Mistä asiasta olet hankkiutunut eroon puolisolta salaa?
Myin kirpparilla ison ja paksun rantapyyhkeen, jota mies käytti ihan kotikäytössä. Ärsyttävän värikäs ja kokonsa vuoksi epäkäytännöllinen paitsi siellä rannalla tai uima-altaalla. Mieskin kun laittoi sen lanteille suihkun jälkeen, niin oli kuin kermakakku. Tasaisin väliajoin jaksaa ihmetellä mihin se on kadonnut, ja siinähän yhdessä ihmetellään.
Kommentit (8)
Enimmäkseen jotain pikkukrääsää jota keräilee sitä varten että joskus tarvii. Mutta ei koskaan muista mitä on säilönyt, niin helppo niitä vähitellen kadottaa.
Sukupuolitaudista, jonka sain työreissulta Lapissa.
Raskaudesta, joka sai alkunsa toisen työpaikan virkistyspäivien jatkoilta.
N28
Voi ei, tuli paha mieli ap:n miehen puolesta jos se oli lempparipyyhe. Isot pyyhkeet on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tuli paha mieli ap:n miehen puolesta jos se oli lempparipyyhe. Isot pyyhkeet on ihania.
Sama. Varsinkin jos mies on kookas niin normaalikokoinen pyyhe voi tuntua onnettoman pieneltä. Itse haluan että paljasiho on mahdollisimman paljon pyyhkeen alla kuivattelun ajan.
Itse olen hävittänyt puolison maksettuja laskuja. Kun "varmuuden vuoksi ne kannattaa säästää". Kerännyt vuosia kaikki äänestyslipukkeet, laskut ym. kuka tarvii enää mihinkään Soneran tai saunalahden paperista lasku joka on maksettu 20 vuotta sitten ja muuta vastaavaa? Verokortti vuodelta 1996?
Hyvät naurut sain, kiitos!