Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lihottaa? Lapsen painoindeksi 12,5.

Vierailija
12.03.2007 |

Kuusivuotias tyttömme syö aika hyvin, mutta on tosi laiha.

Miten häntä saisi vaivihkaa lihotettua, vinkkejä ja apua kaivataan!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei ole koskaan nälkä. Aina on joutunut väkisin ruokaa tuputtamaan. Terve on muuten.

Vierailija
22/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä menee ton kasvutaulukon mukaan vaan kaikki energia kasvuun, niin kuin on meilläkin. Jos lapsi terve, älä ole huolissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että kouluunmenotarkastuksessa olin suunnilleen 19,9 kg ja 129,5 cm. Sama jatkui koko kouluiän. Yläasteelle mennessä olin 173 cm ja 42 kg ja nyt aikuisena 175 cm ja 75 kg. Ihmiset eivät usko, kun sanon olleeni suunnilleen samanpituisena 30 kg kevyempi. Kummasti vaan alkoi painoa kertyä opiskeluaikana (joka viikonloppu pussi Dumleja ja jokin toinen karkkipussi, sipsipussi ja 1,5 l limskaa).

Jos lapsi on suht terve ja syö kumminkin jotain joka päivä, niin en stressaisi yhtään. (Näin sanon ihan terveydenhoitajana.) Jotkut vaan ovat nälkäkurkia (kuten mummuni sanoi). Nuorempi sisareni oli jollain lihotuskuurillakin ala-asteella, mutta ei se siitä tainnut sen kummemmaksi tulla.

Vierailija
24/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vielä seurailla tilannetta. Tottahan on, että energiaa kuluu valtavasti tuohon nopeaan pituuskasvuun. Mieheni on myös hyvin hoikka ja pitkä, joten geeneilläkin taitaa olla osuutta asiaan : )

Joka puolella toitotetaan nykyään lasten liikalihavuudesta, mutta oma huolensa tulee kyllä päinvastaisestakin tilanteesta.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille,

t. Ap

Vierailija
25/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hyvin paljon laihempi kuin sinun tyttö. Sinullahan ap lapsi kuitenkin on kasvanut koko ajan, meillä paino junnas samassa 8 kilossa varmaan vuoden aluksi... mun lapselle tehtiin kans kaikki allergia testit, imeytymis sun muut mitää n ei löytynyt. En todellakaan olisi sinuna huolissaan, mutta nuo minun lihotuskeinot ovat ammattilaiselta ja jos haluat lihaa tyttäresi luiden päälle, konstit on hyväksi myös havaittu

t 10