Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nukkuu vieläkin, joka päivä sama, nukkuu yli puolenpäivän

Vierailija
28.03.2025 |

Hirveä kuuorsaus. Tekee etätöitä ja voi mennä mihin aikaan tahansa töihin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat se mitään töitä tekee jos makaa puolille päivin. Suojatyöpaikka on. Joku toimen tekis sun ukkosi työn paremmin. Hyi helv

Vierailija
2/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on ihmiselle hyväksi. Teen itsekin etätöitä ja jos ei olisi palavereita niin voisin hyvin nukkua puolille päivin ja tehdä töitä iltaan asti, itselle luontainen rytmi on valvoa ainakin 3-4 asti aamuyöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Vierailija
4/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt aamuvirkkujen ihmisten pakkomiellettä yrittää saada muut elämään omassa rytmissään. Aivan kuin se olisi jotenkin hyvän ja ahkeran ihmisen merkki.

Entinen avopuolisoni oli aamuvirkku ja heräsi viikonloppunakin seitsemältä. Toisteli usein vanhaa sanontaa: "Ei maailma laiskoja elätä." Joskus hermostuin siihen ja totesin, että unirytmistäni huolimatta tuon rahaa talouteemme tuplasti häneen verrattuna. Sitten ei asiasta hetkeen keskusteltukaan. 

Vierailija
5/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin määrätä biologista kelloani tahtoni mukaan, se ei määrää minua. Jos haluan viettää yksin yötä, tai päivät kavereiden kanssa, se on oma valinta. Minä valitsen päivän.

Vierailija
6/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei se saisi nukkua? Onko sulla joku pakkomielle että teidän pitää olla hereillä täsmälleen samoihin aikoihin? Kai sä osaat tehdä asioita ilman sitäkin?

Vierailija
7/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Anna nukkua.

Vierailija
8/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua jos väsyttää. Ehkä rytmi korjautuu joskus. Haluaisitko omat asunnot jossa mies voi kuorsata (uniapnea, allergia, tyyny?) ja sulla rauha.