Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun olette kyläilemässä useamman päivän visiitillä ja sosiaalinen kiintiö on täynnä?

Vierailija
28.03.2025 |

Ahdistaa. Odotan vain kotiin pääsyä. 

Liikaa ihmisiä, useita ja paljon sosiaalisuutta. Ei jaksa enempää, ihan pahoinvointia tulee. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, vaikea sanoa, kun en mene tällaisiin tilanteisiin. Mutta varmaan itse olisin huolehtinut siitä, että minulla on vierailun aikanakin myös omaa aikaa. Ehkä tuossa vaiheessa menisin itsekseni pitkälle kävelylenkille, valokuvaamaan ja katselemaan lähiympäristöä.

Vierailija
2/4 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, vaikea sanoa, kun en mene tällaisiin tilanteisiin. Mutta varmaan itse olisin huolehtinut siitä, että minulla on vierailun aikanakin myös omaa aikaa. Ehkä tuossa vaiheessa menisin itsekseni pitkälle kävelylenkille, valokuvaamaan ja katselemaan lähiympäristöä.

Niin. Harvoin tällaisia reissuja itse teen mutta päätin jeesata ystävää. On itse ekstrovertti joku näkyy kyllä jokapäiväisessä elämässään ja hänellä paljon ystäviä ja muita kyläilemässä. Itse yritän tehdä töitä mitä pitää mutta kyllä alkaa jo uuvuttamaan seura. Jos pystyn niin lähden jossain välissä kävelemään itsekseni. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen 45 minuutiksi kakalle latautumaan ja rauhoittumaan, sitten taas jaksaa seurustella 2-6 h  seuraavaan kakkaan asti

Vierailija
4/4 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Harvoin tällaisia reissuja itse teen mutta päätin jeesata ystävää. On itse ekstrovertti joku näkyy kyllä jokapäiväisessä elämässään ja hänellä paljon ystäviä ja muita kyläilemässä. Itse yritän tehdä töitä mitä pitää mutta kyllä alkaa jo uuvuttamaan seura. Jos pystyn niin lähden jossain välissä kävelemään itsekseni. -ap

Jatkossa tällaisiin kannattaa ottaa hotellihuone, etenkin jos pitäisi töitäkin tehdä vierailun aikana. Itse menen aina hotelliin, vaikka paikkakunnalla asuisi tuttuja.