Äänestäjille tiedoksi Kokoomuksen vaalilupaukset - suomalaiset ansaitsevat enemmän kuin Kokoomuksen
Kokoomuksen arvot:
- ihmiset asunnottomiksi
- ihmiset työttömiksi
- vammaiset ilman apua
- terveyspalvelut pois ihmisiltä
- suomalainen kulttuuri alas
- verot ylös
- talouden ennätyksellisen suuri velkaannuttaminen
- omien eturyhmien rahoittaminen verorahoista
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on näköjään antamassa persuille protestina äänensä ihan näiden palstalla omaa eri puolueiden kampoaniaa tekevien takia.
Aika moni ei anna protestina persuille ääntä. Persut leikkasivat köyhiltä.
Monista kunnista persut ovat kuolleet sukupuuttoon.
Demokratian vastaista, että yrityksiltä rahoitusta saavan Kokoomuksen budjetti on suurin kaikista puolueista.
Vähän yllättäen Kokoomus sössi yritysten asiat ja Suomen talouden.
Eivät he aja suomalaisten asiaa, vain omaansa, valittujen suuryritysten ja lääkäreille erikoissairaanhoitoon ja ulkomaisiin työterveysyrityksiin.
Haluaisin perustaa oman puolueen, jos mulla vain olisi tarpeeksi rahaa ja vaikutusvaltaa. Mun puolueeni muodostuisi
+Kansallismielisyydestä (Persut)
+Kattavasta SOS turvasta (Vasemmisto)
+Yrittäjyyden tukemisesta (Harkimo)
+Työntekijöiden oikeuksien puolustamisesta (Demarit)
+Luonnonsuojelusta (Vihreät)
Eli yksinkertaistettuna ei tule onnistumaan.
Kokoomuksella on aivan liian suuri vaikutusvalta. Ainoa keino ajaa alas on sisällissota. Eihän siitä olekaan kuin 107 vuotta.
Toisin kuin Kokoomus väittää on 80% Valtion velasta aiheutunut silloin kun Kokoomus on ollut hallituksessa, joko pääministeri puolueena tai valtionvarainministerinä.
Mut hei syyttäkää vaan tyttöhallitusta :D
Punasia puolueita en tuu koskaan äänestämään. Oon aivan liian lahjakas ja ahkera siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksella on aivan liian suuri vaikutusvalta. Ainoa keino ajaa alas on sisällissota. Eihän siitä olekaan kuin 107 vuotta.
Ei kovin hyvin päättyny se sota kokoomusvihaajille. Näänty nälkään Hennalassa
Joo Kokoomuksen arvoja myös!