Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekaiä saunassa?

Vierailija
22.03.2025 |

Oletteko harrastaneet saunassa seksiä? Meillä on lapsia ja lse on ähes ainoa paikka missä voi harrastaa rauhassa. Käymme ensin suihkussa ja sen jälkeen mieheni istuu ylälauteella ja otan suihin vähän aikaa. Sen jälkeen hän laskeutuu alas ja työntyy takaapäin sisääni kun nojaan keskilauteeseen ja hieroo samalla klitoristani. Sen jälkeen (jos en jo ehtinyt saada) istun keskilauteella ja mieheni nuolee/fistaa minulle orgasmin. Sen jälkeen hän työntyy sisään ja laukeaa joko sisään tai vatsalleni/rinnoille. N49

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaistko minullekin? M35

Vierailija
2/9 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saunassa, mutta suihkussa vaimoni on suihkuttanut itselleen orgasmin ja olen runkannut samalla ja lauennut hänen rinnoilleen.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Annan vain aviomiehelleni. Muitakin kyseliöitä kyllä on ollut ja tuntuu olevan edelleen, varsinkin juuri nuoremmissa miehissä, mikä ihmetyttää. Johtuuko H-kupin rinnoistani vai mistä?

Vierailija
4/9 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa liian kuuma, joten sekstailemme mieluummin viilennystauolla takkahuoneessa tai saunan jälkeen suihkussa. Nytkin on sauna lämpeämässä ja on sovittu että naidaan kyllä 🥰

Vierailija
5/9 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ei oikein ole kätevä yhdyntäseksiin, mutta sekä isäntäväki että saunavieraat odottavat kiihkeää ihanoitusta tuntien, että jo heti vieraiden saavuttua - ennen saunaakin - odottaa herttailu ja yhdyntä, usein saunan jälkeenkin.

Sen sijaan saunassa on miellyttävää katsella, kuinka ystävärouva hyväilee itselleen orgasmin ja samalla asettuu ihailun kohteeksi. Sauna on myös naiselle oikea paikka avata suloiset elimensä toisen miehen katseltavaksi.

Vierailija
6/9 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Annan vain aviomiehelleni. Muitakin kyseliöitä kyllä on ollut ja tuntuu olevan edelleen, varsinkin juuri nuoremmissa miehissä, mikä ihmetyttää. Johtuuko H-kupin rinnoistani vai mistä?

Kuppikooista ei minulla ole harmaintakaan aavistusta, mutta johtuisikohan se siitä, että te naiset olette muutenkin niin kauniita?

Vierailija
7/9 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on liian kuuma, mutta pukuhuoneessa olen vetänyt vaimoani takaapäin siten että nojaa penkkiin. Saunan jälkeen olen nuollut vielä pillun etttä saa vaimokin orgasmin. M45

Vierailija
8/9 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuppikooista ei minulla ole harmaintakaan aavistusta, mutta johtuisikohan se siitä, että te naiset olette muutenkin niin kauniita?

Piti katsoa netistä, mitä ovat H-kupin rinnat. Ovat näköjään poikkeuksellisen suuret. On vähän niin kuin amerikkalainen kolajuoma "Dr.Pepper juu es ei, toiset tykkää, toiset ei." 

Vierailija
9/9 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti katsoa netistä, mitä ovat H-kupin rinnat. Ovat näköjään poikkeuksellisen suuret. On vähän niin kuin amerikkalainen kolajuoma "Dr.Pepper juu es ei, toiset tykkää, toiset ei." 

Mahtava nuolla ja puristella tuon kokoisia rintoja samalla kun nainen ratsastaa päällä. Onneksi vaimollani on tuolaiset. Ei tarvitse paljoa muita naisia vilkuilla :)