Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
2561/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia ja Henri ovat ihana pari. Molemmat vaikuttavat tasapainoisilta ja fuksuilta nuorilta. Söpöjä ovat. :)

Isonenäisenä naisena on rohkaisevaa nähdä, että pieninenäisempi söpö mies voi kiinnostua ulkonäöstä.

4 alapeukkua jo, miksi :O ? 

Jos Julialla on iso nenä, niin minä olen uusi Paavi.

Julialla on vähän samanmoinen nenä kuin Esa Pakarisella ja Spedellä.

Minulle tulee pikemminkin Meghanin nenä mieleen Juliasta.

Vierailija
2562/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mietin että jos ois peppiina ja benkku voittajat, oon varma,että benkku kusettas koko potin 

eiks ne saa valita jakaako vai ei potin

ja vera henry bodycount jupakka...on naisia on miehiä, joista jo yks aiempi kumppani on liikaa...en kertos henrylle mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi pinnijuttu on? Aluksi luulin että pitävät hiukset pois kasvoilta kun meikkaavat mutt muutenkin. Tarkoitan niitä isoja pinnejä. 

Vierailija
2564/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä mietin että jos ois peppiina ja benkku voittajat, oon varma,että benkku kusettas koko potin 

eiks ne saa valita jakaako vai ei potin

ja vera henry bodycount jupakka...on naisia on miehiä, joista jo yks aiempi kumppani on liikaa...en kertos henrylle mitään

Ei kusettaisi. Benjamin on hakemassa näkyvyyttä. Positiivista näkyvyyttä. Vetää kunnialla loppuun asti.

Vierailija
2565/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuonne saada kauniita ja komeita. En tarkoita kalkkilaivan kapteeneja, kaljuuntuvia kuten Juuso ja Justus. Ja muodokkaita naisia toivois. Että syntyisi draamaa. 

En oikein ymmärrä, minkälaisissa pilvilinnoissa ja mielikuvitusmaailmoissa jotkut palstalaiset elävät arvostellessaan villan ihmisiä? Kyllä minä ainakin pidän sekä Justusta että Juusoa keskivertoa komeampina, vaikka vähän alkavaa kaljuutta heillä onkin, mutta se ei ole koskaan ollut minulle ongelma, päin vastoin, pidän kaljuja miehiä seksikkäinä👍

Valitettavasti edellisestä kommentista johtuen meni minultakin nimi vääri, Joosuasta oli tietenkin kysymys Justuksen lisäksi, sorry siitä. 

Vierailija
2566/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia ja Henri ovat ihana pari. Molemmat vaikuttavat tasapainoisilta ja fuksuilta nuorilta. Söpöjä ovat. :)

Isonenäisenä naisena on rohkaisevaa nähdä, että pieninenäisempi söpö mies voi kiinnostua ulkonäöstä.

Julian nenähän hänestä juuri tekee uniikin. Samoin kuin silmät. Persoonallisella tavalla kaunis. Samalla tavoin kuin esim Uma Thurman.

Poikkeuksellisen kauniit kasvot. Samoin kuin Melinalla.

Vierailija
2567/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi pinnijuttu on? Aluksi luulin että pitävät hiukset pois kasvoilta kun meikkaavat mutt muutenkin. Tarkoitan niitä isoja pinnejä. 

Joku backtoysäri.

Vierailija
2568/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julialla on vähän samanmoinen nenä kuin Esa Pakarisella ja Spedellä.

Minulle tulee pikemminkin Meghanin nenä mieleen Juliasta.

No siinäkin on vähän samaa hyppyriä kuin Spedellä ja Esalla (ja Julialla). Ja sanottakoon, että mikä tahansa nenä ON parempi kuin perisuomalainen töpselinokka :D.

Vierailija
2569/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on muotia, eiks hipeilläkin ollut noita:D

Vierailija
2570/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku backtoysäri.

Minusta näyttää vähän kuin olis kaksi liiskattua iilimatoa tai yöperhosta lintattuna hiuksiin.

Vierailija
2571/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julian nenähän hänestä juuri tekee uniikin. Samoin kuin silmät. Persoonallisella tavalla kaunis. Samalla tavoin kuin esim Uma Thurman.

Ylivoimaisesti kauneimmat kasvot. Kiehtovat.

Vierailija
2572/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksellisen kauniit kasvot. Samoin kuin Melinalla.

Minustakin Julialla on poikkeuksellisen eteeriset ja persoonalliset kasvot, mutta henk.koht. koen kauniimmaksi Peppiina-tyyppiset piirteet. P olisi minusta superkaunis, ellei kulmakarvat olis niin oudot... Samoin tykkäsin Oonan piirteistä.

Makuasioita, rumia noista ei ole kukaan :) 

Vierailija
2573/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, sinusta Julialla EI ole iso nenä? Minun silmiini on, laskeutuu ihan kuin Uma Thurmanilla https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tDP1TfIziqqMGD04i7NTVQoySgtyk…

Ihan normaali länsimaalaisen naisen nenä on Umallakin. Kiehtova sivuprofiili, mutta ei mielestäni mikään isonenä silti ole. Sen sijaan esim. Barbra Streisandilla, Gerard Depardieulla, Sarah Jessica Parkerilla, Adrian Brodyllä ja Patrikilla on isot nenät. 

Vierailija
2574/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman 6. tuotantokaudelle haetaan parhaillaan osallistujia. Kuvaukset ovat syksyllä ja juontajana jatkaa Niko Saarinen.

Vierailija
2575/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella pinnit, viime kaudella oli ne kamalat hikipannat. Ja kasvoilla roikkuvat 2 otsislettiä. 

Vierailija
2576/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera todella ärsyttävä, olevinaan niin fiksu ja parempi kuin muut. 

peppina, todella raskas. Tarvii koko ajan kannattelua ja vakuuttelua.

muista ei juuri sanottavaa, perus teinejä, toki yli-ikäisiä sellaisia.

ja toi englannin tunkeminen joka väliin 🤯

Vierailija
2577/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melina oli kyllä kaunis. Sellainen vapaa sielu, joka olisi upea näky rannalla riehakkaasti leikkimässä. Tykkäsin myös Emmasta. He oli ihanan näköiset, kun lähtivät Justusta vastaan ruskeat kuohkeat hiukset hulmuten. Veikkaan, että molemmissa oli sellaista eteerisyyttä, mitä saaren hieman juntit pojat ei ymmärtäneet. Benjamin olisi sopinut molempien kanssa, kun olisi saanut olla se, joka jahtaa henkisestikin vapaata naista. 

Vierailija
2578/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman 6. tuotantokaudelle haetaan parhaillaan osallistujia. Kuvaukset ovat syksyllä ja juontajana jatkaa Niko Saarinen.

Linkki?

Jos totta, niin onpa paskaa, että tämä "kausi purkkiin ennakkoon ja superfanit päättää" -uudistus jatkuu 👎 Ajattelin olevan vain yhden kauden hairahdus. Takaisin vuorokauden viiveellä tuleviin jaksoihin, kiitos!

Vierailija
2579/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uudet naiset ovat hauskoja ja leikkisiä. Tätä kotileikkiä tekee niin moni muu formaatti. 

Uusissa miehissä saisi olla rohkeutta, flirttiä ja myös jotain syvällisempää, ei niin suurta miellyttämisenhalua muita miehiä kohtaan (Justus ja se pitkä yrittivät liikaa olla muiden miesten mieleen, katsojille tylsää. Henri oli rohkea ja lähti iskemään.)

Vierailija
2580/8799 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat traumat tulee näistä teidän nenäkeskusteluista. Itsellä on pieni kyömy ja juuri kun olin aikuisiällä vihdoin oppinut hyväksymään ja jopa tykkäämään nenästäni, alan nyt taas uudelleen epäillä olenko sittenkin muiden mielestä friikki ja nenääni tuijotetaan sittenkin..