Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon kroppa 20 vuoden jälkeen

Vierailija
26.03.2025 |

En voi käsittää miten hyvät geenit jollain voi olla. Kolme lasta ja kohtalaisen vähän liikuntaa mutta kroppa on kuin veistos, kaunis ja naisellinen. Iho todella hyvä. Rinnat on 45v paremmat kuin 20 vuotta sitten. Järki lähtee katsoa omaa vaimoa j himoita aamusta iltaan. Helpompaa ois olla haluamatta välillä. En kyllästy ikinä mutta kärsin siitä etten pysty vastustamaan ja yritän antaa rauhan hänelle, ettei aina mene asiat himo edellä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aika samat speksit ja ihan selkeesti on nykyään parempi kroppa ja kauniimmat kasvot kuin parikymppisenä. Nykyään oman miehen lisäksi vieraatkin miehet kimpussa vaikka olis omakin mies paikalla. Kai nainen vaan paranee vanhetessaan. Kroppa kaunistuu, rinnat yleensä vähän kasvaa ja jostain syystä naisen kasvot usein vanhemmiten huomattavasti kauniimmaat kuin nuorena, mistä johtuu? Ei koske toki kaikkia. Monet leikkaa lyhyen hiukset ja se on oikeestaan sit siinä. Ei voi enää kauniiksi sanoa kuin ääriharvaa poikkeusta lukuunottamatta.

Vierailija
2/18 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan että muut miehet haluaa sitä.

Entäpä vaimosi haluaako hän vaihtelua muttei kerro sulle

Onko vaimo alkanut pihtailemaan?

Eikö niele enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Ajattelisipa mieheni samoin minusta. 

Vierailija
4/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta!

Mun mies myös himoitsee ja kehuu minua vielä 25 vuoden avioliiton jälkeenkin. Yhdessä kun käydään salilla, niin luo niin ihailevia katseita minulle. Ei tarvitse kyllä yhtään arvailla, että miellytänkö hänen silmäänsä. Hänen halunsa minua kohtaan saa minua rakastamaan häntä vielä enemmän.

Vierailija
5/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuoden jälkeen? No edelleen farkuissa ja silkkipaidassa..ja pitkä tukka. Sanoin miehelle, että jos näet mulla ruusupipon tai muuta, vie hoitoon.

Kyllä tuo vielä haluaa, ja kehuukin.

enkä  leikkaa hiuksiani...miksi ikä vaatis jotain tuollaista?

Vierailija
6/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen edelleen rakastunut vaimooni yli 20 aviovuoden jälkeen. Himoitsen tätä 160 cm brunettea ja hänen kiimaista pilluaan.

Vierailija
7/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita että on myös kireämpi ja liukkaampi kolmen lapsen jälkeen ja vapautunut seksuaalisesti entistäkin villimmksi ja estottomammaksi.

Vierailija
8/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit jne...

Vierailija
9/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on fakta että naisen alamäki alkaa 25 vuotiaana, vaikka kuinka yritätte itseänne täällä kehua

Vierailija
10/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on fakta että naisen alamäki alkaa 25 vuotiaana, vaikka kuinka yritätte itseänne täällä kehua

Totta, mutta tämä alamäki alkaa ihan molemmilla sukupuolilla silloin.

Vierailija
11/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen edelleen rakastunut vaimooni yli 20 aviovuoden jälkeen. Himoitsen tätä 160 cm brunettea ja hänen kiimaista pilluaan.

Odota toiset 20 vuotta,ja ihmiset heittää sinut romukoppaan. Vaikka kuinka vaimoasi rakastaisit. Outoja ihmisiä täällä todellakin!

Enkä kyllä tiedä kuka tässä aiheessa on itseään kehunut.

Vierailija
12/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jos toinenkin kehuu ihanaa naistaan ja mitä tapahtuu. Joku tulee tänne sylkemään myrkkyjään ja vastenmielisesti solvaa rakastavia miehiä ja heille täsmälleen sopivia ihania puolisoitaan. Mene muualle sappesi kanssa, ilkiö.

Vierailija
13/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on vetovoima voittanut minunkin kropan, vaikka kuinka koitan pysyä tikissä. ukko ei pane pahakseen vaikka hiukset harmaantuu ja naamaan siunaantuu lisää kraatereita ja uurteita. tissit jo hieman riippuu ja takapuoli kanssa, mutta ukkoparka vaan rakastaa. se sanoo, että on normaalia vanheta, eikä näyttää 45 vuotiaalta liskolta botokseineen ja muine "kauneus konsteineen". me kaikki vanhetaan, kunnes ollaankin madonruokaa. hauskaa päivää kaikille luonnollisesti vanheneville naisille.

Vierailija
14/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ikäviä ihmisiä. Mutta, Siperia opettaa!!!

Vierailija
15/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas mies. Itselläni ei käynyt lähimainkaan noin hyvä tuuri. Ole siis kiitollinen siitä mitä sinulla on. 

Vierailija
16/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismin tunnustaminen kuulostaa ehkä ilkeälle, mutta totuuden tunnustaminen puhdistaa sielua

Vierailija
17/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen nainen..nelikymppinen mutta usein arvioidaan n. 27 vuotiaaksi. Paino sama ja kehon muotokin aika lailla kuin parikymppisenä urheilijana.

Mutta mun mieheni ei jaksa tarpeeksi haluta mua! Haluaa kyllä (liian harvoin) ja pitää kauniina mutta ei kuulemma välitä niin ulkoisista seikoista. On itse ylipainoinen ja ei välitä miltä kroppa näyttää.

Noin 1-2 kertaa viikossa ollaan sillai. Muuten usein nukahtaa vaikka minä kiehnäisin kainalossa halukkaana. Huokaus.

Haluisin tehdä kaikkea jännää, leikkejä, lähetellä nakukuvia ja sellaista pikku piristystä. Hän ei ole kiinnostunut.

Vierailija
18/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismin tunnustaminen kuulostaa ehkä ilkeälle, mutta totuuden tunnustaminen puhdistaa sielua

Mitä turajat. Mitä realismia...jos mun mies yhä haluaa minua, ja seksiä on jokapäivä, niin mitä mun pitäis pitää huonona? Olen helvetin onnellinen, ja en ole mallia mummo ollenkaan, tosin se on ihan toinen juttu se.

Kuinka vaikeaa on joillekkin ymmärtää että pikässäkin avioliitossa voi olla rakkautta ja himoa vaikka kuinka!