Asioita joita miehen ei mielestänne kuuluisi tehdä sängyssä
Listataan näitä niin parhaimmillaan joku saattaa ehkä oppia jotain.
- kysyä "tulitko sä?"
Kommentit (67)
Ihmeen paljon minä olet nähnyt pareja, jossa on molemmat sukupuolet. Ymmärrän, että sun lähipiirissäsi tämä ei ole yleistä.
Tuntuu ottavan koville, ettei nainen ole riepoteltava ja alistuva miehen pokejynkkyväline, vaan itsemääräämisoikeuden omaava täysivaltainen ihminen. Järkeviä naisia, jotka eivät elä miesten hyväksynnälle vaan arvottavat oman hyvinvointinsa kaiken edelle on koko ajan enemmän, sekös miehiä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllä olevaa ei voi kuin ihmetellä.. onko joku mies noin urpo?! Totta helvetis tuossa loukataan itsemääräämisoikeutta ja syyllistytään rikokseen.
Voiko mies nostaa raiskaussyytteen kun nainen sanoo, että pane vaan paljaalla, mulla on pillerit vaikka ei olekaan?
Loukkaako se mielestäsi itsemääräämisoikeutta vai koskeeko tämäkin vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken seksin kertoa rakastavansa tms muuta ällösöpöä. Menee fiilis
N
Miksi ei mies saa sanoa lauettuaan: "minä rakastan sinua" ?
Se ei vain sovi siihen tilanteeseen. Rakkaus näytetään teoilla ja rakkautensa kerrotaan jossain muussa tilanteessa, kuin seksin aikana. Seksin kuuluu olla kiihkeää molemminpuoleista nautintoa, ei ällösöpöä hienostelua.
Kunnolla perseeseen vetämistä!
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoo että älä tee noin ja/tai yrittää neuvoa millaista kosketusta haluaisi niin siitä loukkaantuminen. Noin hauras ego ja olematon itsetunto on aivan jäätävä turn off miehessä.
Tämä muuten koskee naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken seksin kertoa rakastavansa tms muuta ällösöpöä. Menee fiilis
N
Miksi ei mies saa sanoa lauettuaan: "minä rakastan sinua" ?
Se ei vain sovi siihen tilanteeseen. Rakkaus näytetään teoilla ja rakkautensa kerrotaan jossain muussa tilanteessa, kuin seksin aikana. Seksin kuuluu olla kiihkeää molemminpuoleista nautintoa, ei ällösöpöä hienostelua.
Samaa mieltä. Itselle on yksikin pelkkä seksikumppani sanonut yhtäkkiä "vahingossa" seksin aikana rakastavansa (ei siis mikään romanttinen suhde millään lailla, ja se oli molemmille selvää). Ei todellakaan rakastanut, tuo oli vain jotain ihme manipulaatiota. Ei tunnu hyvältä tai aidolta sellainen kun yritän keskittyä nauttimaan rauhassa fyysisistä tuntemuksista (ne olivat kyllä hänen kanssaan loistavia).
Oikeassa rakastavassa suhteessa voisi olla eri asia, mutta en siltikään ihan kesken seksin tykkäisi, tuntuisi vain teennäiseltä. Jälkeenpäin halaillessa voisi ehkä mennä.
N34
Minä taas kuulun niihin naisiin jotka haluavat kuulla sen rakkaudentunnustuksen seksin aikana. Olen halunnut kuulla sen myös mieheltä jota en halunnut suhteeseen mutta meillä oli kiva panojärjestely. Erikseen pyytämällä sain sen sitten jatkossa kuulla aina tietyssä tilanteessa, tulen helpommin niin :D
Samoin tuo aiemmin mainittu pakaroille läpsiminen, uuh<3 sen sanominen junttimaiseksi ei edes yhtään vähennä asian kiihottavuutta.
Tosin ei varmasti kannata kyselemättä läpsiä mihinkään kohtaan tai tunnustaa rakkautta, varsinkaan millään ekalla kerralla.