Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat traumat tulee näistä teidän nenäkeskusteluista. Itsellä on pieni kyömy ja juuri kun olin aikuisiällä vihdoin oppinut hyväksymään ja jopa tykkäämään nenästäni, alan nyt taas uudelleen epäillä olenko sittenkin muiden mielestä friikki ja nenääni tuijotetaan sittenkin..
Vai niin. Eli sinun mielestäsi esim Julia on friikki ja kaikki tuijottavat hänen nenäänsä?
Ei tuijota. Julia on poikkeuksellisen kaunis nainen.
Mitä oikein haet tuolla friikkikirjoittelulla?
Sitä vaan, että jos Julian nenä on teidän mielestä iso, sitten on varmaan minunkin. Itse en yhtään ajatellut Juliaa isonenäisenä.
Ja mitä se iso nenä haittaa?
Kysyn uudelleen: kuka on opettanut, että iso nenä = ruma nenä?
Kaiken kokoiset nenät voi olla kauniita tai rumia tai tavallisia.
isonenä
Vierailija kirjoitti:
Sailorkisassa huomasi taas eron ulkomaiden ja Suomi-version välillä: Ulkomaisissa versioissa vedetään rennosti ja puoliläpällä kunnon kielarit AINA oman daamin kanssa, mutta suomipoika pussaa kädelle. TODELLA LAIMEAA. Eikö voi yhtään heittäytyä?!? #puupökkelökansadeluxe
Käsipusu on minusta paljon hienompi ele kuin joku fakin teatraalinen kieli kurkkuun kielari. puist!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko selväksi, missä Veran ja Henryn arvomaailmat erilaiset
Ilmeisesti ei. Mutta jos miettii niin voisin ajatella Henryn olevan konservatiivinen ja Veran kaikkea muuta.
Eikös suurin osa nuorista naisista kannata nykyään WOKEilua, DEItä ym vihr+vasl arvoja.
Ei. Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Benkku voitti, kuulemma ylivoimaisesti, tuon Kippari ja Merenneito -kisan? En huomannut hänen suorituksessaan mitään poikkeuksellisen viihdyttävää...?
Huomasitko kenenkään suorituksessa jotain poikkeuksellisen viihdyttävää? Mielestäni oli kuitenkin erilainen, ja ainoa "humoristinen" kännikävelyineen.
Oliko tuo lattialla makaaminen ja itkeminen jotenkin teatraalista?
Superfanit on kyllä niin kökkö ja epäilyttävä konsepti, että ihan naurattaa. Superfanien avulla voidaan ohjailla ohjelmaa tehokkaasti. Pois heti tämä uudistus ensi kaudella!
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten, että Patrikin "shortsiosastoa" ei näytetty kertaakaan merimieshaasteen aikana. Piukat hotpäntsit olisivat paljastaneet vielä selkeämmin, että etumus on tasainen kuin Pohjanmaan lakeus.
Joku on näköjään saanut Patrikin "paketin" aivokalvolleen, kun siitä täytyy jatkuvasti jankata🤣?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sailorkisassa huomasi taas eron ulkomaiden ja Suomi-version välillä: Ulkomaisissa versioissa vedetään rennosti ja puoliläpällä kunnon kielarit AINA oman daamin kanssa, mutta suomipoika pussaa kädelle. TODELLA LAIMEAA. Eikö voi yhtään heittäytyä?!? #puupökkelökansadeluxe
Käsipusu on minusta paljon hienompi ele kuin joku fakin teatraalinen kieli kurkkuun kielari. puist!
Niin varmaan joo, mutta formaattiin kuuluu kielarointi. Tämä ei ole mikään Love Island "Baroque Edition".
Milla on paremmannäköinen kuin Maria.
Peppina on tosi rasittava! Jos olisin mies, en kyllä jaksaisi.... Vaatii jatkuvaa todistelua ja kehumista, epäilee toista koko ajan ja joka käänteessä - ja itkee vähän liian herkästi kaikesta. Benjamin kestää vain, koska ei halua joutua heivatuksi ulos; ei onnistu olemaan kovin vakuuttava. Siis näin ulkopuolelta katsoen - Peppiin kyllä uppoaa kaikki valkoiset valheet ja tarttuu niihin kuin hukkuva oljenkorteen,
Vera näyttelee itsevarmaa, mutta paljasti ihan muuta kun joutui myöntämään, ettei Henry olekaan niin itsestäänselvyys kuin oli olettanut, vaan pakittaa niistä itselleen niin tärkeiksi mainostamistaan arvomaailmaeroista ja haluaa sittenkin pitää H:n itsellään - ei anna "omaansa" muille vaikkei itse olisikaan NIIN kiinnostunut. Valitettavasti kaikki (ainakin melkein) näyttävät vain pelaavan etteivät joutuisi lähtemään.
Onko siellä yhtään toisistaan AIDOSTI ja luontevasti kiinnostunutta ja ihastunutta paria? Ei ole.
Voi Henri ja Henry parkoja, miten he jaksaa kuunnella Veraa..
Aluksi tykkäsin Verasta, mutta nyt on oikea luonne paljastunut tällä tv-jaksojen viikolla. Ensin kannustaa Emiliaa pokaamaan Patrikia ''sitä vartenhan me täällä ollaan'' ja sitten itse ei anna Millan tutustua Henryyn. Aika ristiriitaista touhua kyllä.
Voi Henry parka, kun joutuu kuunteleen ton epävarman ja raskaan Veran loputonta arvomaailma analysointii!Pistäis nyt äkkiii Veran vaihtoon! Eihän kukaan tollasta jaksa. Ja sitten kun Henry osoittaa mielenkiintoo Millaa kohtaan, niin kas kummaa Veran arvomaailma väännöt onkin lakastu maton alle!
Oho Veran arvomaailmat unohdettu 😂
Kauhea selittely.. olis jo hiljaa 🙉
Joosua antoi pakit Emilian tutustumiselle joten Patrik on taas se ainoa 😉
Veralla on tosi paha olo. Tuo analyyttisyys syövyttää hänen mielensä. Pystyykö koskaan elämään hetkessä.
Patrik ja Emilia, en jaksa kiinnostua. Emilia haluaa "vain" jatkaa villalla, sen janssa kuja vaan hänet huolii.
Benjamin hakee julkisuutta, näkyvyyttä edistääkseen uraansa.
Peppina ei pysty epävarmuutensa vuoksi uskomaan näkemäänsä totuutta. Saas nähdä nyt, kun Jasmin lähti. Vai siirtyykö Benkku flirtille Millan kaa?
Tyhjästä ohjelmasta on itse kehiteltävä ja spekuloitava mahdollisia tapahtumia.
Kyllä mua vähän nolottaa tuo Millankin tyrkytys. "Mä olen tosi tasapainoinen ihminen", kuka kehtaa kehua noin :D
Tuleekohan tälläkin kaudella jo legendaksi muodostunut vauvanhoitotehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Milla on paremmannäköinen kuin Maria.
Kuka Maria?
Tässä se tuli. Eli kun joku sanoi "Julialla on iso nenä", niin se koettiin arvosteluksi?
Kun luette, älkää lisätkö omia luuloja tai oletuksia. Iso EI ole sama kuin ruma!
isonenä
ps. kuka on opettanut, että iso nenä olisi ruma?