Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olet hankkiutunut eroon puolisolta salaa?

Vierailija
22.03.2025 |

Myin kirpparilla ison ja paksun rantapyyhkeen, jota mies käytti ihan kotikäytössä. Ärsyttävän värikäs ja kokonsa vuoksi epäkäytännöllinen paitsi siellä rannalla tai uima-altaalla. Mieskin kun laittoi sen lanteille suihkun jälkeen, niin oli kuin kermakakku. Tasaisin väliajoin jaksaa ihmetellä mihin se on kadonnut, ja siinähän yhdessä ihmetellään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut sain, kiitos!

Vierailija
2/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen jotain pikkukrääsää jota keräilee sitä varten että joskus tarvii. Mutta ei koskaan muista mitä on säilönyt, niin helppo niitä vähitellen kadottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudista, jonka sain työreissulta Lapissa.

Raskaudesta, joka sai alkunsa toisen työpaikan virkistyspäivien jatkoilta.

N28

Vierailija
4/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajattaresta, joka uhkasi kertoa vaimolle suhteestamme.

Vierailija
5/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa syö aina jos jotain herkkuja kaapissa, mut emmä tyhmä oo..

Vierailija
6/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tuli paha mieli ap:n miehen puolesta jos se oli lempparipyyhe. Isot pyyhkeet on ihania. 

Vierailija
7/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ihan kauhee ysäripaita. Hävetti aina kun puoliso käytti sitä. 

Vierailija
8/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, tuli paha mieli ap:n miehen puolesta jos se oli lempparipyyhe. Isot pyyhkeet on ihania. 

Sama. Varsinkin jos mies on kookas niin normaalikokoinen pyyhe voi tuntua onnettoman pieneltä. Itse haluan että paljasiho on mahdollisimman paljon pyyhkeen alla kuivattelun ajan.

Itse olen hävittänyt puolison maksettuja laskuja. Kun "varmuuden vuoksi ne kannattaa säästää". Kerännyt vuosia kaikki äänestyslipukkeet, laskut ym. kuka tarvii enää mihinkään Soneran tai saunalahden paperista lasku joka on maksettu 20 vuotta sitten ja muuta vastaavaa?  Verokortti vuodelta 1996?