Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärimafia on onnistunut laskemaan terveyttä

Vierailija
27.03.2025 |

Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja. 

Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soten epäonnistuminen on Lääkäriliiton aiheuttama ja tavoite. 

Vierailija
22/24 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun siinä Raha-Suomi jaksossa, jossa puhutaan sotesta oli video 2000-luvun alun lääkäristä. Hän purnasi, että lääkärikunnasta eläköityy 30% eli hän joutuisi sitten tekemään töitä -30% palkanalennuksella ja sehän ei käy! Eipä niin ole käynytkään. Nykyään lääkäri voi tehdä minimitunnit keikkalääkärinä paremmalla tuntipalkalla kuin pääministeri tai tasavallan presidentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon kaverit pääsevät rahastamaan terveysyrityksillään Sotea, kun lakiin määrätään velvollisuuksia joiden palkkaamiseen ei riitä lääkäreitä. 

Vierailija
24/24 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on tuomassa hoitajia Aasiasta. Tämä laskee palkkoja ja huonontaa hoidon tasoa.

Sanna Marin = kokoomus

Marin ja Purra ajautuivat huutoriitaan maa hanmuutosta

Puoluejohtajien näkemyserot työperäisestä maa hanm uutosta räjäyttivät tulisen riidan Sdp:n Sanna Marinin ja perusuomalaisten Riikka Purran välille IS:n vaalitentissä. Marin ryöpytti, että jos perussuomalaiset pääsevät valtaan, kukaan ei halua tulla Suomeen.

Purra kertoi tuoneensa eilisessä paneelissa esille hoitajajärjestön näkökulman siitä, että työperäinen maa hanmuutto itse asiassa heikentäisi hoitoalaa. 

Nämä kielitaidottomat hoitajat ovat lisäkuorma ja edelleen ajavat hoitajia pois alalta. Tämäkin pitäisi tehdä viisaasti. Heillä pitäisi olla riittävä kielitaito, kun he tulevat tänne maahan, Purra aloitti.

Marin tulistui Purran puheenvuorosta.

Tämä ei pidä paikkaansa, nämä ovat valheellisia väittämiä, Marin huusi kesken Purran puheenvuoron ja osoitti tätä sormella.

Minä olen puhunut hoitajajärjestöjen kanssa ja ne tukevat sitä, että tänne tulee lisää väkeä muualta tekemään hoiva-alan töitä, Marin jatkoi huutaen.

Samaan aikaan Purra huusi Marinille.

Tämä on Superin, sosiaali- ja terv..., Purra yritti sanoa.

Marin jatkoi linjaamista.

Tämä on pelkkää populismia! En tiedä kenen hoitajan kanssa olet puhunut, mutta minä olen puhunut näiden järjestöjen kanssa. Ja heidän näkemyksensä on täysin... Marin sanoi. https://www.is.fi/politiikka/art-2000009468461.html