Laitoin vanhan läppärini myyntiin. Ja heti joku yritti huijata sen minulta.
Joku viesti tuli naiselta että jos lähetän läppärin jonkun kuriirifirman kautta hänelle niin hän maksaa kaiken. Sanoin että maksaa rahat ensin minulle läppäristä niin jopas nainen katosi heti.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tavara annetaan kun rahat saa käteen.
Paljonko velotat tavarasta esim. 30 min sessio?
Näitä huijareita on Tori ja FB:n Marketplace pullollaan. Eivätkä yleensä ole edes suomalaisia (Suomessa asuviakaan siis).
Mä kerran tahallani tinkasin yhden "ostajaehdokkaan kanssa", että eikö Pariisissa ole vaatekauppoja, kun pitää Suomesta asti yrittää ostaa mekkoa (myin lapsen vanhojentanssimekkoa).
Laitoin hinnaksi 40 euroa ja silti joku yrittää ulkomailta huijata sen minulta. Läppäri on sitä paitsi rikki hiukan ja ajattelin että joku saa siitä varaosia tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko velotat tavarasta esim. 30 min sessio?
hahahahahahha villisti laukkaa jollai mielikuvitus
Tuo on hyvin tyypillinen huijausyritys. Minä teen kauppaa vain siten, että ostaja hakee tavaran ja maksaa käteisellä ja hinnasta ei enää tingitä siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin hinnaksi 40 euroa ja silti joku yrittää ulkomailta huijata sen minulta. Läppäri on sitä paitsi rikki hiukan ja ajattelin että joku saa siitä varaosia tai jotain.
huijari haluaa myyjän pankkitiedot, ei sitä läppäriä.
Ja AP yritti huijata ostajan rahat vaatimalla maksun tuotteesta jota ei ole.
Olisit lähettänyt vaikka paskaa ihan muina miehinä litteässä paketissa. Näille pitää laittaa kova kovaa vastaan.