Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako pk-seudulta muuttaa Tampereelle?

Vierailija
22.03.2025 |

Onko Tampereella paljon huono-osaisuutta? Helsingissähän ei ole huono-osaisuutta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut molemmissa. Tampereella paljon enemmän juntteja, juoppoja, narkkareita ja sosialisteja. Jos olet jotain noista niin sitten tampere on parempi paikka.

Vierailija
2/7 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viihtynyt. Tampereelta puuttuu hyvät asuinalueet keskustan läheltä. Korkeakulttuuria ja ravintoloita on todella paljon vähemmän kuin Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin huonovaihtoehto.

Vierailija
4/7 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän narkkareita kuin Helsingissä? Olen yllättynyt. Asun pk-seudulla ja Tampereella muutto käy usein mielessä.

Vierailija
5/7 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle muuttaa paljon jengiä Pohjanmaalta ja Itä-Suomesta, sellaisia ihmisiä joita pelottaa asua suuressa kaupungissa. Eli verrattuna Helsinkiin muuttaviin maalaisiin sinne muuttaa enemmän syrjäytyneitä, ahdasmielisiä juntteja jne. Tampereella on myös paljon työttömyyttä. 

Turku taas on jämähtänyt pikkukaupunki, jossa muutama paikallinen oligarkkisuku pitää valtaa ja vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin mm. Turun Sanomien avulla. Siksi Turku on jämähtänyt ja konservatiivinen tuppukylä, amerikkalaistyylinen autokaupunki. 

Vierailija
6/7 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Roadmankulttuuri ei ole Tampereella niin kehittynyttä.

Vierailija
7/7 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata! Täällä on jo paljon tänne muuttaneita Pohjois-Suomesta, ja Itä-Suomesta. Oululaisia kuuntelin eilen ratikassa, keskustelivat muuttonsa syistä. Me Hämäläisten heimo alamme olla täällä jo vähemmistönä. Pitää alkaa suunnitella joko muuttoa vaikka Hämeenlinnaan, tai kokonaan uuden kaupungin perustamista.