Miksi naiset itkee ekan kerran jälkeen?
Jos se johtuu kivusta niin miksette valmistele paikkoja etukäteen sormilla tai jollain lelulla?
Kommentit (3)
Niin piti lisätä vielä, että ekalla kerralla odotukset voivat olla korkealla ja ekalla kerralla seksi ei tunnukaan niin hyvältä. Tulee pettymys.
Mulla on nuoruudesta kaksi tapausta ( ei itkua). Toisessa tyttö tuumasi, ettei ollut mitenkään ihmeellistä ja toivoi, että se olisi ollut nopeammin ohi. Se oli minulle myös eka kerta. Myöhemmin seksi alkoi tämän tytön kanssa sujumaan tosi hyvin. En painostanut vaan hänen aloitteesta tuli seuraavat kerrat.
Toinen tapaus oli iloinen ekan kerran jälkeen ja nauroi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua onnellisuudesta, koska muuttuu naiseksi. Voi olla myös suru itkua, jos ei halunnutkaan vielä seksiä. Kolmas syy voi olla suruitku, että oli seksiä väärän miehen kanssa.
Aivan kauheita skenaarioita nuo viimeiset :( Mutta onhan se kuulemma valitettavan yleistä, että ensimmäiset seksikokeilut tapahtuvat painostuksen alla, vaikka ei itse olisi varma että haluaa, varsinkin jos on ihan teineistä kyse.
Mutta ei kukaan "muutu naiseksi" vain sen takia että penis on koskenut häneen, come on...
Voi johtua onnellisuudesta, koska muuttuu naiseksi. Voi olla myös suru itkua, jos ei halunnutkaan vielä seksiä. Kolmas syy voi olla suruitku, että oli seksiä väärän miehen kanssa.