ISO kaluiset, ällöttääkö teitä julkiset wc:t kun kullin pää osuu usein pöntön seinämään.....
.....isolla hädällä käydessä. Riippuu tosin pöntön valmistajasta ja pöntön koosta, mutta melko usein käy itsellä niin että kullin pää osuu posliiniin. Ei oo vielä mitään vakavampia tauteja koskaan tullut. Pari kertaa on joku tulehduksen tyylinen punoitus ja arkuus ollut, mutta ei ole varmuutta että onko johtunut tuosta.
Varsinkin Ruotsissa pönttöjen muoto ja/tai koko tuntuu olevan sellainen että useammin tulee näitä posliini osumia.
T: 21cm seisokissa
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä mitetit täällä ap? Mene röihin!
Täältä saa vertaistukea😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo harmittaa minuakin, vaikka muna on pieni.
Muna muna muna siinä taas yksi kulliton idiootti hokee munaa,riippamunat kelluuu pöntön vedessä vai mitä itket neiti?mulla lersti imee vettä pöntöstä on se kalu niin pitkä.Teille munamiehille pitäisi löytää uusi keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti mitä hölmöä te kysytte ja vielä julkisesti. Kaikkea turhaa mietitään ja sit haetaan vertailutukea pelle sanomalle
Pieni munainen puhuu!
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja 90% todennäköisyydellä tienaan enemmän kuin sinä! Kuulun 10% eniten tienaavaan ryhmään.
Miten toi raha tai työt liittyy mitenkään kalun pituuteen? Pituutta ei tunnetusti saa lisää rahalla. Kaikilla on rahaa mutta kaikilla ei ole isoa kullia.
Mitä järkeä sitä on painaa alas, ottaa vaan käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja 90% todennäköisyydellä tienaan enemmän kuin sinä! Kuulun 10% eniten tienaavaan ryhmään.
Aivan varmasti näin. Ja kullikin sulla on se 10".
En tiedä pönttöjutuista mitään kun en julkisissa pskalla käy, mutta yhdyssanat on tainnut valua sinne jo moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä sitä on painaa alas, ottaa vaan käteen.
Ja kusta pitkin seiniä vai?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä niin iso, että pää ui vedessä, kerran vedin kun istuin vielä pöntöllä, villi tunne kun imaisi kalua viemärin puolelle.
Tuttu juttu. Joskus käy niin, että lasti lähtee paineella siinä kun viemäri imuttaa suloisesti. Viereisistä pöntöistä lentää sitten kansi auki ja mun spermat sinne kattoon. Tosi sottasta, mutta niin on seksikin.
Kyllä ällöttää. Itse laitan aina käsipyyhepaperin suojaksi istuinrenkaan alle ettei osu pöntön seinämään.
Ällöttää ja kerran on ollut joku tulehdus, jonka epäilen tulleen julkisesta vessasta, kun kullin nuppi osui useita kertoja toimituksen aikana pöntön seinämään. Esinahka öunoitti ja terskan pää oli hellänä. Meni kyllä ohi kun pesi saippualla useita kertoja päivässä viikon ajan.
Tuon vuoksi en virtsaa koskaan istuiltani, vaikka olisi noita unisex vessojakin. Isolla hädällä istun niin takana kuin pystyy, jolloin osumia ei tule, ja lyyhintä vaiheessa on oltava jalkojen varassa. Tuntuu kivasti reisissä, kun minuutinkin kannattalet itseäsi irti pöntön istuinrenkaasta.
T: 22cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti näin. Ja kullikin sulla on se 10".
Pitääkö laittaa kuva palkkakuitista ja linkki Aijaa comiin? Nyt on vähän huono kk kun tuli bonarit, mutta vlin kyllä laittaa edellisen. Seuraava sisältääkin sitten 520€:n eli 7% korotuksen, joten jos olet matikka taitoinen niin osannet laskea nykyiset bruttotulot tuosta.
Se ärsyttää, kun kusen baarin vessassa ränniin ja nojailen vastapäiseen seinään, niin eikös joku yritä hypätä kullin yli tai limbota ali! Kyllä vois sen verran varrota, että saa asiansa toimitettua rauhassa.
Täällä tuntuu olevan melko paljon kateellisia pieni munaisia, jotka eivät ole eivätkä tule kokemaan tätä ongelmaa koskaan. Osalle varmaan lasten pottakin olisi liian syvä 🤣
Näin voi käydä vaikka ei mahti melaa omistakaan. Lepokoko n. 12-15cm niin silti saan varoa yleisissä vessoissa ettei muna osu pytyn etulaitaan. Pidän aina kättä välissä ettei tule iljettäviä osumia. Liekö sitten wc-istuimet jotain halppis malleja.