Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomesta ihminen enää apua mihinkään?

Vierailija
26.03.2025 |

Saako Suomesta ihminen enää apua mihinkään?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Jokainen voi auttaa itseään ja lähimmäistään.

Mikä tässä oli ongelma?

Se, että maksetaan veroja mielettömiä summia, eikä silti päästä hoitoon eikä saada ambulanssia paikalle eikä poliisia tutkimaan varkautta. Voidaan kyllä perustaa lähimmäisenrakkauteen perustuva yhteiskunta, mutta luovutaan sitten verotuksesta.

Vierailija
22/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, ei Suomesta. Hyvä yritys, Hybridikeskus. How's the weather in Helsinki, John? Sunny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain uuden pesukoneen sossusta. Tai ne antoi rahaa 400 euroa joten ostin 349 eurolla pesukoneen ja 51 euroa jä olut rahaa.

Hyvin toimittu!

Joo kun liikkeet pyytää 50 euroa kotiinkuljetukesta ja kaveri kuljetti kotiin pesukoneen joten minulle jäi 51 euroa.

Vierailija
24/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan saa, jos on kantis. Olen varma että mulla on kakkostyypin diabetes ja uniapnea, mutta lääkärit on sitä mieltä että ei ole vaan vaivat on psyykkisiä. Mulla on vaarallisen korkea verenpaine, sekään ei lääkärien mukaan ole ollenkaan mitenkään haitallista tai vaarallista!

Onko ylipainoa? Jos on yhtään, niin laihduta, ja pian. Sukulaismies kuoli syksyllä, hänellä oli ylipainoa ja noita vaivoja mitä sinulla. Tässä maassa apua saattaa saada, tai sitten ei, parasta tehdä itse niin paljon kuin voi.

Vierailija
25/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei enää saa. Sote-palveluista karsitaan ihan kaikki. Kohta saa varmaan itse hoitaa mm.verikokeiden ottamisen tai terapian. Aikoja ei saa enää sovittua mihinkään. Kaikkialla automaatti vastaa ihmisten sijaan tai joku chat-robotti.

Vierailija
26/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli ongelma?

Se, että maksetaan veroja mielettömiä summia, eikä silti päästä hoitoon eikä saada ambulanssia paikalle eikä poliisia tutkimaan varkautta. Voidaan kyllä perustaa lähimmäisenrakkauteen perustuva yhteiskunta, mutta luovutaan sitten verotuksesta.

Just näin! Korruptoitunut valtionjohto vaan porskuttaa ja kansa ihmettelee. Enkä tarkoita edes pelkästään nykyistä paskahallitusta, vaan pitkään jatkunutta on meininki.

Vierailija
27/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa, ei Suomesta. Hyvä yritys, Hybridikeskus. How's the weather in Helsinki, John? Sunny?

PILKUNnussija

Vierailija
28/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli ongelma?

Syytä ex-miestä niin palvelu pelaa paljon paremmin.

Oma kokemus.

Vierailija
29/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan saa, jos on kantis. Olen varma että mulla on kakkostyypin diabetes ja uniapnea, mutta lääkärit on sitä mieltä että ei ole vaan vaivat on psyykkisiä. Mulla on vaarallisen korkea verenpaine, sekään ei lääkärien mukaan ole ollenkaan mitenkään haitallista tai vaarallista!

Onko ylipainoa? Jos on yhtään, niin laihduta, ja pian. Sukulaismies kuoli syksyllä, hänellä oli ylipainoa ja noita vaivoja mitä sinulla. Tässä maassa apua saattaa saada, tai sitten ei, parasta tehdä itse niin paljon kuin voi.

Pudotin painoa 20 kg mutta verenpaine ei alentunut tippaakaan.

Vierailija
30/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikillakin voi olla verenpainetta

Vierailija
31/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain tilanteissa voikin olla, että kuolee nuorena

Vierailija
32/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain tilanteissa voikin olla, että kuolee nuorena

Siis hyvä

Vierailija
33/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko vähentää hiilareita? Lähtikö läskimaha pois? Lopetitko nikotiinit?

Vierailija
34/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli ongelma?

Just näin! Korruptoitunut valtionjohto vaan porskuttaa ja kansa ihmettelee. Enkä tarkoita edes pelkästään nykyistä paskahallitusta, vaan pitkään jatkunutta on meininki.

Zele oli täällä just käsi ojossa. Suomi on maksanut tuonne jo 3 miljardia.

Vierailija
35/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain uuden pesukoneen sossusta. Tai ne antoi rahaa 400 euroa joten ostin 349 eurolla pesukoneen ja 51 euroa jä olut rahaa.

sossusta ei mitään pesukoneita saa, ei edes lapsiperheisiin. ei vaikka talossa ei olisi pesutupaa. niin tämä on provo. ja voit olla varma että mitään ylijäämiä ei sossunrahoihin tule jotka on tarkoitettu jonkun tietyn asian ostoon

Vierailija
36/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi luottamaan viranomaisten lupauksiin avun saannista, enkä lähtisi luottamaan yleensä yhteenkään ihmiseen. Tosipaikan tullen suomalainen pettää aina, pistää pään pensaaseen ja katoaa paikalta. Auttamislupailut ovat ihan pelkkää peetä ilman katetta. Nykyisin kaikki valehtelevat ihan älyttömän paljon. Vain itseensä voi ja kannattaa luottaa.

Vierailija
37/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveydenhäiriöihin on vaikea saada toimivaa ja tehokasta apua.

Vierailija
38/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta. Ambulanssilla pääset sairaalaan, ei kysytä vakuutuksia, 

Vierailija
39/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveydenhäiriöihin on vaikea saada toimivaa ja tehokasta apua.

Vaikeaa saada apua ainakin siinä vaiheessa, kun tietoisesti semmoista tehdään

Vierailija
40/44 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoinen kantasuomalainen ei saa, mutta lähi-itäläinen hiekkis ja musta afrikkalainen saa kaiken hopeatarjottimella. 

*positiivinen syrjintä

*väestönvaihto

*islamisaatio 

Näin se on. Riittää kun menee kattoo muualle Eurooppaan.