Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte jos nainen ottaa rahaa seksistä?

Vierailija
26.03.2025 |

Tuli mieleen kun olin juhlimassa baarissa ja siellä tuli yksi vanhempi herra kysymään että lähdetkö hänen asunnolle jos hän maksaa sata euroa. Eli tarjos satasen seksistä. Silloin tuli aika paha suuttumus ja meinasin antaa pitkin korvia äijälle. Eli en todellakaan lähtenyt mukaan. Ja joskus nuorempana kanssa joku tarjos rahaa jos oisin lähtenyt panemaan. 

Mietin että oisko siinä kuitenkaan mitään pahaa jos tarttuis tollaseen tarjoukseen. Kun kuitenkin nytkin lähdin sit toisen miehen luo harrastamaan seksiä ilman korvausta. Ja sinkkuna ollessa lienee ihan sama mitä touhuaa. Ja vaikka rahan takia en tartteis tarttua tuohan, mutta eihän se ylimääräinen satanen kuitenkaan pahaa tekis.

Onko teille muille naisille tehty tarjouksia ja missä tilanteissa? Ootteko suostunut? Ja miehet voitte kommentoida myös jos on kokemusta..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, jos tuntuu, että tarjottu summa ja tarjoajan naamavärkki ovat edullisessa tai siedettävässä suhteessa keskenään.

Minä olen ainakin täysin kyllästynyt moralisointiin seksiasioissa. Voisin aivan hyvin esim. seurustella entisen seksityöläisen kanssa. Aktiivisen työläisen kanssa psykologinen kuormitus tulisi liian suureksi, mutta se ei liity moraaliin.

Vierailija
2/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kunhan muistat laittaa veroilmoitukseen ja annat kuitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan itsestä kiinni, että miten kokee asian. Sanoisin, että ihan tilanteesta riippuisi, että olisinko loukkaantunut vai en.

Kerran tuollainen tilanne tapahtui, ja mies oli todella ylimielinen, ja käyttäytyi väheksyvästi minua kohtaan, joten vain kettuilin hänelle takaisin.

Olen kyllä aika vapaamielinen ja olenkin joskus harrastanut seksiä rahasta. Mutta satanen olisi kyllä liian vähän.  Tuo mies jonka kohtasit, on varmaan niin persaukinen, että hänellä ei ole varaa varsinaiseen palveluntarjoajaan, ja sitten kokeilee jos saisi noin halvemmalla. Tai sitten hän on tosi pihi.

Vierailija
4/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen on pikkuraha kunnon seksistä. Aviovaimon elättäminen kovan kerjäämisen jälkeen surkeaan panemiseen kerran viikossa tulee paljon kalliimmaksi.

M36 

Vierailija
5/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullista seksiä miehistä harrastaa n. 10 %, selvästi harvempi, kuin luullaan. Naisista harvat pystyvät maksua ottamaan, koska kysyntä ei siihen riitä.

Jos maksun tarjoaja ei esitä vain läpällä, vaan on tosissaan, se on asia, jonka nainen voi pitää imartelevana tai kohteliaisuutena, suostuipa hän sitten tai ei. Ehdotushan sisältää ajatuksen, että hän on tavallista korkeampaa laatua.

Suositusta ei voi kuitenkaan antaa. Kyllä naisella tulee olla täydellinen itsemääräämisoikeus.

Vierailija
6/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satanen on pikkuraha kunnon seksistä. Aviovaimon elättäminen kovan kerjäämisen jälkeen surkeaan panemiseen kerran viikossa tulee paljon kalliimmaksi.

M36 

Sä olet siis 36-vuotias, ja kitiset jo kuin kuuskymppinen elämäänsä pettynyt ukko :D

Kannattaa ehkä laittaa oma elämä parempaan järjestykseen, muuten kuolet jo nelikymppisenä kyynisyyteen.

Vierailija
7/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en edes ajatellut sitä hintaa oisko se ollut paljon vai vähän, mutta periaatteessa oisin ihan hyvin voinut lähteä semmosen miehen kanssa panemaan ilmatteeks jos lähestymistapa ois ollut erilainen.

Paljon tämmönen alle 30v ihan kivan näköinen nainen vois pyytää rahaa..?

Ja jos ollaan ihan tarkkoja niin joskus alaikäisenä maksoin suihin otolla. kun täysi-ikäinen mies haki siiderit, niin haku "palkka" oli suikkari. En kyllä sitäkään ajatellut palkkana, kun sehän oli ihan kivaa kun pääsi edes ottaa suihin vanhemmalta pojalta..

Vierailija
8/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, kunhan muistat laittaa veroilmoitukseen ja annat kuitin.

Ei kuittia kerrot vaan että tämä oli sellainen pop up keikka.

Vierailija
9/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on kanssa ehdottu useitakin kertoja baarissa ja joskus joku tuli ihan kadulla pysäyttää ja ehdotti että vois maksaa jos lähden. Kadun miehelle en lämmennyt, mut baarista oon ehkä kolme kertaa lähtenyt silleen että on maksanut seksistä ja kerran yksi tyyppi tarjos 50 euroa jos lähen vessaan ottaa suihin ja lähdin kyllä.. hurjin summa minkä yksi mies maksoi oli 200 euroa ja voin sanoa että se oli nuoresta tytöstä iso summa niin kivasta työstä. Yleensä ne on ehdotellut myös jatkossa säännöllistä tapaamista, mutta en oo suostunut.

Vierailija
10/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en edes ajatellut sitä hintaa oisko se ollut paljon vai vähän, mutta periaatteessa oisin ihan hyvin voinut lähteä semmosen miehen kanssa panemaan ilmatteeks jos lähestymistapa ois ollut erilainen.

Paljon tämmönen alle 30v ihan kivan näköinen nainen vois pyytää rahaa..?

Ja jos ollaan ihan tarkkoja niin joskus alaikäisenä maksoin suihin otolla. kun täysi-ikäinen mies haki siiderit, niin haku "palkka" oli suikkari. En kyllä sitäkään ajatellut palkkana, kun sehän oli ihan kivaa kun pääsi edes ottaa suihin vanhemmalta pojalta..

Yleensä kun puhutaan maksullisesta seksistä, niin siihen liittyy se että se myyjä on ns. palveluntarjoaja. Eli maksaja voi olettaa että silloin on ihan ok että seksi on yksipuolista ja nautinto keskittyy pääosin häneen. 

Jos harrastetaan normaalia seksiä, en ymmärrä miksi siinä pitäisi rahan liikkua. Ideanahan on että molemmat nauttii siitä, molemmat saa ja molemmilla on kivaa. Se dynamiikka poistuu kun aletaan maksamaan. 

Vierailija
11/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullista seksiä miehistä harrastaa n. 10 %, selvästi harvempi, kuin luullaan. Naisista harvat pystyvät maksua ottamaan, koska kysyntä ei siihen riitä.

Jos maksun tarjoaja ei esitä vain läpällä, vaan on tosissaan, se on asia, jonka nainen voi pitää imartelevana tai kohteliaisuutena, suostuipa hän sitten tai ei. Ehdotushan sisältää ajatuksen, että hän on tavallista korkeampaa laatua.

Suositusta ei voi kuitenkaan antaa. Kyllä naisella tulee olla täydellinen itsemääräämisoikeus.

Ai satasen nuora on tavallista korkeampaa laatua? Korkeampaa kuin se parka, jolla taannoin oli kyltti 'Pilu 40 mk'? No, kaikki, mikä on netissä, on totta.

Vierailija
12/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän työläinen on palkkansa ansainnut!

Vierailija
13/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsit minun kirjoittamaani kommenttiin (5/11, 26.03.2025, 08:31) muutaman rivin: "Ai satasen nuora on tavallista korkeampaa laatua? Korkeampaa kuin se parka, jolla taannoin oli kyltti 'Pilu 40 mk'? No, kaikki, mikä on netissä, on totta."

Oliksikohan ollut viisaampaa jättää kertomatta, mitä sekavaa aamutokkura tuotti? 

Vierailija
14/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein saan kik:issä tarjouksia nusasuista kohtuu hinnoilla puolituntia 40€ tunti50€ koko vrk 200€ on todella hyvällä rungolla ja nättejä. Rahalla naiminen ei oikein sytytä, vaikka sopuhinnalla irtois 3 reikää.

Vierailija
15/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai satasen nuora on tavallista korkeampaa laatua? Korkeampaa kuin se parka, jolla taannoin oli kyltti 'Pilu 40 mk'? No, kaikki, mikä on netissä, on totta.

Oikeasti   siinä   kyltissä   luki PILU 50. Tämä oli Haminassa, taisi olla 90-lukua. 

Vierailija
16/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa yhdessä jo yli 10 vuotta. Meillä ikää yli 30 ja itse olen todella avoin seksuaallisesti toisinko vaimoni. Minua ei haittaisi vaikka vaimo panisi muiden kanssa ja saisi siitä vielä rahaakin.

Vierailija
17/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoitu -

maailman vanhin "ammatti."

Vierailija
18/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti   siinä   kyltissä   luki PILU 50. Tämä oli Haminassa, taisi olla 90-lukua. 

<

Oli Joensuussa kirjoitettuna naisen kämmeneen! Niitä naisia oli bussilastillinen!

Vierailija
19/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väärin oo. Jos sellainen mies haluaa naista kelle nainen ei antais ilmaiseksi niin jos se saa silti niin pitäähän siitä maksaa.

Vierailija
20/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Out - HETI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi