Apua, olen taloyhtiön saunassa ja mulla hirvee stondis eikä muuta vaatetta kuin kylpytakki, miten pääsen pois täältä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
130-kiloinen mies ei mahdu mitään hormia pitkin, ei edes vaikka termi olisi oikein eli ilmanvaihtokanava. Ne on yleensä 100-millistä alumiiniputkea ja ap:n halkaisija on yli 800 mm, 850 sen pikku stondiksensa kanssa.
Ameriikkalaisissa elokuvissa kyllä rosmot ryömii niitä pitkin niin miksei seisokissa olevakin voisi yrittää. Suurin ongelma on saada se säleikkö irti. Ja stondis mikä haraa saumakohdissa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Soita hätänumeroon.
Paremmin toimii, jos laittaa jonkun muun soittamaan siihen.
Kadulle nakuna hillumaan. Silloin joku kyllä hätänumeroon soittaa.
Laitat kylpytakin päällesi, pyyhe+pesuaineet kainaloon ja menet kotiin.
Laita slerris oven väliin ja vedä ovi kiinni
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltä saunasta pitää päästä linjoille, onko kaikilla saunassa mukana puhelin tai läppäri, ihan siltä varalta, että tulisi kiireellistä ja tärkeää kirjoitettavaa tälle palstalle? Itse yleensä saunon saunassa, sitä varten se kai on olemassa.
Kyllä minulla on aina puhelin mukana taloyhtiön saunassa. Tai ei itse saunassa, pukuhuoneeseen sen yleensä jätän, enkä palstaile, enkä muutenkaan juuri käytä. Kellonajan katson välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä pyyhettä voi roikottaa käsivarrelta edessä, niin ei kukaan huomaa mitään. Harvoin meillä ainakaan ketään kulkee rappukäytävässä, kun tulee saunasta.
Pidä kädet tiukasti kullissa ja avaa saunan ovi suullasi.
Sido se pystyyn vatsaa vasten. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin nainen soittaa kerran ovikelloo että oli unohtanut avaimet kotiin kun oli lähtenyt saunaan. Oli pelkkä pyyhe päällä käytävällä. Soitin huoltoyhtiön avamaan sen kodin oven ja myöhemmin nainen tarjosi oluet minulle.
Oluet= Aina joutuu panee=(
Saunajoogaat itsesi sellaiseen asentoon missä saat otettua itseltäsi suihin.
No, se kylpytakki päälle vain !!!!!! Ei muullakaan oo sen alla mitään muuta, ku pikkuhousut, ku ite meen saunaan tiistaisin kello 19. Ja se päällä myös lähden pois ! Rohkeasti vaan ! Ja kuljen sinne hissillä alas ylös. Eikä kukaan ole sanonut mitään !
Kai mukana on jokin nyssäkkä pesuaineille ja -välineille? Pidät siinä edessä.
Eiköhän sieltä suihkusta tule kylmääkin vettä.
Mitenkä tämä lama ass trolliketju on vielä palstalla, hauskat trolliketjut katoaa minuuteissa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130-kiloinen mies ei mahdu mitään hormia pitkin, ei edes vaikka termi olisi oikein eli ilmanvaihtokanava. Ne on yleensä 100-millistä alumiiniputkea ja ap:n halkaisija on yli 800 mm, 850 sen pikku stondiksensa kanssa.
Ameriikkalaisissa elokuvissa kyllä rosmot ryömii niitä pitkin niin miksei seisokissa olevakin voisi yrittää. Suurin ongelma on saada se säleikkö irti. Ja stondis mikä haraa saumakohdissa vastaan.
Ne Hollywood-juutalaiset, ne Hollywood..juutalaiset...
Kädet taskuun,pingota teen päin kylpytakkia,mee nopsaan ovesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä pyyhettä voi roikottaa käsivarrelta edessä, niin ei kukaan huomaa mitään. Harvoin meillä ainakaan ketään kulkee rappukäytävässä, kun tulee saunasta.
Niinpä. Täällä vaikuttaa olevan aika tyhmää sakkia.
Jätät vähän raolleen jöpiksen kohdalta, että mahtuu takki päälle.
Vieläkö nykyään joku käyttää taloyhtiön saunaa?
Tulisko sieltä joku naispoliisi auttamaan tuossa asiassa?