Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihtumisen jälkeen pysyä kauan hoikkana? Tunnetteko ketään joka olisi pysynyt pidempään, esim. 20 vuotta ainakin?? 🍔🍟🍕🍦🍨🍫🥤

Vierailija
27.03.2025 |

Kaikki tuttavani ovat lihoneet takaisin ja vielä saaneet siihenkin kiloja päälle. Itse en enää edes jaksa yrittää, sen verran olen laihdutusyrityksilläni pumpannut painoani ylöspäin.

Onko siis ihan mahdotonta pysyä laihiksen jälkeen hoikkana esimerkiksi 20 vuoden ajan? Ei mitään todisteluja että viisi vuotta on pitkä aika vaan ainakin 20 vuotta.

Kommentit (5)

1/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan sitte 11 vuoden päästä 😄Ny pysyny vasta 9 vuotta 😅

Vierailija
2/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö 16 vuotta? :) Itse sain esikoiseni 17 vuotta sitten ja sen jälkeen tiputin vuoden aikana 20 kiloa. Paino on edelleen suht sama mutta kehonkoostumus on nykyään ihan toinen. Olen lihaksikas hoikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, jos kestää 20v lihoa takaisin, niin sanoisin että onnistunut laihdutus.

Ja mikäänhän ei estä laihduttamasta uudestaan heti kun muutama kilo tulee takaisin.

Vierailija
4/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa totta kai paino nousi, mutta ei mulla ollut tarpeen mitenkään laihduttaa raskauksien jälkeen. Kun lapset täytti 1-vee, niin olin samassa painossa kuin ennen raskautta. 

Mä onnistuin olemaan normaalipainoinen noin 25 vuotta, mutta sitten tuli burnout ja masennus ja mä en jaksanut enää mitään. Lihoin alle vuodessa niin, että nyt mulla on ylipainoa vähän alle 20 kiloa. En jaksa ainakaan vielä laihduttaa, katotaan josko tässä kesällä sen verran yleistila kohtentuisi, että jaksaisin ajatella asiaa. 

Vierailija
5/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lihomaan papin aamenen jälkeen. Eton jälkeen laihduin koosta 44-46 jopa 34. Nykyään 38 ja olen tyytyväinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän