Milloin olet viimeksi kastunut vaatteinesi läpimäräksi?
Minä varmaan 5 v sitten metsässä. Yllätti sade. Onneksi oli kesä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin rankkasateessa töistä kotiin. Ei ollut sadevaatteita mukana. Onneksi kotona pääsi heti lämpimään suihkuun.
Sama, pyörällä töistä kaupan kautta kotiin. Olin likomärkä, alushousuja myöten. Tosi raskasta polkea kun vaatteet liimaantuvat ihoon. Vielä kaupan pihassa raikui musiikki, jossa nainen lauloi, miten sade kastelee ja on silti ihanaa. Ai että tuntui henkilökohtaiselta vtuilulta. 🤬
Se oli syksyllä 2021. Olin sähköfillarilla liikenteessä enkä ole koskaan ollut niin kovassa sateessa. Olin aivan läpimärkä enkä unohda sitä reissua koskaan.
Keski-iässä on ollut hikoilua. Vaatteet kosteana unen jälkeen, joskus. Mietin koska oli viimeksi kesäsade joka olisi kastellut, ehkä osaksi kasteli viime vuonna keskustassa keväällä.
Tänä kesänä kesäloma reissulla etelä suomessa. Kävelimme vaimon kanssa eräänä aamuna järven ranta polkua pitkin ja päädyimme jonkun paikallisen uinti seuran laiturille ihastelemaan sumuista peili tyyntä järven selkää. Hetki oli romanttinen ja suutelimme toisiamme ja sen seurauksena niin noloa kuin se onkin onnistuimme jotenkin molskahtamaan järveen vaatteineen päivineen ihan umpisukelluksiin! Meillä oli miltei kahden kilometrin kävely autolle. " Hauskaa" oli kävellä litesivässä lenkkareissa ja märkyydestä kiiltävissä ulkoilupuvuissa ja väistellä onneksi harvoja vastaan tulijoita metsään kun hävetti etenkin vaimoani jonka hiuksetkaan eivät olleet kylvyn jäljiltä edustavimmillansa ainakaan hänen omasta mielestänsä. Tätä emme varmasti koskaan unohda. Nyt tapahtumalle jo nauramme.
2000 luvun alussa. Jos sateen mahdollisuus niin on coretex vaatteet. Eivät kastu läpimäräksi.
Tänä kesänä. Tulin kilometrin päässä olevasta kaupasta kun alkoi ihan käsittämätön kaatosade. Kengillä kesti pari päivää kuivua.
Yksi kesä kävelin ratikalta noin 50m metron sisäänkäynnille ja oli sateenvarjokin mukana, Silti farkun lahkeet oli aivan läpimärät sen 50 metrin kävelyn jälkeen kun sitä vettä tuli taivaalta tosiaan kuin saavista kaataen. En muista että noin paljoa olisi satanut kertaakaan muulloin.
Pyöräilin rankkasateessa töistä kotiin. Ei ollut sadevaatteita mukana. Onneksi kotona pääsi heti lämpimään suihkuun.