Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan besserwisser

Vierailija
26.03.2025 |

Kertokaa kokemuksistanne työpaikalla kollegana suhaavista besserwissereistä-menikö hermot?saitteko kollegan suun vihdoinkin suppuun? Itsellä alkaa hirttää kiinni ja pahasti tuon yhden vouhon kanssa .Asiakkaan kuullen tulee tuohon viereen pätemään omaa osaamistaan suureen ääneen, kädet taskussa ,pömppövatsa keulien/puhuen PÄÄLLE.Olen tätä samaa hommaa tehnyt huomattavasti häntä vuosia pidempään ja saanut palautetta hyvästä työstä-mutta tuo yksi sa...nan  n...ta-akka pilaa kaikilta motivaation ...

Miten jaksaa besserwisseriä työpaikalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni alkoi kerran eräs asiakas neuvomaan työtäni.

Tiedän, että on samalla alalla mutta osaan työni ja tuo otti todella päähän. 

Vierailija
2/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele ja opi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi mies, joka googlettaa tietoja netistä esim. painista, kun meille tuli töihin yksi alan harrastaja. Välillä tulee aukkoja tietämyksessä ja voi iskeä niihin kohtiin.

Vierailija
4/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä iski tietämyksellään, jota vähän mietiskeli. Olin kuulemma sen näköinen, etten usko väittämää, eli ihan tahattomasti näin.

Vierailija
5/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joustan pyydettäessä tilanteen mukaan, jos mahdollista muilta töiltä. Tiimin kuningas tulee siihen kertomaan, että emme me tällaiseen taivu. Sitten sillä menee puoli tuntia kertoa aspalle miten kiireisiä olemme ja muut kuulumiset ja juorut siihen. Puoli tuntia meni just viime viikolla hommassa joka tuli ns. väliin. Toinen siinä saman ajan jaaritteli ja kertoi, ettemme millä pysty.

Vierailija
6/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itteänikin on alkanut asiakkaat neuvomaan, myös ne jotka on olleet itse avun tarpeessa eikä alalla lainkaan. En ota sitä kovin vakavasti...