Mun 16v poika juo kahvia
Yhden mukin tai kupillisen iltapäivisin. Onko se kamalaa?
Kommentit (28)
Kofeiini ei sekoita päätä, mutta on pahempi myrkky kuin alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit kittaa kahvia ja paheksuu energiajuomia.
Samoin juovat viinaa mutta tuomitsevat kannabiksen alimpaan hornaan.
Aivan. Koska vanhuus tuo viisautta.
Sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Kofeiini ei sekoita päätä, mutta on pahempi myrkky kuin alkoholi.
Tuollaistahan et voi väittää ilman tutkimuksia aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin kahvin jo 4-5 vuotiaana, se oli siihen maailman aikaan ihan tavallista. Pullamössö oli hyvää, kahviin maitoa, siivu lettipullasta ja sen päälle voita, sitten se silputaan kahvin sekaan. Tietenkin kotona itse leivottu pulla, aidoista tuotteista tehty ilman lisäaineita.
Oi,ihan samat minulla. Pullaa ja voita päälle,joskus nykyisinkin herkuttelen noin, ja pullamössöä, melkein olin unohtanut Ja kyllä, sitä maitokahvia sain jo alle kouluiässä. N70
Minä aloitin kahvin juonnin 13-vuotiaana. Ihan kunnollinen ihminen minusta silti tuli 😄. Jos tuo on ap:n suurin murhe, kaikki on oikein hyvin.
On sullakin, ap, ongelmat. Jotain mehuako pitäisi lipittää? Olisit tyytyväinen, ett juo kahvia. Se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit kittaa kahvia ja paheksuu energiajuomia.
Samoin juovat viinaa mutta tuomitsevat kannabiksen alimpaan hornaan.
Kittaa sinä vaan energiajuomia just niin paljon kuin mahaan mahtuu. Minä JUON nautinnolla kahviani, kolme espressoa päivässä. Viinaa enkä mitään alkoholipitoista en juo mutta huumeet tuomitsen alimpaan hornaan. Enkä ole boomeri.
Iso sukuni on Pohjois-Pohjanmaalta. Mummu opetti minut 5-vuotiaana juomaan kahvia. Siitä lähtien olen juonut. 60-vuotiaaksi olen toistaiseksi elänyt, akateemisen koulutuksen hankkinut ja ympäri maailmaa työskennellyt. Mitään vatsaremppaa ei ole ollut ja pääkoppa lähtökohtaisesti iskussa.