Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerran olin kaupassa (tapahtui jotain)

Vierailija
24.03.2025 |

Takanani oli poliisi. Hänen ostoksiaan meni vahingossa minun ostosteni sekaan, ja hämmennyin kovin, koska ostokset olivat tismalleen sellaisia, joita olisin voinut ostaa itsekin. Hetken mietin että mitäs v**tua konsanaan, olenko kulkenut unessa täällä kaupassa vai ovatko nuo muiden ostoksia. Kuljen siis monesti autopilotilla kaupassa, ja ne ostokset näyttivät aivan minun ostoksiltani. Hämmennystä lisäsi se, ettei poliisi huomannut ensin mitään. Joo, olin muutenkin väsynyt silloin. Se oli kummallinen tapaus se. On muuten kiusallista, kun poliisi on kaupassa. Ei tiedä miten päin olisi. xddd ei halua töllätä, koska ei siinä ole mitään ihmeellistä että poliisi on jossain. Ei halua ignoorata ja katsella teatraalisesti toiseen suuntaan, koska se olisi outoa. Jotenkin tulee niin vaikea fiilis eikä tiedä miten päin olisi xddd ja vain siksi, että joku poliisi on kaupassa. Ei siinä ole mitään erikoista! xddd

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mitä helvettiä? Et ole ikinä nähnyt poliisia kaupassa?! 😂😂 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tolkkua koko jutussa.

Vierailija
4/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys että poliisitkin syö? Meidän lähikaupassa näkee usein palomiehiä, ilo silmälle ovat.

Vierailija
6/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa.

Vierailija
7/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa oli kyllä. Matrixin viesti?

Vierailija
8/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys että poliisitkin syö? Meidän lähikaupassa näkee usein palomiehiä, ilo silmälle ovat.

Mitä vittua?! Opettele lukemaan 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 ap

Vierailija
9/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa oli kyllä. Matrixin viesti?

Varmaan xdddd en ikinä näe kenellekään niin samanlaisia ostoksia. Sitten kun kukaan ei sanonut mitään, niin mietin että mitäs tämä nyt on. 

Vierailija
10/10 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä polkisitkin syö. Ne hakee donitseja kaupasta. Tämä on amerikkalaisista sarjoista varmistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi