Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko näin mustamaalata somessa?

Vierailija
23.03.2025 |

Kävi niin, että tulistuin sanallisesti tuntemattomalle henkilölle, joka toimi väärin. En halua kertoa tarkemmin, millä tavalla väärin, mutta kyse ei ole mistään vakavasta rikkeestä. Kuitenkin sellaisesta, joka on yksiselitteisesti lakiin kirjattu. Minä siis aloitin sättimisen, johon tämä toinen lähti samalla mitalla mukaan. Tilanne meni ohi, mutta seuraavana päivänä tämä henkilö oli tutulla reitilläni kännykän kanssa kuvaamassa minua ja huusi, että laittaa puskaradioon kuvan kanssa viestin, että muut osaavat vältellä hullua (tai joku muu vastaava sana, en kuullut varmasti). Onko tällainen laillista? En siis kiellä tulistumistani, mutta saako ihmistä mustamaalata somessa ilman mitään todisteita? En tiedä, oliko temppu pelkkää uhkailua, mutta mikäli ei, miten pitäisi toimia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä muidenkin vastaavat kokemukset.

Vierailija
2/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen, onko lääkitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa häiriintyneeltä 

Vierailija
4/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en päätellyt somea itse, vaan hän huusi niin. Siksi kiinnostaa, voiko oikeasti tehdä niin ilman, että minä voin tehdä mitään. 

Vierailija
5/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipoossa on tosi nätti keli, kuin myös Pårvååssa.

Nyt tytöntylleröt ulos!

Vierailija
6/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nykyaikaa. Lyö sitä luvatta kuvaavaa päin näköä niin kovaa että naama halkeaa.

Vierailija
7/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo. Huutelu ja kuvaaminen saattoi tosin olla provo, eikä oikeasti aio julkaista. Eikö se olisi jo kunnianloukkaskin maalaisjärjellä.

Vierailija
8/8 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkit siltä hampaat sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi