Jos sulle toteutettaisiin 1 toive, mitä toivoisit?
Mulla aika kliseinen toive, toivoisin että maailmassa ei olis sotia eikä riitoja.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että exä (nainen) kuolisi heti ja hitaaaaaaasti!
Mikset halua itsellesi mitään. Miten hyötyisit tuosta?
Saisin oikeutta kerrankin tuossa.
Eikö oisi kuitenkin hauskempi, sun kannalta, jos hänellä menisi huonosti? Menettäisi työnsä, lihoisi 30kg, sairastuisi pälvikaljuun noin alkuun. Lisäksi hänet voisi nolata jotenkin. Menettäisi sen työnsä vaikka varastelun takia. Itse nauttisin tuollaisesta kostosta paljon enemmän.
Rauhallisen kuoleman itselleni ensi yönä nukkuessani. Elämäni on paskaa.
Toivoisin naiivisti että maailma olisi oikeudenmukainen paikka ja kaikki ihmiset saisivat mitä ansaitsevat.
Että naapuri neuvostokuution 130kg yh:lta lähtisi puolet painosta pois. Säälittää katsella kun äiti ei vaan jaksa raahautua ja lapset kärsivät.
Vaikea valita vain yhtä toivetta. Ehkä oma aikakone olisi hyvä. Voisi korjailla omia virheitään ja käydä mm kivittämässä Hitlerin.
Olisin kaikkivaltias, Jumala. Jokaisen kohtalo olisi minun käsissäni. Siitä tulisi kivaa. Ainakin minulle.
Toivoisin että pääsisin eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oisi kuitenkin hauskempi, sun kannalta, jos hänellä menisi huonosti? Menettäisi työnsä, lihoisi 30kg, sairastuisi pälvikaljuun noin alkuun. Lisäksi hänet voisi nolata jotenkin. Menettäisi sen työnsä vaikka varastelun takia. Itse nauttisin tuollaisesta kostosta paljon enemmän.
Minulle olisi kaikista parasta että tuo psykopaattiakka kuolisi mahdollisimman äkkiä mutta kuitenkin hitaasti ja pahasti kärsien ja sen jälkeen olisin VAPAA tuosta stanan psykopaatista oman loppuikäni!
Vierailija kirjoitti:
Etten minä tai kukaan läheiseni sairastuisi mihinkään vakavaan sairauteen.
Niinpä on taitaa jatkossa vaikea päästä hoitoon vaikka olisi joku minkä voisi parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Että olisin kaunis
Luuletko että se tekisi sinut onnelliseksi? Tuo on sama harha kuin lihavilla jotka haluavat laihtua pelkän ulkonäön vuoksi. Se ei muuta mitään.
Että tuo eräs yksi tietty nainen alkaisi seukkaamaan kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sitä harmittaisi kun näkisi sinulla menevän loistavasti joka suhteessa ja et välittäisi hänestä mitään. Nyt säälitteler sun jämähtänyttä elämää ja tietää että kannatti erota.
Ikuinen rauha ja reilu meininki koko maailmaan.
Katson pidemmälle tulevaan kesään ja toivon että saisin 61cm taimenen perhovehkeillä.
Iso taloudellisen tilanteen paraneminen, perinnön tai Eurojaskavoiton muodossa. En jaksaisi kärvistellä enää ja laskea pennosia seuraavaa palkkapäivää odottaen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laihtua 20 kiloa. Miksi toivoisin asioita ihmisille joita en tunne?
Ei se toivomalla tapahdu.
Mikään ei estä tuon toteuttamista, kunhan hankit itsekuria ja laitat vaikka teippiä suun päälle kotona ollessa, ettet sorru.
Sitä, että ivf hoidon yhteydessä kerätyt munasolut kehittyisivät viikonlopun yli normaalisti ja maanantaina siirrettävä alkio tarraisi kiinni. Lapsettomuutta useampi vuosi takana, nolla raskautta.
Toivoisin, että pahuuden paskauskonto Islam kannatajineen tuhoutuisi täydellisesti.
Laite millä voin tehdä ihmisestä tai eläimestä tai kasvista kuolemattoman. Samalla laite on ainoa, millä käsittelyn voi kumota.
Ja näillä rahoilla.