Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa salata suhteen

Vierailija
25.03.2025 |

Olen tapaillut vuoden verran ihanaa miestä, molemmat olemme eronneet. Mies kertoo rakastavansa ja haluavansa olla kanssani. Mutta, suhteen paljastuminen muille tuntuu olevan hänelle hyvin haastava. Olemme tapailleet salaa, perheemme tai hänen ystävänsä eivät tiedä suhteesta. Olen väsynyt salailuun ja olimme yhdessä sopineet että kerron lapsilleni, missä oikeasti aikaani vietän, näin tein eilen ja asia oli lapsilleni hyvinkin ok. nyt mies kokee että olen tehnyt väärin, olisi pitänyt keksiä jotakin muuta kuin kertoa suhteesta. Ilmeisesti suhteen paljastuminen muille olikin liikaa. Pitäisikö vain luovuttaa ja lähteä, toinen haluaa olla avoimesti ja toinen salata. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi salata omiltaan, mutta ei hän sinun puheitasi voi kontrolloida. Eikä tietenkään voi vaatia valehtelemaan omille lapsille.

Vierailija
2/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä toinenkin nainen kierroksessa kun pitää olla niin salaisesti...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit haluavat salata suhteensa, koska heillä ei ole vielä elämänkokemusta käsitellä sitä, kun sukulaiset alkavat kyselemään ihmeellisiä. He haluavat itse määritellä suhteensa ilman, että joku muu kutsuu sitä seurusteluksi. Itse he haluavat olla parhaita kavereita, jotka halailevat ja viettävät kaiken ajan yhdessä. Tämän kaiken ymmärrän.

En ymmärrä sitä, jos aikuinen mies ei osaa käsitellä seurustelukysymyksiä ja tilannetta niin, että se on ongelma ja sen vuoksi suhde on salattava. Kuulostaa, että tuossa on jotain mätää. Sinulle ei ehkä ole kerrottu kaikkea.

Vierailija
4/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaa salata? Mitä hän on kertonut syyksi?

Vierailija
5/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että häpeää.

Vierailija
6/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi päivääkään tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
7/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pelimies, useampia naisia kierroksessa. Muuten tuossa ei ole järkeä. Toki voi olla vipinää vielä exänsäkin kanssa 

Vierailija
8/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kanssasi koska joku nyt pitää vaan olla, samalla katselee parempaa, miehet on tuollaisia. Jäät kuin nalli kalliolle jos ja kun parempi löytyy. Jos ei löydy, eikä muita saa, niin jatkaa kanssasi.

Sinuna lähtisin. 

Vierailija
9/9 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi on pitkä aika. En tuhlaisi enempää. Voi olla vaikeaa. Mutta suosittelen päättämään suhteen niin kuin moni muukin.