Miten suhtautua pettäneeseen mieheen
Mies suuteli naista juhlissa, jossa olin miehen parina. Tilanne tapahtui sillä välin kun olin vessajonossa (suorassa näköyhteydessä mieheeni), humalainen mieheni ilmeisesti ajatteli, että olen vessassa enkä näe tapahtumaa
Suudelmointi oli pitkää, mieheni oli nojautunut naiseen.... Oli nähnyt naista harrastuksessaan, oli tutut kasvot mutta ei sen syvempää tuttavuutta
Tapahtumasta on kulunut jo 8 kk, silti muisto palaa mielikuviin, herättää epävarmuutta suhteemme tilasta
Suhteemme on kestänyt reilun vuoden eli tuo pettäminen tapahtui suhteemme alkutaipaleella
Päätin antaa anteeksi. Mies ei ole tehnyt enää mitään vastaavaa tuon jälkeen.
Millaisesta miehestä oikein on kyse... Kuinka yleistä pettäminen on... Mikä ajaa miehen tuollaiseen käytökseen? Voiko pettämistä perustella yksinomaan humalalla?
Tämä suhde on minun ensimmäinen vakavalaatuinen. Miehellä aiemmista suhteista pettämistausta, sekä hän on pettänyt että häntä petetty. Itse en ole pettänyt koskaan ketään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä se on suutelukin. Mutta jos naisella on komea mies niin nainen hyväksyy pettämisen kuten ap joka jo 8 kk on jatkanut suhdetta pettäjä miehen kanssa. Naisilla ei ole pokkaa erota.
Mieheni ei ole komea, minä olen meistä se hyvännäköisempi osapuoli
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä se on suutelukin. Mutta jos naisella on komea mies niin nainen hyväksyy pettämisen kuten ap joka jo 8 kk on jatkanut suhdetta pettäjä miehen kanssa. Naisilla ei ole pokkaa erota.
Ap
Tämä saattanee selittää myös sen, miksi mies hakee huomiota muilta naisilta. Sillä on joku alemmuuskompleksi suhun verrattuna, ja pönkittää itsetuntoaan sillä, että hän kyllä saa muitakin kuin sinut. Minua on myös pettänyt mies, jolla oli ihan selkeästi tuollainen tarve todistella kaikille, että hän saa kyllä naisia. Ei kannata edes yrittää noiden heikkoitsetuntoisten, moraalittomien kanssa. Ne pettää aina.
Provo 0/5 tai sitten säälittävä nainen
Vierailija kirjoitti:
Provo 0/5 tai sitten säälittävä nainen
Olet selkeästi mies, poika. Mitä teet naisten keskustelufoorumilla?
Eli ap on nuori, kaunis ja uskollinen nainen. Meisystävänsä on vanha, ei niin komea, huono itsetuntoinen ja taipumusta pettää.
Hassua että miestä pelottaa että ap voisi pettää/jättää. Mies tietää että jossain kohtaa ap herää ruususen unesta mutta mies koettaa sitä ennen hyötyä mahdollisimman paljon naisesta.
Ajattelee samaa mitä ajatellaan pettävistä naisista, niiden kassa pidetään hauskaa mutta ei niiden kanssa voi mitään vakavaa rakentaa kun pettää kuitenkin ja tuhoaa sen suhteen.
Eräskin nainen oikein suuttui minulle kun ensin petti silloista miestään minun kanssa ja sitten kun jätti sen miehen suuttui minulle kun en halunnut parisuhteeseen sen kanssa. Suuttui vielä kahta kauheammin kun vaati perusteluita ja vadtasin että "tiedän tasan tarkkaan kuinka helposti sain sinut pettämään edellistä miestäsi niin tiedän että sinun pettämis kynnys on todella matala ellei olematon ja mikään ei estä sinua pettämistä minua yhtä helposti niin ei sinun kanssa voi edes harkita mitään vakavaa"
Siitä on tehty laulukin:
Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmana on keskivertoa komeampi. Et sen kanssaa muuten olisi.
Pettäminen on myös aina tahallinen teko. Ei vahingossa voi suudella toisia eikä harrastaa seksiä. Ei se kulli mene pilluun vahingossa. Kumpa naiset olisi viisaampia mutta ei ne ole eikä ne tajua mitä on pettäminen.