Mitä tekisit vapaailtana?
Jos saisit yllättäen vapaaillan yksinäsi, mitä tekisit? Tai jos vietät yleensäkin illat yksin, mitä tekisit, jos päättäisit viettää hemmotteluillan?
Kommentit (16)
Varastaisin kaljaa ja menisin piiloon saunaan ilman valoja
Ostaisin pullon limsaa ja saunoisin.
Kuten tänään eli kävin syömässä pizzaa ja kävin elokuvateatterissa.
Siivosin vähän, menin entisen työkaverin kanssa syömään, pyöritin kotona vielä yhden koneellisen pyykkiä, luin sängyssä kirjaa Sinun Margot, kunnes nukahdin siihen.
Minulla on periaatteessa vapaailta joka ilta, vaikka käyn töissä ja olen aviksessa.
Lomalla, jos vaimo ei ole kotona, lähden usein johonkin, enkä jää kotinurkkiin pyörimään. Tallinnaan, Tukholmaan tai jos on enemmän aikaa, niin aina vain kauemmas.
Edellisenä omana iltana, värjäsin tukan ja laitoin kasvonaamion.
Saunan jälkeen yömekko päälle ja villasukat jalkaan, sitten valkkaisin jonkun hyvältä vaikuttavan leffan ja tekisin juustotarjottimen, myös irttareita ja suklaata tarjolle ja pommacia.
Onanoisin. Kumppani jatkuvasti kotona. :(
Kävisin pitkällä kävelyllä musiikkia kuunnellen, ja kävelyn lopuksi kaupassa ostamassa sipsiä, karkkia ja jäätelön.
Vierailija kirjoitti:
Saunan jälkeen yömekko päälle ja villasukat jalkaan, sitten valkkaisin jonkun hyvältä vaikuttavan leffan ja tekisin juustotarjottimen, myös irttareita ja suklaata tarjolle ja pommacia.
Ihan täydellistä 🤪 ilman juustoa.
Mun kaikki illat ovat vapaita, kun asun yksin. Sinuna ottaisin selvää mitä kaikkea on lähiympäristössä ja valitsisin mielekkäimmät tekemiset vaihtoehdoista.
Ihan helpolla en kotiin jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki illat ovat vapaita, kun asun yksin. Sinuna ottaisin selvää mitä kaikkea on lähiympäristössä ja valitsisin mielekkäimmät tekemiset vaihtoehdoista.
Ihan helpolla en kotiin jäisi.
Itellä just päinvastoin. En haluaisi mennä mihinkään tai tehdä mitään, olisin vaan. Ehkä musiikkia vois kuunnella tai lukea hiljaisuudessa kirjaa.
Lukisin runoja ja kuuntelisin Tapsaa.
Pussi karkkia, pussi sipsejä, yksi kuiva siideri, leffa Netflixistä.
Siinä olisi täydellinen, rentouttava ilta yksin kotona.
Minulle ilta yksin kotona on todellista luksusta, sillä se on niin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Pussi karkkia, pussi sipsejä, yksi kuiva siideri, leffa Netflixistä.
Siinä olisi täydellinen, rentouttava ilta yksin kotona.
Minulle ilta yksin kotona on todellista luksusta, sillä se on niin harvinaista.
Kuulostaa melko täydelliseltä. Minulla myös tämä on äärimmäisen harvinainen tapaus. Edellisestä kerrasta taitaa olla lähemmäs vuosi eikä sitä aiemminkaan voi sanoa, että edes vuosittain toistuisi tämä mahdollisuus. Silläpä tässä mietin, miten ottaisin kaiken irti tästä tilaisuudesta.
Ap
Ostaisin pullon kuohuvaa ja saunoisin.