Janne Puhakan kotitalo tuli myyntiin. Kuka se haluaisi ostaa, kova pyyntihintakin??
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Kämpässä on vielä harrastettu miesten välistäkin. 🤮
No hui kauhea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paritalo tiheästi rakennetulla seudulla. Pienet huoneet. Makuuhuoneet maan tasalla, ikkunat lattiasta kattoon. Sänkyyn ja sängystä näkyy naapuriin. Naapurin parveke erotettu seinällä omasta parvekkeesta. Naapurin trampoliini heti harvan aitahäkkyrän takana - muutama metri makuuhuoneen ikkunasta.
Mikä ihme se "katettu terassi" tien puolella on? Se ulko-oven yläpuolella oleva pikkuruinen katos?
Voihan joku maksaa tuosta puoli miljoonaa, mutta moni muu maksaisi mieluummin asunnosta, jota ei tarvitse jakaa noin läheisesti naapurien kanssa.
Samaa mieltä.
Tosin tuo kyseinen asunto on jo todistetusti hyvin äänieristetty, edes haulikon pamaus ei kuulunut seinän toiselle puolelle. Ja hyvä äänieristys naapurien kesken on sellainen asia, jota ainakin minä arvostan suuresti.
Pehmeä-äänistä uikutusta Ooh rolle kun sulla on iso ryhmysauva, sä halkaisee mut
Vierailija kirjoitti:
^ Keittiö ja pihan ovi vielä eri kerroksissa. Mukava siinä grillata kun saat juosta rappusia edes takaisin.
Mistä te kaikki sitä katsotte? Eikö aloitukseen olisi voinut laittaa linkin...
Hyvä äänieristys ainakin on, jos ei naapuri kuullut mitään ääniä, vaikka oli kotona.
Vierailija kirjoitti:
Murhatalossa on aina oma tunnelmansa. Siksi niitä yleensä myydään alennuksella.
Olen asunut aikoinaan vuokralla kahdessakin eri kerrostaloasunnossa joissa kummitteli, myöhemmin myös toisessa näistä taloista asukas teki itsemurhan, asuin vielä silloinkin siellä. Nyt jos joku vielä väittäisi ettei kummittelua ole, kertoisin hyvin perustavanlaatuisesti miten se ilmeni ja jos vielä epäilijä itse asuisi siellä niin puheet muuttuisivat. Uskon asunnoissa tapahtuneen jotain mikä aiheutti myöhemmin poltergaist ilmiöitä. Myös ihmettelin mielessäni tuttaviani, jotka asuivat perhesurman tehneen naapurissa, asuvat edelleen, heillä taitaa olla hyvät hermot. Nykyään asun asunnossa jossa olen talon 1.asukas.
Vierailija kirjoitti:
Betonilattiat, hyi olkoon!
Eikö veri ole imeytynyt lattiaan?
Olipa muuten naurettava se Pride-kuva, jossa molemmilla jotain raitapaitaa.
Hyvä jos tämä tapaus poistuu julkisuudesta. R.I.P Jannelle mutta en halua, että tällä jutulla enää lehdet mässäilee. En jaksa katsoa lehdistä niin rumaa naamaa kuin mitä tällä Rolfilla on. Mädäntyköön vankilaan.
Katsokaapa keittiötä; Rolfin sormenjäljet vielä pinnoilla.
Tässä kuvassa etualalla: https://d3ls91xgksobn.cloudfront.net/5120x,q90,f=webp/etuovimedia/image…
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan voisi ostaa sitä, miettisin vaan Janne-paran viimeisiä hetkiä siinä eteisessä jos asuisin siellä.
Sama juttu. Minä varmaan asettuisin Makaamaan samaan asentoon eteiseen missä Janne makasi ja miettisin koko ajan mitä tapahtui 🙁
Eteisessä on vielä poliisin liitukuvio nähtävillä. Tilataide varmasti nostaa hintaa rutkasti.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ostaisi taloa jossa tapahtunut tuollainen hirmuteko. Kyllähän se tuntuu talon energioissa.
Millä tavalla tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Kämpässä on vielä harrastettu miesten välistäkin. 🤮
Tämä. Ei sovi normaaleille ihmisille tämä asunto.
Eteisen katossa taitaa näkyä vielä veripisara.
Vierailija kirjoitti:
Tai asunto Kakolasta. En uskaltaisi. Uskon kummituksiin. Olen liian säikky. En saisi nukuttua kuutamoöinä yksin. Yksikin rasahdus niin olisin juosten ulkona.
Sama täällä, en ostaisi murhataloa, murha-asuntoa. En ikinä Kakolasta.
Väkivaltaisen kuoleman kohdanneet sielut liikkuvat rauhattomina kuolinpaikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa muuttaa Espooseen?
Melko moni. Espoo on Suomen muuttovoittoisempia kaupunkeja. Luonto lähellä, palvelut ja hyvä sijainti.
Ei taida Espoon muuttovoitto olla ainakaan veronmaksajille mitään voittoa...
Missä nää kuvat on?