Toivottavasti saat levätä ja pääset tositoimiin! Aika turhauttavaa moinen " turha" supistelu. Mutta ehkä silläkin on tarkoituksensa.

Minä aion lääkäriin taas. Varasin jo ajankin. Toivoin, että oisin päässyt heti aamulla, mutta 11.15 oli eka aika joka löytyi. Mutta sentään noin nopeasti. Mies omalta työterveysasemaltaan (tai niistä monista) sai ajan kahden päivän päähän. Mulla ei ole konetta jolla tehdä töitä tällä hetkellä. Kone meni päivitettäväksi ja tilapäiset koneet on vielä asentamatta. Jee, jee. Että turhaan tänne vielä raahauduin kipeänä. Mutta ei siis tauti ala helpottaa ja tänään koko aamun ollut kökkö olo. Silmät kiiluu taas niin kuin kuumeessa. Mittari varmaan näyttäis sitä " alilämpöä" . Jos lääkäri käskis kotiin, niin ois niin paljon helpompaa mennä peiton alle nukkumaan.

Leanna, miten teillä jaksetaan?

Jatu, minäkin toisin kyllä pienet sulle hoitoon!

Kukkuulle jaksua! Samoin muille väsyneille!

T: Ynis

Vierailija
20/23 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kakkonen oksensi eilisen

Minä ja syyslapsi ripuloimme eilisen ja syyslapsi jatkoi vielä aamulla.

Itse taistelin yön oksennusta vastaan.Kahvi nyt aamulla tais olla virhe,tuli entistä oksettavampi olo.Ruoka kuitenkin pysynyt sisällä(mansikkakeitto...)

Sain palstalla vastauksia että voitais hyvinkin säilyä niin ettei kaikkia kävis läpi,toivon niin.

Ja jottei jäis tähän...syyslapsi leikkas sormensa kun olin kolmosta kouluun herättämässä.Mandariinin ja veitsen oli omatoimisesti hakenut ja nyt etu ja keski sormen välissä komeilee kunnon haava ja mandariinikuoret tiukasti kiinni.Eipä siihen laastaria saa joten teippasin,putsauksen ja kuivatuksen jälkeen,sormet yhteen että haava menis kiinni...

Ettei elämä kävis liian tylsäksi!