Tunnetko ketään joka ei olisi saanut ajokorttia?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari, joilla kesti vuosia, koska eivät päässeet kirjallisista läpi ja turhautuivat yrittämiseen, mutta kyllä molemmat lopulta saivat kortin, kunhan olivat kypsytelleet lukumotivaatiotaan
Mulle oli kirjallinen helppo juttu mutta inssiajo vaikeampi.ap
En tunne ketään kuka edes haluaisi ajokorttia, vain maalaisjuntti tarvitsee ajokortin.
T. Helsinkiläinen
Niko Saarinen. Ollut monesti autokoulussa, jää kesken.
En mutta tiedän ainakin kymmenen jotka sen ovat menettäneet joten mitä ?
Ehkä joku jolla on oppimisvaikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään kuka edes haluaisi ajokorttia, vain maalaisjuntti tarvitsee ajokortin.
T. Helsinkiläinen
Ei multa!👋
En, mäkin sain vaikka jouduin käymään inssiajossa varmaan noin 20 kertaa. Syy paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko, kaikki taidot ja keskittyminen hävisi kun se inssi istui vieressä. Lopulta rauhoittavan lääkkeen avulla meni läpi.
Vierailija kirjoitti:
En, mäkin sain vaikka jouduin käymään inssiajossa varmaan noin 20 kertaa. Syy paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko, kaikki taidot ja keskittyminen hävisi kun se inssi istui vieressä. Lopulta rauhoittavan lääkkeen avulla meni läpi.
Mulla meni kolmannella kerralla inssi läpi. Olin silloin viimeisillään raskaana.ap
Kohta kolmekymmentä vuotta ajokortin saannista. ap
En tunne ketään joka ei lopulta olisi saanut ajokorttia, mutta yksi tuttu yritti kuusi kertaa ja sitten viimein onnistui sen kortin saamaan. Matkustin sitten hänen kyydissään kerran ja tulin siihen tulokseen, että olisi se kortti saanut jäädä hänelle kokonaan myöntämättä. En enää halunnut lähteä hänen kyytiin, sen verran huolestuttavaa se ajaminen oli.
Minä en saanut ajokorttia ..poliisi otti pois
Itseni. Kuusi reputettua inssiä takana.
Tunnen pari, joilla kesti vuosia, koska eivät päässeet kirjallisista läpi ja turhautuivat yrittämiseen, mutta kyllä molemmat lopulta saivat kortin, kunhan olivat kypsytelleet lukumotivaatiotaan