Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oi olla tämä kerrostalossa kantautuva ääni

Vierailija
26.03.2025 |

Kuulostaa siltä kuin lyöisi päätä seinään. Ei kuulu muuta ääntä kuin tämä töminä. Tätä kuuluu käytännössä joka päivä. Kuuluu joitain minuutteja kunnes lakkaa. Tätä siis kuuluu useamman kerran vuorokaudessa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka jalassa tömäytetään kantapäällä seinään. Osaan tehdä myös kolauksen ja pamauksen.

Vierailija
2/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on köyhyyden äänimaisemaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kani tömisee vessassaan pari kertaa päivässä, ei tosin minuutteja vaan muutaman sekunnin. En saa täysin kitkettyä sitä tapaa pois, se keksi sen vasta kolmevuotiaana. Käyn kyllä käskemässä hiljaiseksi aina kun olen kuulolla. 

Vierailija
4/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lämmönjakohuoneen päällä. Ääni ei ole ehkä noin kova, mutta vastaava, muutamia minuutteja kestävä nakutus tai kolina, jonka jälkeen saattaa kuulua vielä lyhyt sirinä tai vingutus. Luulen, että se on joku pumppu tai vastaava. Kuuluu joitain kertoja vuorokaudessa.

Vierailija
5/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuli mieleesi, että kuulostaa pään seinään lyömiseltä? Herättää hilpeyttä...

Vierailija
6/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira alkaa heiluttaa häntäänsä tai raapia korvallistaan seinän vieressä sängyllä pötköttäessään.  Lastulevyseinä kopisee ja kumisee.