Hehee. Ryyppäsin eilen. Kohta keitän kahvin ja syön kurkkusämpylöitä 😋
Kommentit (23)
Hedonistinen elämäntapa, siitä se taas lähtee...! Katsotaan, kuinka pian paheksujat tulevat kommentoimaan.
Joko olet alkanut ottamaan loiventavia vai vedätkö uuden kännin?
Onnen myyrä! Itse pahoissa menkkakivuissa eikä voi syödä. Kurkkusämpylät ja kahvi maistuisi ihanalta! Ja ehkä pieni nauksukin, vidudukseen :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä joit?
Giniä. Ap 🍸
Vierailija kirjoitti:
Onnen myyrä! Itse pahoissa menkkakivuissa eikä voi syödä. Kurkkusämpylät ja kahvi maistuisi ihanalta! Ja ehkä pieni nauksukin, vidudukseen :)
Sinnittelyä sinne. Itselläkin just, mut pahin jo ohi. Huonosti nukuttuja öitä takana. Mulla taitaisi nauksu tosin laukaista migreenin..
-Ei ap
Minäkin ryyppäsin eilen ja valvoin myöhään ja tänään heräsin jo jostain syystä kuudelta, nyt väsyttää ja ottaa päähän aikainen herääminen.
Söin kahvin kanssa mämmiä ja kermaa,a
Onnenpekka kun saat aamukahvia! Meidän keitin just laski pohjasta kaikki vedet vaan suoraan pöydälle. RIP.
Mitä on kurkkusämpylät, tavallisia sämpylöitä jossa kurkkua päällä, vai jotain muuta?
Kuinka paljon joit? Juotko joka viikonloppu? Juotko pe ja la?
Vierailija kirjoitti:
Mikset kuol€, juoppo?
Tapa ittes.
Kyllä kyrkkusämpylät nyt on vähän liikaa. Köyhästä tulee kateellinen ja kiukkuinen.
Hyh. Krapula on niin kamalaa että olen lopettanut juomisen melkein kokonaan. Pari kolme lasia viiniä max ja siitäkin määrästä kärsii yöunet ja vaikuttaa seuraavana päivänä niin että mieli on maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kuol€, juoppo?
Tapa ittes.
Asiaton kielenkäyttö, molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Onnenpekka kun saat aamukahvia! Meidän keitin just laski pohjasta kaikki vedet vaan suoraan pöydälle. RIP.
Keitä pannukahvia kattilassa. Itselläni on aina varoina paketti pkahvia kaapissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnittelyä sinne. Itselläkin just, mut pahin jo ohi. Huonosti nukuttuja öitä takana. Mulla taitaisi nauksu tosin laukaista migreenin..
-Ei ap
Miksi naisilla on menkkakipuja? Miksi luonnollinen asia on kivulias?
joku osaa tehdä elämästä ankeaa alkoholin avulla.
Vierailija kirjoitti:
joku osaa tehdä elämästä ankeaa alkoholin avulla.
Tiedän. Mutta hetken on hauskaa. Varsinkin nyt kun tasoittaa oluella. 🍺 Ap
Mikset kuol€, juoppo?