Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa myyjä vähän sekoili.

Vierailija
22.03.2025 |

Ostin limupullon, makkaraa 2 pakettia, viinirypäleitä 2 rasiaa, kuusi olutta ja sipsejä niin myyjä laski hinnaksi 122.30 euroa vaikka oikea hinta olisi ollut noin 20 euroa. Sitten sanoin ettei nämä ostokset maksa yli satasta todellakaan ja myyjä sanoi että kyllä hän oikein laski koska kassa laski oikein. Sanoin että onko ruuan hintaan tullut 500 % korotus yhtäkkiä ja aloin luettelee ostoset kerrallaan mitä ne minun ostokset maksaa. Se oli laittanut edellisen asiakkaan ostokset minun ostosten hinnan perään siinä sitä selvitettiin, En tiedä miten se on edes mahdollista. Lopulta sain omat ostokset parilla kympillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaa et s market koska niissä on huonot työntekijät. Minulta yritetty veloittaa monta kertaa liikaa

Vierailija
2/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palikka on se, joka ei laita palikkaa ostostensa perään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asiakas jätti siis maksamatta. Muutenhan kassa olisi nollaantunut.

Vierailija
4/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtova tarina. Kiitos tästä, ap.

Vierailija
5/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoomereilta puuttuu täysin oman ajattelun kyky.

Vierailija
6/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitin veikkauksen pelin joka maksoi 2 euroa. Myyjä pyysi 120 euroa prismassa. Sanoin että seon kahden euron veto, onneksi en ehtinyt maksamaan.

Vierailija
7/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät on vain ihmisiä. Hänen olisi luullut tuossa tilanteessa huomaavan että nyt hinta on kummallisen iso, mutta se että tuollainen virhe käy on sinänsä inhimillistä.

Prisman myyjä onnistui kerran laskuttamaan mua 22 ruisleipäpaketista kun ostin niitä kaksi. K-kaupan myyjä näppäili joskus vahingossa kassakoneeseen 5 euron sijaan 500 euroa, mutta sen virheen hän sentään huomasi heti. Lidlissä mun ostamaani 30 prosentin alennuksessa olevaan kääretorttuun oli jotenkin päätynyt alennustarra jossa oli lohipyöryköiden viivakoodi.

Vierailija
8/8 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä Porvoossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi