Miten saatte jalat ylös kotioloissa?
Kommentit (31)
Pumppaan suoniin heliumia hapen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti palstan oudoin avaus.
Epäilen aloittajaksi Valista. Sen ajatustoiminta on juuri tätä luokkaa.
Miten ap pärjäät noin muuten kotona kun tämmöinen asia tuottaa sinulle vaikeutta ratkaista itse?
Vierailija kirjoitti:
Käytän uutta jalkojennostinta.
Mistä voi ostaa?
Onko tarjouksessa?
En saakaan. Teen sen aina töissä ja kauppa jonossa.
Minä voisin tilanteessasi käydä esim. yhdelle kolmesta sohvistamme makaamaan ja nostaa jalat käsinojalle. Tai voisin laittaa saunan päälle ja mennä ylälauteelle makaamaan nostaen jalat seinää vasten. Tai sitten kävisin lattialle makaamaan ja nostaisin jalat seinää vasten tai tuolin tai sohvan päälle. Voisin myös maata sängyllä ja nostaa jalat seinälle. Jalat voi nostaa myös työ-, ruoka-, sohva- tai sivupöydälle jolo lattialla maaten tai vieressä tuolilla istuen.
Itselläni ei jalat turpoa, mutta äkkiseltään tuli nuo vaihtoehdot mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Pumppaan suoniin heliumia hapen tilalle.
Minä hengitän syvään ja pidätän hengitystä 1-2 minuuttia kerrallaan. Toistetaan viisi kertaa. Välissä saa hengittellä minuutin normaalisti.
Vuorokaudessa voi tehdä max. 5 kertaa.
Tämä voi olla turvallisempi kuin tuo helium-hoito. Eikö siinä voi tulla liikaa tehoja?
Mietin ihan sitä ruotsalaista poikaakin- Se Karlsson tai Kassinen.
Hetkeksi saan jalat toki ylös monessakin paikassa, mutta kuvittelisin pidemmän ajan olevan parempi turvotuksen kannalta. Siispä pitäisi olla mukava vaihtoehto. ap
Vierailija kirjoitti:
Hetkeksi saan jalat toki ylös monessakin paikassa, mutta kuvittelisin pidemmän ajan olevan parempi turvotuksen kannalta. Siispä pitäisi olla mukava vaihtoehto. ap
Et voi maata kauan sängyssä jalat seinällä? Onhan se sängyssä makaaminen kieltämättä rankkaa puuhaa.
Tämä on tahattomasti hauska. Ehkä ap ei ole saanut.