Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavimme viikonloppuna sukulaisilla ja poikkesimme huvin vuoksi Tuuriin! Voi hyva elama mika junttihelvetti! AIvan jarkyttava paikka.

Vierailija
12.03.2007 |

Hieno hotellihan on tehty peltihalliin, komea fasadi vain, parkkipaikalle. Ja koko paikkahan on kuin halpahalli. EIhän tuolla kukaan ihminen voi käydä ostoksilla, ilmeisesti tulee toimeen tosiaan junttien rahoilla. Menkää hyvät ihmiset kunnon kauppoihin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva ko. putiikista on juuri ap:n kuvailema

Vierailija
2/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla murheet?

Mä käyn Tuurissa harvoin ...max kerran vuodessa. Ihan kivaa elämysmatkailuahan se on. Joskus jopa ostan jotakin pientä. Jos ei muuta niin ainakin grillimakkaran siitä pihalta : D

t. juntti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On sulla murheet?

Mä käyn Tuurissa harvoin ...max kerran vuodessa. Ihan kivaa elämysmatkailuahan se on. Joskus jopa ostan jotakin pientä. Jos ei muuta niin ainakin grillimakkaran siitä pihalta : D

t. juntti

Vierailija
4/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävä poikkeus normaalielämään.

T: Turun ydinkeskustassa, Aurajoen rannalla arvokiinteistössä asuva, joka elämysmatkailee juuri Tuurissa tms, nähdäkseen taviksia!

Vierailija
5/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän on kiva käydä. asuntovaunu vielä hotellin pihaan potkukelkan juurelle, niin mahtava yösija 3 lapsiselle perheelle on valmis.

Vierailija
6/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Piristävä poikkeus normaalielämään.

T: Turun ydinkeskustassa, Aurajoen rannalla arvokiinteistössä asuva, joka elämysmatkailee juuri Tuurissa tms, nähdäkseen taviksia!

Vierailija
7/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tosi masentava paikka. Jos tämä paikka vetäää suomalaisia, niin minulla ei ole hajuakaan mistä suomalaiset tykkäävät. Sama juttu kirppareiden kanssa. Olen tottunut että sieltä voi loytää jotain erikoista ja kivaa, eikä perustavaroita.

Tuurissa loytyy ihan kaikki samat roinat mitä on muuallakin.

Vierailija
8/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleellista, että saan asiallista tavaraa edullisesti, ei se, että ostan sitä hienosta paikasta.

Vierailija
9/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion ruveta vierailemaan säännöllisesti tuurissa, enkä enää osta mitään kunnon kaupoista. Saatana! Mitäs rupesit!

Vierailija
10/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysykää hianopiarut loitolla meidän ostoparatiisistamme vaan kaikessa rauhassa...

Vierailija
11/11 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä