Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero avoliitosta kuusikymppisenä

Vierailija
27.03.2025 |

on edessä. Mies, 65, jää kohta eläkkeelle ja haluaa Kreikkaan, jossa hänellä on pieni talo. Eläke tulee olemaan hyvä, hän tulee sillä pärjäämään. Minulla on vielä 4 vuotta töitä eläkkeen alkuun ja (täällä keskellä Eurooppaa) kaksi lasta, miniä, vävy ja 4 lastenlasta lähistöllä. He eivät ole sukua avomiehelle, hänellä ei ole lapsia. Minä en halua Kreikkaan. 

Miehen käytös on ikävää nyt. Joskus uhoaa kyllä pärjäävänsä Kreikassa itsekseen, sitten taas syyttää minua unelmiensa rikkomisesta sillä yksin - ilman työapuani eli huushollaamista - ei kuitenkaan haluaisi mennä. Puuttuisin hänen elämästään. No takuulla: kuka kokkaisi tai siivoisi? 

Että sillälailla. Kiitos jos jaksoitte lukea! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin haluat, älä taivu kenenkään tahtoon!

Vierailija
2/7 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olette avoliitossa kertoo jo paljon. Sitoumuksenne on löyhä, joten ei ongelmaa erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, naisten pitäisi kaikki heidän asiansa hoitaa kun itse vain päivittelevät. Ei kannata muuttaa jos et halua. Pidä oma pääsi

Vierailija
4/7 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lähtöasetelma on huono, vaikka pysyisitte Suomessa. Jos mies on eläkkeellä ja sinä töissä, olisitko se sinä joka kokkaa ja siivoaa. 

Vierailija
5/7 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta kivalta.

Vierailija
6/7 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lähempänä lapsiasi, se on tärkeää, mies voi muuttaa yksin

Vierailija
7/7 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin jäädä perheeni luo. Voisin välillä piipahtaa Kreikassa, mikäli mies pyytää ja kustantaa lennot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi