Psykopaatti ei rakasta, johtuuko se siitä ettei hän halua vai ettei kykene vaikka haluaisikin?
ei osaa, ei luota vai mistä johtuu. Tiedän että psykopatia on sairaus jolle ei itse voi sinänsä mitään.
Kommentit (5)
Onko sillä oikeasti väliä? Turha luoda mitään unelmia "NO MUTTA SE HALUAIS" kun psykopaatti on aina psykopaatti
Jos ei tunne mitään, niin ei voi rakastakaan. Kiintyä toki voi. Mutta tunnevammainen ei vaan tunne mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä oikeasti väliä? Turha luoda mitään unelmia "NO MUTTA SE HALUAIS" kun psykopaatti on aina psykopaatti
Ei sinänsä. Tapailin naista ja hän vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja ihastuneelta, mutta kertoi ettei pysty syvempiin tunteisiin vaikka haluaisikin. Olin hämmästynyt koska olimme tapailleet jo jonkin aikaa ja itse olin hyvin ihastunut häneen myös. Hän vaikutti olevan pahoillaan ja asia jäi siksi kaivamaan. Mikään hänen käytöksessään ei ollut kuitenkaan ilkeää.
Miksi aloitusta alapeukutettiin? Olisit samalla vastannut kysymykseen. Kaikki psykopaatit eivät tietenkään ole samasta muotista eikä kaikki ole rikollisia. Mutta rakastamisen mahdottomuus on se mitä mietin.