Vuokranmaksu luonnossa
Huomenna on taas kuukauden viimeinen perjantai ja mun ystäväni vuokranmaksupäivä. Olen kauhistellut tuota, mutta hän itse pitää sitä hyvänä ratkaisuna. Vuokraisäntä tulee iltakuuden jälkeen, he syövät hyvin ja sitten tekevät mitä tekevät. Omistaja jää joskus yöksi, yleensä ei.
Niin, mikäs siinä jos molemmat pitävät tuota hyvänä. Minun moraalini ei vain hyväksy moista toimintaa. Kyllä vuokra pitää maksaa rahalla...
Kommentit (39)
"Kyllä pitää tehdä joitain"-aloitus jälleen. Mene vaikka kävelylle välillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ystäväsi todella hyvän näköinen parikymppinen, kun kerta kuukaudessa seksiä riittää vuokranmaksuun?
Itse asiassa pari viikoa, mutta tuo toinenkin kerta on tuon yön aikana tai sitten sopivat muun kerran. Tää kuun viimeinen perjantai on heillä ollut jo toista vuotta.
Maksaako muutkin laskut luonnossa?
Sinun moraalisi hyväksymisellä ei ole mitään merkitystä. Jos he ovat kahdestaan sopineet molemmat vapaaehtoisesti tuollaisesta järjestelystä niin se ei kuulu sinulle tippaakaan.
Jos säästää rahaa ja kummallekkin ok ni mikä ettei
Idiootti vuokraisäntä. Tämä kun joutuu kuitenkin maksamaan verot vuokratuloista, mitä ei ole, puhumattakaan muista kuluista. Jos hän vain ottaisi tavallisen vuokran rahana, saisi hän katettua asunnon kulut ja sen verran ottaisi tuottoa, että voisi käydä prostituutin luona sen kerran kuukaudessa.
Näin keski-ikäisenä miehenä olisin valmis maksamaan vuokrani luonnossa. Ei ole tullut vaan vuokranantajalta ehdotusta 🥴
Vierailija kirjoitti:
V i t t u on valuuttana verraton.
Totta. Vanha äitini on aina sanonut, että jos naisella on hyvä v i t t u, niin se saa sillä mitä vain. Nuorena tyttönä hänen äitinsä oli sanonut, että tiedä, sinä istut kultakirstun päällä. ( Tarkoitti v i t u n valtaa miehiin ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i t t u on valuuttana verraton.
Totta. Vanha äitini on aina sanonut, että jos naisella on hyvä v i t t u, niin se saa sillä mitä vain. Nuorena tyttönä hänen äitinsä oli sanonut, että tiedä, sinä istut kultakirstun päällä. ( Tarkoitti v i t u n valtaa miehiin ).
Kiva wt-suku teillä, opetetaan jo lapsena että pillua kannattaa jaella saadakseen asioita ja pillun "hyvyys" määrittelee oletko arvokas naisena. Onhan ne "huonon" pillun omistavat naiset ihan turhia kun eivät siis kultakirstua omista. Kultakirstua, jonka kullan vapauttamiseen tarvitaan vain parhaimmillaan tuhota oma psyyke ja omanarvontunne. Kai sinulle jo lapsena kerrottiin että onko sinun pillusi kultakirstu vai ei? Tosin lapsella se rumakin pillu käy kyllä kultakirstusta paremmin kuin aikuisen täydellinenkään, laittoiko äitisi käyttämään sitä äkkiä ennen kuin arvo iän myötä väheni?
Eikö se vanha viisaus kerro että: Ei oo pillun voittanutta. Yli käynyttä vaginan?
Onnistuuhan tuo, jos vuokralainen asuu teltassa! Jos asuu vaikka kerrostalossa, niin kyllä tulee panolle kohtuuton hinta. Mutta tarinahan onkin tarinaa!
Itsehän en käy missään syömässä vuokralaisen kanssa. Vuokralaisen on hyvä tietää asemansa.
Vuokralaiseni pyllistää nätisti ja hoidan vuokran perimisen nopeasti ja tehokkaasti.
Jos vuokra olisi vaikka 400e/kk niin tuossahan pitäisi joka viikko käydä vierailulla. Sängyssä saa vain maksu aikaa hieman lisää.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti vuokraisäntä. Tämä kun joutuu kuitenkin maksamaan verot vuokratuloista, mitä ei ole, puhumattakaan muista kuluista. Jos hän vain ottaisi tavallisen vuokran rahana, saisi hän katettua asunnon kulut ja sen verran ottaisi tuottoa, että voisi käydä prostituutin luona sen kerran kuukaudessa.
Kaikki vuokranantajat eivät ole pikkurahan puutteessa. Prostituoituja käy panemassa moni muukin, vuokralaista ei ehkä kukaan muu.
2 kertaa viikossa ja muodollinen n. 30 prosenttia markkinavuokrasta rahalla olisi sopiva taksa.
Vuokrasin asunnon. Siihen tuli nuori hyvännäköinen nainen. Sovittiin, että voin jättää sinne parisängyn rungon. Sitten vuokrasuhde päättyi ja katselin, että miksi sängyn rungossa on steariinia, miksi kynttilöitä on poltettu sängyssä. Katselin tarkemmin sänkyä, niin nurkkatolppien nupit olivat myös kuluneet. No siinä valkeni vähitellen sänkyleikkien laatu. Ilmankos naapurit hymyilivät minulle.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako muutkin laskut luonnossa?
Joo. Yleensä mobiilipankissa metsäretkellä.
Millanen kaverisi vuokraemäntä on? Panisitko sitä ite jos se antais?
Onko ystäväsi todella hyvän näköinen parikymppinen, kun kerta kuukaudessa seksiä riittää vuokranmaksuun?