Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Jos Peppina jatkaa vielä tota "eron" puimista julkisuudessa niin on kyllä todella epäkypsä rahanahne bitch. Onko kukaan kertonut Peppinalle että jos muka voi noin huonosti niin terapeutti olis parempi kohde purkaa tuntojaan? Ai mutta terapeutille pitää maksaa; kun terapoi itseään lehtien palstoilla niin saa itse rahaa.
Varmasti jatkaa, tää on vasta alkua. Ainoa keino kerjätä huomiota, mikään ei ole muuttunut Love Islandin jälkeen, päin vastoin, nyt saa valjastaa somenkin tuohon "väärin kohdeltu raukka Peppina niin rakasti Benjaminia" -kamppanjaansa. Oksettavaa.
Mä oon miettiny, et miten noi kundit pystyy kattelee ja halailee noin kauniit mimmei ilman näkyvää kiimaa, tippaa ja paisumist. Missä ne runkkaa muilta piilossa? Ei kait suihkussa sentään? Vai leikataanko noi touhut vaan pois ja ne vaykaa missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Käskikö Benkku hankkia silarit?
Niinpä. Ei käskenyt. P itse valitteli asiaa ja B ilmaisi, että asian voi halutessaan muuttaa. Ja tähän keskusteluun ajauduttiin vain sen vuoksi, että P itse kysyi B:ltä että minkälainen hänen ihannenaisensa on. Tämäkin keskustelu osoitti, että aina kun B sanoi jotain rehellisesti, niin keskustelu oli hetken päästä jollain tapaa väärillä urilla ja P pääsi uhriutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ei käskenyt. P itse valitteli asiaa ja B ilmaisi, että asian voi halutessaan muuttaa. Ja tähän keskusteluun ajauduttiin vain sen vuoksi, että P itse kysyi B:ltä että minkälainen hänen ihannenaisensa on. Tämäkin keskustelu osoitti, että aina kun B sanoi jotain rehellisesti, niin keskustelu oli hetken päästä jollain tapaa väärillä urilla ja P pääsi uhriutumaan.
Kyllä. Peppinan kanssa ei vaan voi vastata oikein. Benjamin astui ansaan sillä hetkellä kun P alkoi puhua lautarinnastaan. Jos ei vastaa mitään - käski ottamaan silikonit. Jos vastaa että hyvä olet noin - valehtelee, koska ehti jo kertoa mikä on hänen makunsa. Jos sanoo että sähän voit ton korjata jos se sua haittaa - käski ottamaan silikonit. Peppina viritti ansan jonka avulla sai julkisuutta lehdissä jo saarella ollessaan. Monta tällaista juttua tapahtui, miten "fanit" ei näe tämän näytelmän läpi?
Peppina iltilsessä että "Sain monta kertaa kuulla olevani vääränkokoinen". Kukaan ei tietääkseni kertaakaan sanonut hänelle näin, hän vain onnistui kääntämään kaikki mahdolliset kommentit kritiikiksi hänen koostaan.
Taukoa tauko nyt somesta tuolle Peppiinalle. Jos tuntee olevansa ihan kuilun pohjalle , niin tuskin auttaa some yhteisö. Kehuja satelee vaan ja olet kaunis ja Benkku on Pask%. Sekö sitten auttaa pahaan oloon ? Molemmissa oli varmasti omat vikansa ja eikä vain Benjamissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Peppinan kanssa ei vaan voi vastata oikein. Benjamin astui ansaan sillä hetkellä kun P alkoi puhua lautarinnastaan. Jos ei vastaa mitään - käski ottamaan silikonit. Jos vastaa että hyvä olet noin - valehtelee, koska ehti jo kertoa mikä on hänen makunsa. Jos sanoo että sähän voit ton korjata jos se sua haittaa - käski ottamaan silikonit. Peppina viritti an
Benjamin käyttäytyy paljon kypsemmin kun ei lähde ruotimaan asioita julkisuudessa vaikka varmasti hänellä olisi monta nasevaa kommenttia. Ja toisaalta ihan turha sanoa yhtään mitään, Peppina olis heti barrikadeilla faniensa kanssa väärentelemässä sanoja.
Sometähtemme laittoi eilen stooria golfkentän harjoituslyöntialueelta. Golfin pukeutumisetiketti ei ole enää niin tiukka kuin vielä kymmenisen vuotta sitten, mutta eihän sinne nyt mennä napapaidassa ja ohuissa trikoissa kuten Peppina näköjään teki. 🙈 Mikä vaikeus piilee oikeankokoisten ja -tyylisten ja tilanteeseen sopivien vaatteiden päälle pukemisessa ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Peppinan kanssa ei vaan voi vastata oikein. Benjamin astui ansaan sillä hetkellä kun P alkoi puhua lautarinnastaan. Jos ei vastaa mitään - käski ottamaan silikonit. Jos vastaa että hyvä olet noin - valehtelee, koska ehti jo kertoa mikä on hänen makunsa. Jos sanoo että sähän voit ton korjata jos se sua hai
Viisas pysyy hiljaa ja poistuu kaikessa rauhassa takavasemmalle. Tyhmä rahanahne tyrkky raportoi lehdistölle jokaisen kynnen lohkeamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppina kun tajusi ettei vastaa Benjaminin ihannenaista, mitä itse kysyi, niin siitä alkoi pommien pudoittelu. Ymmärsi että B ei ole hänestä kiinnostunut ja kun ei tule saamaan julkisuutta rakkauden vuoksi, niin haetaan sitä sitten muilla keinoin. Tämän vuoksi oli pysyttävä saarella mahdollisimman pitkään millä hyvänsä keinolla, että sai jatkaa pommien pudottamista. Itse kerjäsi kommentteja kun sanoi on syönyt ihan hirveästi. Itse keräsi kommentteja kun tarkoituksella menee tarjoamaan vaatteitaan jollekkin joka mahdollisen kaukana hänen koostaan. Tasan tarkkaan tiesi että tästä saa aikaan meheviä otsikoita koska kaikki vaan astuvat miinaan. Sitten näitä kommentteja revitellään ja itketään. Että ihmiset on tyhmiä kun eivät tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benkulle sympatiat, halusi päättää jutun jo saarella kun sanoitti että tuntee olevansa ystävä eikä poikaystävä. Vielä kylvyssäkin kertoi ettei halua heti puhua Peppinasta tyttöystävänä vaan haluaa ensin tutustua ulkomaailmassa. Eli tiesi jo, ettei jutusta tule mitään mutta jyräävä Peppina ei tajunnut. En pidä Benjaminia pahana ihmisenä, osittain ajautui varmaan tuohon koko tilanteeseen, koska oli liian kiltti.
Benjamin osallistui väärään ohjelmaan. Sopivampi olisi ollut vaikka Temppareiden sinkkuna.
Ei kaikki halua ryypätä kolmea viikkoa joka päivä edes etelän lämmössä.
Onko Peppiina antanut jo 7 lehdelle haastattelua. Hienoa , kun muut saarelaiset jatkaa elämää ja ei naama joka päivä jossain otsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Peppiina antanut jo 7 lehdelle haastattelua. Hienoa , kun muut saarelaiset jatkaa elämää ja ei naama joka päivä jossain otsikoissa.
Kohta on. Helena Koivula 2.0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on. Helena Koivu 2.0.
Johannesburg Tukiainen vol 2.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä, että miten jotkut puhuu täällä Peppinasta. Seuraisitte edes Peppinan Instagram-storyja, niin ymmärtäisitte paremmin. Peppina ei ole tehnyt mitään väärää. Kyllä se on Benjamin, joka niin on tehnyt.
Tosin, mitä vauva.fi palstalta voi odottaakaan. Kateellisia 40v mammoja hyväkuntoiselle ja hyväntuuliselle naiselle.
40v? Miksi aliarvioit, minäkin olen jo lähemmäs 60v. Peppina on minulle tyttö eikä nainen, voisi olla oma rakas lapsi.
Rumasti ei saa puhua kenestäkään. Mutta en sanoisi meistä yhtäkään viattomaksi, ihan jokainen meistä tekee vääriä juttuja. Tahallaan sekä varsinkin tahattomasti.
Peppinan yksi iso virhe oli, ettei kuunnellut toista. Se on inhimillistä (kuten aika lailla kaikki virheet) ihastuksen keskellä, että haluaa mennä vain oman kuvitelman ja unelman mukaan, mutta ei se oikein ole toista ihmistä kohtaan. Benkkukin teki virheitä, eli kyllä vikaa oli ihan molemmissa näissäkin.
Tulen laittamaan monta näistä viesteistä Peppinalle yksityisviestinä. Onnittelut vaan tulevista rikossilmoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikon torstaina esittelee kotiaan 😝
Vierailija kirjoitti:
Tulen laittamaan monta näistä viesteistä Peppinalle yksityisviestinä. Onnittelut vaan tulevista rikossilmoituksista.
Good luck, VPN käyttäjiä ei löydä kukaan. Ja Peppis saa taas lisää julkisuutta 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma päättyi jo ja täällä te vaan höpisette mahtavia analyysejänne päivästä toiseen 😂 Hankkikaa jo ihan oma elämä
Ohhoh, ja kuinkas sä tänne nyt "eksyit", ihan viattomasti vain, kesken oman upean elämäsi ;) ?
Jos Peppina jatkaa vielä tota "eron" puimista julkisuudessa niin on kyllä todella epäkypsä rahanahne bitch. Onko kukaan kertonut Peppinalle että jos muka voi noin huonosti niin terapeutti olis parempi kohde purkaa tuntojaan? Ai mutta terapeutille pitää maksaa; kun terapoi itseään lehtien palstoilla niin saa itse rahaa.