Minulle arka asia... Mitä miehet, ja naisetkin mieltä?
Eli, minulla on sairaus/vaiva joka tuottaa nivusiin, rintoihin ja kainaloihin eri suuruisia patteja. Mätäpaiseita tavallaan. Pienimmät ovat kuin finnejä, isoin minulla ollut oli kananmunan kokoinen. Näistä pateista jää ikävät arvet, joita minulla onkin kymmeniä nivusissa, ja jonkin verran myös sisäreisissä. Rinnoista niitä löytyy myös. Ja siis ongelmani on nyt nämä arvet, ne on nimittäin todella rumia. Kaikki joille olen niitä näyttänyt, " kavahtaa" .. Eli vain minä en kuvittele niiden olevan rumia..
Kysymys onkin, mitä sinä mies ajattelisit jos menisit sänkyyn naisen kanssa ja sieltä sitten paljastuisi tuollaisia arpia? Todella ruman näköisiä arpia? Ja naiset toki myös vastata omalta kohdaltaa jos miehellä olisi tuollaisia... Menisikö halut samantien pois?
Tämä vaiva on vaikuttanut minuun _todella_ paljon, itseluottamus nollassa.. ;(
Kommentit (3)
Eihän kyseessä ole bakteeritulehdus, jonka voisi hoitaa pois antibiooteilla? Tiedän, että lääkärit puhkaisevat paiseita pois, mutta eikö niitä voisi hoitaa kokonaan pois rankoilla antibiooteilla? Vaatimalla vaatis, että hoidettais kunnolla. Joku muu pattisairaus?
Vierailija:
Eihän kyseessä ole bakteeritulehdus, jonka voisi hoitaa pois antibiooteilla? Tiedän, että lääkärit puhkaisevat paiseita pois, mutta eikö niitä voisi hoitaa kokonaan pois rankoilla antibiooteilla? Vaatimalla vaatis, että hoidettais kunnolla. Joku muu pattisairaus?
Mutta niinkuin sanoin, kyselin niistä arvista. Vaikka pattien tulo laikkaisi kokonaan, on mulla LOPPUELÄMÄN nuo arvet...
Niitä voi kuulemma jonkin verran leikkaa pois, mutta minun tapauksessani leikkauksella ei välttämättä olisi toivotut tulokset. Kävin plastiikkakirurgilla asian tiimoilta.
kunhan ei mätää lennä suutelualueilla.